Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUNAP
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
1) Тука забелязвам много хора без никакво чувство за хумор
2) Ти като им хвърли по една кофа с веро на тези катализатори и DPF-и какво направи? Побългари ли ги или така пишеше в книжката на BMW? Колко комплекта DPF и Катализатор си закупил досега през живота си, че ми обясняваш кой можел да се бори с реалността? Колко коли си взе директно от шоурума?
Първия пост го написах, за да кажа, че не е нужно да се караме за неща, за които никога няма да стигнем до консенсус. Но явно някои хора обичат да са в спора.
Спирам да пиша, че тука много раними души
2) Ти като им хвърли по една кофа с веро на тези катализатори и DPF-и какво направи? Побългари ли ги или така пишеше в книжката на BMW? Колко комплекта DPF и Катализатор си закупил досега през живота си, че ми обясняваш кой можел да се бори с реалността? Колко коли си взе директно от шоурума?
Първия пост го написах, за да кажа, че не е нужно да се караме за неща, за които никога няма да стигнем до консенсус. Но явно някои хора обичат да са в спора.
Спирам да пиша, че тука много раними души
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
To и тези дето са с бензинки говорят за екология ама не съм чул някой до сега да е сменил катализатор по простата причина, че там доста по трудно се запушва, а това че катализатора не е пълноценен няма значение нали
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Някой слънчев ден, когато техническите прегледи наистина ще са технически прегледи, всичко ще си дойде на мястото
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Cinder написа:Някой слънчев ден, когато техническите прегледи наистина ще са технически прегледи, всичко ще си дойде на мястото
Колега преди две седмици минавах технически преглед и там имаше газ анализатор, замериха газовете и всички си беше в норма, при положение че съм с тръби от отпред до отзад
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Cinder написа:Някой слънчев ден, когато техническите прегледи наистина ще са технически прегледи, всичко ще си дойде на мястото
Надявай се колега надявай се
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
adovet написа:Cinder написа:Някой слънчев ден, когато техническите прегледи наистина ще са технически прегледи, всичко ще си дойде на мястото
Надявай се колега надявай се
Имам още една дизелова кола, която си е с катализатора и двете бяха с подобни резултати, ама пък може да му е развален газ анализатора на човека
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
netmurder написа:Cinder написа:Някой слънчев ден, когато техническите прегледи наистина ще са технически прегледи, всичко ще си дойде на мястото
Колега преди две седмици минавах технически преглед и там имаше газ анализатор, замериха газовете и всички си беше в норма, при положение че съм с тръби от отпред до отзад
Тези технически прегледи са пълен смях! Пред мен, последният път, мина един опел с яко ТУНЕК, който като го форсираха направи всичко в сажди и той беше в норми! Ти си кола, която трябва да покрива Евро4 стандарт, вярвай ми, с правите тръби дори не си близо до него
- netmurder
- старши ентусиаст
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
iceblast написа:netmurder написа:Cinder написа:Някой слънчев ден, когато техническите прегледи наистина ще са технически прегледи, всичко ще си дойде на мястото
Колега преди две седмици минавах технически преглед и там имаше газ анализатор, замериха газовете и всички си беше в норма, при положение че съм с тръби от отпред до отзад
Тези технически прегледи са пълен смях! Пред мен, последният път, мина един опел с яко ТУНЕК, който като го форсираха направи всичко в сажди и той беше в норми! Ти си кола, която трябва да покрива Евро4 стандарт, вярвай ми, с правите тръби дори не си близо до него
Моята е Евро3 колега и да ти кажа такива с черни облаци не минават през този пункт, ама нека да не спорим
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- timur_lenk
- младши ентусиаст
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Давате за пример западна Европа.Тези коли дето ги купуваме със запушени филтри и износинеси части като цяло,идват от там.Защо не са сменили ДПФ и дюзи там?Защото и на тях им е скъпо.Тези същите хора са дошли тук,продобили са български предприятия и замърсяват нашата околна среда и дават заплати не като тези в техните страни.За да има ефект опазването на околната среда трябва всички да спазват правилата.
За мен тези филтриращи системи са бизнес на хората които са ги въвели.Планетата ни както виждате продължава да си се върти и работи.
За мен тези филтриращи системи са бизнес на хората които са ги въвели.Планетата ни както виждате продължава да си се върти и работи.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
timur_lenk написа:Давате за пример западна Европа.Тези коли дето ги купуваме със запушени филтри и износинеси части като цяло,идват от там.Защо не са сменили ДПФ и дюзи там?Защото и на тях им е скъпо.Тези същите хора са дошли тук,продобили са български предприятия и замърсяват нашата околна среда и дават заплати не като тези в техните страни.За да има ефект опазването на околната среда трябва всички да спазват правилата.
За мен тези филтриращи системи са бизнес на хората които са ги въвели.Планетата ни както виждате продължава да си се върти и работи.
Защото могат да си позволят да си купят колите нови и да опазват природата си. А ние им взимаме старите коли и трябва и да даваме пари за ремонти и да замърсяваме природата или да се бръкнем и да я пазим.
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
timur_lenk написа:Давате за пример западна Европа.Тези коли дето ги купуваме със запушени филтри и износинеси части като цяло,идват от там.Защо не са сменили ДПФ и дюзи там?Защото и на тях им е скъпо.Тези същите хора са дошли тук,продобили са български предприятия и замърсяват нашата околна среда и дават заплати не като тези в техните страни.За да има ефект опазването на околната среда трябва всички да спазват правилата.
За мен тези филтриращи системи са бизнес на хората които са ги въвели.Планетата ни както виждате продължава да си се върти и работи.
През доста интересна призма ги гледаш нещата... Не са ги сменили там, защото хората там, които могат да си позволят такъв автомобил нов, могат да си позволят и следващия, когато на този му свърши гаранцията - обикновено след 2-3 години. Защо му е на германеца с пари да налива пари в части за стара (за него) кола, вместо да си вземе следващата нова от магазина? Тази я продава на следващия с по-малко финансови възможности, на който му се кара лъскава кола. И след няколко такива, колата пристига в БГ за 10,15, 20 или дори 30,000лв, на поне 150-200,000км (тази цифра вероятно е оптимистична), която за повечето хора в БГ е като нова. И тъй като частите по тази кола, била тя и на 10 години, все още си струват почти толкова, колкото и като е била нова, българина започва да прави компромиси.
Много от вас ще донесат от 9 кладенеца вода за да оправдаят въпросните компромиси - не ми пуши колата, не замърсява, върви повече, тея филтри са пълна глупост, да го духат тези от Зелената партия и т.н. Факт е, че това са компромиси и премахването на тези филтри води до повече вредни емисии. До като живеем с това мислене, ще си живеем в праха и мръсотията тук и ще се чудим, защо на запад улиците са чисти.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Cinder написа:timur_lenk написа:Давате за пример западна Европа.Тези коли дето ги купуваме със запушени филтри и износинеси части като цяло,идват от там.Защо не са сменили ДПФ и дюзи там?Защото и на тях им е скъпо.Тези същите хора са дошли тук,продобили са български предприятия и замърсяват нашата околна среда и дават заплати не като тези в техните страни.За да има ефект опазването на околната среда трябва всички да спазват правилата.
За мен тези филтриращи системи са бизнес на хората които са ги въвели.Планетата ни както виждате продължава да си се върти и работи.
През доста интересна призма ги гледаш нещата... Не са ги сменили там, защото хората там, които могат да си позволят такъв автомобил нов, могат да си позволят и следващия, когато на този му свърши гаранцията - обикновено след 2-3 години. Защо му е на германеца с пари да налива пари в части за стара (за него) кола, вместо да си вземе следващата нова от магазина? Тази я продава на следващия с по-малко финансови възможности, на който му се кара лъскава кола. И след няколко такива, колата пристига в БГ за 10,15, 20 или дори 30,000лв, на поне 150-200,000км (тази цифра вероятно е оптимистична), която за повечето хора в БГ е като нова. И тъй като частите по тази кола, била тя и на 10 години, все още си струват почти толкова, колкото и като е била нова, българина започва да прави компромиси.
Много от вас ще донесат от 9 кладенеца вода за да оправдаят въпросните компромиси - не ми пуши колата, не замърсява, върви повече, тея филтри са пълна глупост, да го духат тези от Зелената партия и т.н. Факт е, че това са компромиси и премахването на тези филтри води до повече вредни емисии. До като живеем с това мислене, ще си живеем в праха и мръсотията тук и ще се чудим, защо на запад улиците са чисти.
Напълно прав си колега
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
rafa224 написа:Cinder написа:timur_lenk написа:Давате за пример западна Европа.Тези коли дето ги купуваме със запушени филтри и износинеси части като цяло,идват от там.Защо не са сменили ДПФ и дюзи там?Защото и на тях им е скъпо.Тези същите хора са дошли тук,продобили са български предприятия и замърсяват нашата околна среда и дават заплати не като тези в техните страни.За да има ефект опазването на околната среда трябва всички да спазват правилата.
За мен тези филтриращи системи са бизнес на хората които са ги въвели.Планетата ни както виждате продължава да си се върти и работи.
През доста интересна призма ги гледаш нещата... Не са ги сменили там, защото хората там, които могат да си позволят такъв автомобил нов, могат да си позволят и следващия, когато на този му свърши гаранцията - обикновено след 2-3 години. Защо му е на германеца с пари да налива пари в части за стара (за него) кола, вместо да си вземе следващата нова от магазина? Тази я продава на следващия с по-малко финансови възможности, на който му се кара лъскава кола. И след няколко такива, колата пристига в БГ за 10,15, 20 или дори 30,000лв, на поне 150-200,000км (тази цифра вероятно е оптимистична), която за повечето хора в БГ е като нова. И тъй като частите по тази кола, била тя и на 10 години, все още си струват почти толкова, колкото и като е била нова, българина започва да прави компромиси.
Много от вас ще донесат от 9 кладенеца вода за да оправдаят въпросните компромиси - не ми пуши колата, не замърсява, върви повече, тея филтри са пълна глупост, да го духат тези от Зелената партия и т.н. Факт е, че това са компромиси и премахването на тези филтри води до повече вредни емисии. До като живеем с това мислене, ще си живеем в праха и мръсотията тук и ще се чудим, защо на запад улиците са чисти.
Напълно прав си колега
Точно и за това съм се хванал да търся методи на почистване и си държа колата изрядна, за да регенерира, както трябва. Пс. още в началото на темата бях писал за 530ката на бащата, която вече има навъртяни 85к след почистването и всички показатели са в норма, а колата мина 245к +
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
Напълно сте прави обаче какво ще правите като вече не става с чистене. Моя го изкормих на 350к, имах желание да остане, но като не става се маха, та интересно ми е като стигнете до това положение какво правите?
Re: Чистене на филтър за твърди частици (DPF) с препарат TUN
И аз това се питам. Просто момчетата не са дошли до това положение, иначе нямаше да развиват теориите си за вредните емисии. Едва ли има някой на света, който иска да премахва тъпите филтри, защото така му е хрумнало. Въпросът е наистина какво правите, когато колата ви влиза в авариен режим на 400км от дома ви и се прибирате с 80км/ч, 600км след като сте изчистили филтрите? Сваляте и чистите отново? Или пък се разделяте с 6-7 хилки, за да защитите тезите си Всички знаем какво ще направите.. тогава защо се опитвате да обиждате хората, които вече сме минали през този избор не ми е ясно
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани