Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Gamena написа:Честно казано лично аз не намирам смисъл от този филтър,за това и го премахнах.Демонтажа ми струваше 200лв+ремап 700лв.Старият дпф и катализатор ги върнах 300лв.Та не ми излезна кой знае какво.Сега колата е съвсем различна,малко по шумна,но на мен това ми харесва
Е да ама ника ти е Гамена хаххаха това в кръга на шегата
Иначе да има смисъл от филтъра просто не е смисъл за колата, а за околните и за природата, което не е малък смисъл. По същата логика - защо не си махате филтъра на купето и от него няма смисъл
- badsharki
- ентусиаст
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Gamena написа:Честно казано лично аз не намирам смисъл от този филтър,за това и го премахнах.Демонтажа ми струваше 200лв+ремап 700лв.Старият дпф и катализатор ги върнах 300лв.Та не ми излезна кой знае какво.Сега колата е съвсем различна,малко по шумна,но на мен това ми харесва
Аз пък направих точно обратното. Възстанових ДПФ-а и махнах ремапа. Предния собственик му бяха сътворили някакви мазеляци. Цената ми излезе долу горе колкото при теб. Е... не върви и не пуши както преди, но аз предпочитам оригиналния вид и техническо състояние на колите си. Всеки си знае.
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Gamena написа:Честно казано лично аз не намирам смисъл от този филтър,за това и го премахнах.
Смисълът е да не водим всички класации по най-мръсен въздух в градовете от такива като теб
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
lazomilev написа:Gamena написа:Честно казано лично аз не намирам смисъл от този филтър,за това и го премахнах.
Смисълът е да не водим всички класации по най-мръсен въздух в градовете от такива като теб
Ахаммм къде била работата,това знаеш личкога ще го спазвам,когато на Гошо от 5-тия етаж опела дизеляк на 30 години данъка му е 500лв,не той да плаща 10,а аз 500 е за тва на която и да е кола,която имам,както се запуши ДПФ-а го махам и тва е,освен това споделих,че колата върви съвсем различно,което ми носи удоволствие Иначе логиката за стоковиците я слушам от 10 години.Та извода е кой кКто му е кеф. Айде наздраве сега,че си стана време
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
наздраве
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
Хахахаха Наздраве колеги! пийте по едно в тази хубава вечер и да сме живи и здрави
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
adovet написа:наздраве
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Смени датчика и ще си почне да регенерира - така в момента нищо не се случва освен да си натоварваш колата.
- maikooo
- младши ентусиаст
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е24 М6, Е31 850i
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Taruno написа:Смени датчика и ще си почне да регенерира - така в момента нищо не се случва освен да си натоварваш колата.
Това се опитвам да разбера от грешките, дали към момента проблема е в датчика. Утре ще го видя дали не е разкачен, и евентуално заменя.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Дали е възможно собственика преди мен да е сменял DPF-a, защото като гледам по I-Drive ми дава 150 000 км още. Колата регенерира както трябва не пуши, всичко е както трябва освен това че е на 350000 км а ми остават 150 000 до смяна. Замислил съм сваляне на DPF-a и почистване защото не ми се иска да чакам да се задъни както трябва, но днес като погледнах тези 150 000 км се замислих. Какво е вашето мнение дали е възможно да е сменян. Колата е купувана от Англия ако има значение. Минавал съм там преглед и знам за какво иде реч и за това съм склонен да си мисля че е сменян. Но ми се иска да чуя мнението на някои компетентен колега. Благодаря
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
v3n0m написа:Дали е възможно собственика преди мен да е сменял DPF-a, защото като гледам по I-Drive ми дава 150 000 км още. Колата регенерира както трябва не пуши, всичко е както трябва освен това че е на 350000 км а ми остават 150 000 до смяна. Замислил съм сваляне на DPF-a и почистване защото не ми се иска да чакам да се задъни както трябва, но днес като погледнах тези 150 000 км се замислих. Какво е вашето мнение дали е възможно да е сменян. Колата е купувана от Англия ако има значение. Минавал съм там преглед и знам за какво иде реч и за това съм склонен да си мисля че е сменян. Но ми се иска да чуя мнението на някои компетентен колега. Благодаря
Що да не е възможно БМВ бяха изкарали статистика за на 60% от дизелите им с сменен поне веднъж ДПФ. + че ако докато е в гаранция клекне турбото, ти сменят и дпф-а заради натрупалото се масло.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Направи ми впечатление че колегата Martin в един от по предните постове е споменал че е взел неговата със сменен DPF, а неговата също е англичанка, та си мисля ако в Англия са по заможни, както е в действителност. Дали като стане време за смяна на филтъра хората просто си ги сменят а не ги премахват. И още нещо исках да попитам - дали ако сваля DPF-a и го почистя след това ще ми почернее ауспуха? Не че е някакъв фактор, но като си го гледам така чист хич не ми се ще да почернява
П.п. имам познат българин който живее в Англия и ми сподели че е имал проблем с DPF-a и си го е изчистил с addblue. Не знам дали ви говори нещо това, в Англия го има на почти всяка една бензиностанция
П.п. имам познат българин който живее в Англия и ми сподели че е имал проблем с DPF-a и си го е изчистил с addblue. Не знам дали ви говори нещо това, в Англия го има на почти всяка една бензиностанция
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Това адблу не го ли слагат камионите?И на нашите станции го има.
- v3n0m
- младши ентусиаст
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Сега се поразрових и ето какво намерих :
AdBlue е 32,5% воден разтвор на карбамида, нетоксичен и незапалим. Този продукт е известен също като AUS 32, което е английско съкращение на понятието Aqueous Urea Solution (воден разтвор на урея). Разработен е специално за дизелови двигатели, чиято изпускателна тръба е снабдена със селективна каталитична редукция (система SCR).
AdBlue се впръсква в отработените газове в каталитичния конвертор на дизеловия двигател за намаляване на вредните емисии на азотни оксиди (NOx). По този начин отговаря на стандартите за емисии Euro 4, Euro 5 и Euro 6. След впръскването на AdBlue в отработените газове карбамидът, съдържащ се в разтвора, произвежда амоняк (NH3) и въглероден диоксид (CO2). Всичко това протича при висока температура. Амонякът (NH3) по-нататък реагира с азотните оксиди (NOx), които се образуват при изгарянето на дизелово гориво. Резултат от химическата реакция са безвреден азот (N2) и водна пара (H2O), излизащи от ауспуха. Този процес се нарича селективна каталитична редукция (SCR).
AdBlue е 32,5% воден разтвор на карбамида, нетоксичен и незапалим. Този продукт е известен също като AUS 32, което е английско съкращение на понятието Aqueous Urea Solution (воден разтвор на урея). Разработен е специално за дизелови двигатели, чиято изпускателна тръба е снабдена със селективна каталитична редукция (система SCR).
AdBlue се впръсква в отработените газове в каталитичния конвертор на дизеловия двигател за намаляване на вредните емисии на азотни оксиди (NOx). По този начин отговаря на стандартите за емисии Euro 4, Euro 5 и Euro 6. След впръскването на AdBlue в отработените газове карбамидът, съдържащ се в разтвора, произвежда амоняк (NH3) и въглероден диоксид (CO2). Всичко това протича при висока температура. Амонякът (NH3) по-нататък реагира с азотните оксиди (NOx), които се образуват при изгарянето на дизелово гориво. Резултат от химическата реакция са безвреден азот (N2) и водна пара (H2O), излизащи от ауспуха. Този процес се нарича селективна каталитична редукция (SCR).
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани