BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 03 Май 2011, 12:51

пробег 206 000 км

1. превантивна смяна масло диференциал и спирачна течност:
масло диференциал 1.5 литра 75W90 Motul + труд = 50 лв
спирачна течност 0.8 литра DOT4 Textar + труд = 35 лв

2. изгорял чип + диод на оранжевите вежди - няколко лева и време (отваряне, затваряне фар, ала-бала) ;)
Последна промяна @ndro на 11 Май 2011, 23:26, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 272
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f11 535d xdrive lci

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от bossorange » 11 Май 2011, 21:27

Някой знае ли колко масло ми събира предния и задния диференциал?

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 12.08.2009
Местоположение: Бургас
Кара: E60

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от d.georgiev » 12 Май 2011, 2:04

Type : 530xd DPF (2005 - 2006)
Differential, front Capacity : LubeCap 0,6 liter
Differential, rear Capacity : LubeCap 1,6 liter

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 272
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f11 535d xdrive lci

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от bossorange » 12 Май 2011, 21:09

d.georgiev написа:Type : 530xd DPF (2005 - 2006)
Differential, front Capacity : LubeCap 0,6 liter
Differential, rear Capacity : LubeCap 1,6 liter

Благодарим!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 26.09.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XD

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от bordo_77 » 09 Окт 2011, 16:13

Здравейте колеги, да попитам и аз за тия пеперуди, става въпрос за 530 xd,10.2006г. 231 к.с, на 260 000 км., гледам днес че леко е омаслено по колекторите. Бях чел че тези били по здрави от мотора с 218 к.с.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от xerial » 09 Окт 2011, 21:28

bordo_77 написа:Здравейте колеги, да попитам и аз за тия пеперуди, става въпрос за 530 xd,10.2006г. 231 к.с, на 260 000 км., гледам днес че леко е омаслено по колекторите. Бях чел че тези били по здрави от мотора с 218 к.с.


Съвет: отиди някъде или сам отвори колекторите за да видиш какво е положението за да не си поредния изгърмял ....
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 272
Регистриран на: 10.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f11 535d xdrive lci

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от bossorange » 12 Окт 2011, 21:40

А дали е добре да се почистят превантивно дебитомера и ЕГР клапана, защото моята кола наближава 200 000км?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от da6ip » 12 Окт 2011, 21:51

bossorange написа:А дали е добре да се почистят превантивно дебитомера и ЕГР клапана, защото моята кола наближава 200 000км?

да, добре е, дори много преди 200.000, също така и колектора (който трябва да се свали за дебитомера така или иначе). ако ще го правиш, всичко наведнъж.

с почистване на ЕГР-клапана и колектора (и пеперудите в него) се подобрявва до заводско състояние движението на въздуха към цилиндрите. моят двигател конкретно работеше по-тихо и мазно след такова почистване.

с почистване на дебитомера се елиминират всякакви отклонения в показанията му (стига да не е дефектирал) и оттам смеската гориво/въздух се връща реално към заводските предписания. колеги споделят че се подобрява мощността и разхода (стига наистина да е бил мръсен преди това). аз не съм го правил, но е въпрос на време и повод.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Emooo » 13 Окт 2011, 11:09

За дебитомера не се сваля колектора - http://forum.bmw5.co.uk/topic/53494-e60 ... f-removal/
Tool - Fear Inoculum

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от MadChicken » 13 Окт 2011, 11:15

Някой чистил ли е дебитомера? Или някой ако знае точно с какво е добре да се почисти?
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от Emooo » 13 Окт 2011, 12:44

Еми нали ти сложих линк по-горе там пише как се сваля и в коментарите пише как се чисти - просто го пръскаш със спрей за MAF Sensor cleaner. Между другото си търся такъв спрей да купя ако някой има информация от къде...
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 13 Окт 2011, 13:28

bossorange написа:А дали е добре да се почистят превантивно дебитомера и ЕГР клапана, защото моята кола наближава 200 000км?

MadChicken написа:Някой чистил ли е дебитомера?

@ndro написа:- почистване дебитомер 0 лв :!: много е важно, прочетете по-долу!
...
3. :!: след почистването на дебитомера, колата започна да ускорява осезаемо по-добре, особено във високите, тоест дебитомера вече подава правилни данни за количеството въздух и съответно компютърът подава правилната порция гориво.

колеги, четете внимателно всички предишни постове. всичко е написано в детайли :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от da6ip » 13 Окт 2011, 21:59

Emooo написа:За дебитомера не се сваля колектора - http://forum.bmw5.co.uk/topic/53494-e60 ... f-removal/

:yes: благодаря за инфото. бях подразбрал погрешно от майстора. това е добре защото ще го дам за почистване в най-скоро време.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от @ndro » 06 Мар 2012, 22:35

измина една година от 200-те хиляди.
пробег в момента 224 000 км.
след описаното в поста ми от 3-ти май 2011 (малко по-нагоре), чистих филтъра за твърди частици (виж тук: viewtopic.php?f=116&t=273983) и имаше една изгоряла свещ. не ми струваше нищо, защото майстора имаше същата такава, оставена от колега, който преди време си смени всичките с чисто нови :smoke:
и един път съм сменял маслата и филтрите, естествено :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 17.01.2012
Пол: Мъж
Кара: e91 330xd

Re: BMW E60 525d (M57TUD25) на 200 000 км

Мнение от acorde » 08 Май 2012, 22:23

Emooo написа:Прави бяхте мамка му.

:lol: Леле едни гадове и мен ме пробваха но си карах спокойно минах 5хл. км в БГ последните 2месеца и наистина ми беше грижа но миналата седмица трябваше да замина за доста дълъг преход из ЕС и се замислих и я свалих отидох в РИЪЛТУРБО и човека каза ТОЗИ ТК Е ПЕРФЕКТЕН :yes: Обратно качване на колата прибрах се вчера с изминати нови 4,5к.Но от това монтиране демонтиране на турбото в ниските обороти изпуска :bang: даже свързващия пръстена наТК с ДПФ се е леко опушил сигурно и другия на колектора се е деформирал.Някой да е сменявал пръстени и евентуално гарнитури при подобен проблем да сподели Благодаря :bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook