Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
абеее младежи какви са тия 530 д 2005-2006 на по 120,000-200,000 км то тук в германия за тия годинки няма кола на под 350-400,000 км......
MOD EDIT: Kолега, въздържай се от такива остри коментари!!! ВИЕ в Германия може да въртите по 200к км на година, но тук в БГ не се въртят по толкова. Представи си, че и тук хората си купуват нови коли от магазина, не само в Германия
Следващи мнения с явно заядлив характер няма да се редактират, а направо ще се трият!!!
....колегата miroalpina относно basf вярно си го е написал за миенето и тук в франкфурт ги мият но до 200,000 при положение че тук караме доста повече магистрала и горивата ни нямат нищо общо с бг горивата но ок явно в бг с една добавка правите чудеса
MOD EDIT: Kолега, въздържай се от такива остри коментари!!! ВИЕ в Германия може да въртите по 200к км на година, но тук в БГ не се въртят по толкова. Представи си, че и тук хората си купуват нови коли от магазина, не само в Германия
Следващи мнения с явно заядлив характер няма да се редактират, а направо ще се трият!!!
....колегата miroalpina относно basf вярно си го е написал за миенето и тук в франкфурт ги мият но до 200,000 при положение че тук караме доста повече магистрала и горивата ни нямат нищо общо с бг горивата но ок явно в бг с една добавка правите чудеса
- emoo
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 25.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 745D
- Мечтае да кара: M-5
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
bmwhartge написа:абеее младежи какви са тия 530 д 2005-2006 на по 120,000-200,000 км то тук в германия за тия годинки няма кола на под 350-400,000 км......
MOD EDIT: Kолега, въздържай се от такива остри коментари!!! ВИЕ в Германия може да въртите по 200к км на година, но тук в БГ не се въртят по толкова. Представи си, че и тук хората си купуват нови коли от магазина, не само в Германия
Следващи мнения с явно заядлив характер няма да се редактират, а направо ще се трият!!!
....колегата miroalpina относно basf вярно си го е написал за миенето и тук в франкфурт ги мият но до 200,000 при положение че тук караме доста повече магистрала и горивата ни нямат нищо общо с бг горивата но ок явно в бг с една добавка правите чудеса
абеее дядка ние забравихме че си единственият в чужбина че да ни кажеш как стоят нещата ти ще ми кажеш че една добавка прави чудеса щом хората в цяла Европа я одобряват ти кои си ◄animAN17►
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
bmwhartge написа:абеее младежи какви са тия 530 д 2005-2006 на по 120,000-200,000 км то тук в германия за тия годинки няма кола на под 350-400,000 км......
MOD EDIT: Kолега, въздържай се от такива остри коментари!!! ВИЕ в Германия може да въртите по 200к км на година, но тук в БГ не се въртят по толкова. Представи си, че и тук хората си купуват нови коли от магазина, не само в Германия
Следващи мнения с явно заядлив характер няма да се редактират, а направо ще се трият!!!
....колегата miroalpina относно basf вярно си го е написал за миенето и тук в франкфурт ги мият но до 200,000 при положение че тук караме доста повече магистрала и горивата ни нямат нищо общо с бг горивата но ок явно в бг с една добавка правите чудеса
Този човек успя да наговори толкова много глупости в един коментар, че направо не е за вярване. Дори в този случай не одобрявам триене на коментара му, за да може за в бъдеще да служи за пример на човешката простотия
И за негово успокоение ще кажа че нито е единствения който живее/е живял в чужбина, нито е единствения който е чувал за различни химикали и добавки, но определено е сред най-глупавите 5% от тези хора
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
OOO, du wohnst in Frankfurt, Mensch, Wahnsinn! Das ist echt unglaublich! Schade dass wir uns hier am Arsch der Welt befinden:mhihi:
Извинявам се за офтопика, но просто не можах да се сдържа!
Момчета, имам няколко въпроса: след впръскване колата трябва да се форсира на място или да се движи? Целият кит за една кола ли се изразходва? Може ли да се ползва за други бмв-та - имаме тук една x3 3.0sd и водачът се интересува...
Извинявам се за офтопика, но просто не можах да се сдържа!
Момчета, имам няколко въпроса: след впръскване колата трябва да се форсира на място или да се движи? Целият кит за една кола ли се изразходва? Може ли да се ползва за други бмв-та - имаме тук една x3 3.0sd и водачът се интересува...
- fefe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 182
- Регистриран на: 16.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: LCI 530xd
- Мечтае да кара: Alpina B7
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
Не за пример, а директно за отправна точка на човешката простотия.
И после да е като задължително и минимално условие за всеки следващ, който иска 'да се изхвърли като семе на пЕсък', да е поне толкова добър, колкото колегата.
@g.petrow: направо го води колегата, марката на колата е без значение в този случай.
И после да е като задължително и минимално условие за всеки следващ, който иска 'да се изхвърли като семе на пЕсък', да е поне толкова добър, колкото колегата.
@g.petrow: направо го води колегата, марката на колата е без значение в този случай.
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
g.petrow написа:Момчета, имам няколко въпроса: след впръскване колата трябва да се форсира на място или да се движи? Целият кит за една кола ли се изразходва? Може ли да се ползва за други бмв-та - имаме тук една x3 3.0sd и водачът се интересува...
- може и да се движи, но трябва да е с постоянна скорост и високи обороти. предвид факта, че в БГ това е възможно само на магистрала, се оказа че да се форсира на място в сервиза е по-ефективно и позволява да се контролира процеса. майстора проучва доста въпроса докато реши да стане точно по този начин, и си има някои специфични съображения
- един кит (2 бутилки 131 & 132) е за една кола
- китът се ползва за всяка кола с конвенциоанлен DPF - доколкото знам дотук и 2 Е-класи бяха прочистени
- ако твоя човек мисли да го прави в домашни условия, отсега мога да кажа че е безмислено поради доста причини
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
И кои са причините обезсмислящи самостоятелното почистване извън сервиз?
Да не прозвучи като заяждане, просто питам, понеже прочитайки документа на тунап за процедурата не видях нищо "технологично" освен препоръките за 10 баровия им "пистолет" за 350евро и специфичния накрайник (дюза), който пръска през 4 дупчици, ама само в една посока настрани, а не напред. Айде за накрайника съм ОК, ама чак пък толкова... 2-та препарата са 65евро, накрайника 75евро - сладури мамини. Между другото има и 3-ти препарат Тунап 184 за 20евро, който изкуствено вдига температурата на изгаряне и си е в помощ за "форсирането" на място след впръскването на другите 2.
Някой правил ли е процедурата на комбинирания DPF + катализатор в един корпус, т.е. по-новия вид?
Да не прозвучи като заяждане, просто питам, понеже прочитайки документа на тунап за процедурата не видях нищо "технологично" освен препоръките за 10 баровия им "пистолет" за 350евро и специфичния накрайник (дюза), който пръска през 4 дупчици, ама само в една посока настрани, а не напред. Айде за накрайника съм ОК, ама чак пък толкова... 2-та препарата са 65евро, накрайника 75евро - сладури мамини. Между другото има и 3-ти препарат Тунап 184 за 20евро, който изкуствено вдига температурата на изгаряне и си е в помощ за "форсирането" на място след впръскването на другите 2.
Някой правил ли е процедурата на комбинирания DPF + катализатор в един корпус, т.е. по-новия вид?
Only dead fish follow the stream...
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
da6ip написа:g.petrow написа:Момчета, имам няколко въпроса: след впръскване колата трябва да се форсира на място или да се движи? Целият кит за една кола ли се изразходва? Може ли да се ползва за други бмв-та - имаме тук една x3 3.0sd и водачът се интересува...
- може и да се движи, но трябва да е с постоянна скорост и високи обороти. предвид факта, че в БГ това е възможно само на магистрала, се оказа че да се форсира на място в сервиза е по-ефективно и позволява да се контролира процеса. майстора проучва доста въпроса докато реши да стане точно по този начин, и си има някои специфични съображения
- един кит (2 бутилки 131 & 132) е за една кола
- китът се ползва за всяка кола с конвенциоанлен DPF - доколкото знам дотук и 2 Е-класи бяха прочистени
- ако твоя човек мисли да го прави в домашни условия, отсега мога да кажа че е безмислено поради доста причини
Мерси!
- da6ip
- старши ентусиаст
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
MadChicken написа:И кои са причините обезсмислящи самостоятелното почистване извън сервиз?
Да не прозвучи като заяждане, просто питам, понеже прочитайки документа на тунап за процедурата не видях нищо "технологично" освен препоръките за 10 баровия им "пистолет" за 350евро и специфичния накрайник (дюза), който пръска през 4 дупчици, ама само в една посока настрани, а не напред. Айде за накрайника съм ОК, ама чак пък толкова... 2-та препарата са 65евро, накрайника 75евро - сладури мамини. Между другото има и 3-ти препарат Тунап 184 за 20евро, който изкуствено вдига температурата на изгаряне и си е в помощ за "форсирането" на място след впръскването на другите 2.
Някой правил ли е процедурата на комбинирания DPF + катализатор в един корпус, т.е. по-новия вид?
Ами и аз така си ги смятах нещата, докато не се обадих на фирмата преди половин година и се оказа че работят само със сервизи
Отделно че като видях на живо каква пушилка излиза (предполагам доста вредна в тая концентрация) и не ми се иска да го правя в жилищен район, дори и да можех. Отделно идва софтуерното включване на регенерацията… Но те разбирам че се замисляш за алтернативи, понеже трябва да биеш път от Бургас до София.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
MadChicken написа:И кои са причините обезсмислящи самостоятелното почистване извън сервиз?
Да не прозвучи като заяждане, просто питам, понеже прочитайки документа на тунап за процедурата не видях нищо "технологично" освен препоръките за 10 баровия им "пистолет" за 350евро и специфичния накрайник (дюза), който пръска през 4 дупчици, ама само в една посока настрани, а не напред. Айде за накрайника съм ОК, ама чак пък толкова... 2-та препарата са 65евро, накрайника 75евро - сладури мамини. Между другото има и 3-ти препарат Тунап 184 за 20евро, който изкуствено вдига температурата на изгаряне и си е в помощ за "форсирането" на място след впръскването на другите 2.
Някой правил ли е процедурата на комбинирания DPF + катализатор в един корпус, т.е. по-новия вид?
точно така... 65 евро за двата препарата + 75 евро за накрайник + доставка + време = ?
излиза по-скъпо да си го правиш сам. иначе нищо сложно няма. просто отнема повече време и повече пари
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
Като изключим факта че ще трябва да изгубя цял ден + 800км до София и обратно всичко е точно така както го казвате
Аз така или иначе ще го правя в сервиз най-малкото заради пушилката, просто ми стана любопитно какво толкова и е страшното на процедурата, че и в точно определен сервиз я правите и т.н.
Аз така или иначе ще го правя в сервиз най-малкото заради пушилката, просто ми стана любопитно какво толкова и е страшното на процедурата, че и в точно определен сервиз я правите и т.н.
Only dead fish follow the stream...
- badjo E60
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
На миналата страница emoo сподели , че го е ползвал . Колега сподели повече информация относно JLM cleaner-а
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
emoo написа:хахахахахахахах нали го пробвах никакъв резултат само излишни пари
Адаш, как установи че не работи? Не се ли увеличи в Идрайв показанието на филтъра? Със сигурност няма да е толкова ефективно като Тунапа ама е много лесно.
Tool - Fear Inoculum
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани