реле подгревни свещи
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: реле подгревни свещи
vld написа:beyouu написа:Добре, благодаря. Ще ида на един Carbon и ще им кажа да пуснат регенерация. След това ше видя какви грешки ми излизат и ще ги споделя тук.
За какво ти е тоя карбон?
Абсолютно нищо няма да подобри на колата ти.
Отиди при някой който знае как се работи с ИСТА, да ти направи една диагностика и да ти каже защо не ти регенерира филтъра.
С тия коли не става при обикновенни механици, може да са много добри, но трябват и доста добри познания да има с диагностичните софтуери, иначе нищо не става
Последна промяна beyouu на 10 Фев 2018, 18:19, променена общо 1 път
Re: реле подгревни свещи
Здравейте, оказа се, че колата не може да вдигне достатъчна температура, за да започне да регенерира дпф-а, който не е регенерирал от 5 000 км. оправихме термостатите има за оправяне и реле и подгревни свещи 6бр. Грешката за дпф-а не знам дали е била ДДЕ, забравих да питам. Важното е че вече колата работи на 88-90 градуса и не пада. Мисля да пробвам извън града дали ще пусне регенерация. Момчето което направи диагностиката каза че е бая запушен. Дали ще пусне регенерация колата с неработещо реле?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: реле подгревни свещи
beyouu написа:Здравейте, оказа се, че колата не може да вдигне достатъчна температура, за да започне да регенерира дпф-а, който не е регенерирал от 5 000 км. оправихме термостатите има за оправяне и реле и подгревни свещи 6бр. Грешката за дпф-а не знам дали е била ДДЕ, забравих да питам. Важното е че вече колата работи на 88-90 градуса и не пада. Мисля да пробвам извън града дали ще пусне регенерация. Момчето което направи диагностиката каза че е бая запушен. Дали ще пусне регенерация колата с неработещо реле?
Извънградска може и да пусне, но всичко зависи от това колко е запушен.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: реле подгревни свещи
Понеже идва сезонът на релетата и подгревните свищи искам да Ви предупредя да НЕ рециклирате релетата , а да си закупите нови или в краен случай работещи неререциклирани втора ръка!
Причините са:
-не искате да се запали инсталацията на колата
-не искате да се запали колата
Релето освен управляващ блок играе работата и на бушон във веригата акумулатор-подгревна свеш!!!
Ако свещ окъси, а релето е "рециклирано" и не се стопи , започва изгаряне!
Не случайно мостовете на оригинално реле са тънки!Това е с цел да изгорят те , а не колата Ви!
Не случаино всичко е залято със специално желе,което се премахва при "рециклирането"!
Слагането на "рециклирано" реле е равносилно на слагане на 5 стотинки , вместо бушон в таблото!
Снимки на "рециклирано"(вечно) реле след късо:
Причините са:
-не искате да се запали инсталацията на колата
-не искате да се запали колата
Релето освен управляващ блок играе работата и на бушон във веригата акумулатор-подгревна свеш!!!
Ако свещ окъси, а релето е "рециклирано" и не се стопи , започва изгаряне!
Не случайно мостовете на оригинално реле са тънки!Това е с цел да изгорят те , а не колата Ви!
Не случаино всичко е залято със специално желе,което се премахва при "рециклирането"!
Слагането на "рециклирано" реле е равносилно на слагане на 5 стотинки , вместо бушон в таблото!
Снимки на "рециклирано"(вечно) реле след късо:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: реле подгревни свещи
Благодаря за съвета.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: реле подгревни свещи
Колеги имам изгоряла свещ на 2ри цилиндър, дали ще е проблем зимата след като другите 5 са ок и релето също ?
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: реле подгревни свещи
С една неработеща няма да има проблем да запали, дори и при -10, но ще припушва със сигурност първата минута и може да има претрисане леко. Реално всяка свещ топли въздуха в колектора на съответния цилиндър. Имай предвид, че ако до сега са сменяни в комплект свещите, щом една е изгоряла и другите вече са пътници.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 LCI & S1000RR K67
Re: реле подгревни свещи
Колеги, взех реле и свещи, трябва ли да се сменят и гарнитурите на смукателния колектор при смяната ?
Re: реле подгревни свещи
KpuB4o написа:Колеги, взех реле и свещи, трябва ли да се сменят и гарнитурите на смукателния колектор при смяната ?
Не е задължително, ако не текат.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: реле подгревни свещи
Смени ги по добре.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: реле подгревни свещи
Vra4anin написа:Здравейте.
Колата е 2003-а Е60 530 дизел 218 коня, без DPF стандартно.
От около седмица (като застудя много времето, минус 5 и минус 10 градуса) колата сутрин пали, но първите 3 - 4 секунди тресе, след това се оправя. Докато е студена попушва отзад (да речем бяло/сиво на цвят) и мирише на сурова нафта като че ли. Иконката за подгряване се появява за секунда - две.
Днес обаче ми се случи нещо за първи път от както я имам тази кола - като запали и веднага след това изгасна, трябваше втори път да завъртя ключа, за да запали. И съответно като си запали, първите няколко секунди си претрисаше и отзад си попушва докато загрее.
Пуснах две диагностики с телефона да видя какво става - имам диагностики една на Карли една на B-tool, ето какво показват те:
B-tool:
Carly:
Изчетох темата видях, че за реле давало грешка 4203, при мен я няма. Какво ще рече това от диагностиките - че съм само за 6 подгревни свещи, без проблеми с релето - така ли? Меродавни ли са показанията на тия диагностики (че и 6-те подгревни свещи са умряли)? Възможно ли е да пали тази кола при минус 8 градуса без нито една работеща свещ (имам клип от онзи ден)?
Благодаря за отговорите.
Това е малко на късмет понякога дава 6 свещи а всъщнот е изгоряло релето, друг път дава 6 свещи и действително са изгорели и 6 свещи а релето е здрави, имах ги и двата случая на моята кола.
Пали и на 15 с изгорели свещи, стига да е хубава нафтата и да не замръзне, само върти малко повечко и работи по кофти от начало
Така, че ако трябва да се изтъни работата, сваляш колектора и мериш свещите с мултицета, ако са те лесна работа сменяваш ги и проверяваш дали ще сработят.
Ако се окаже че са здрави псуваш половин час и почваш да сменяш релето, навряно е на ебаси мястото, приготвяш се да си издереш ръцете и да те заболи устата от псуване...
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: реле подгревни свещи
При мен понякога ми се омасляваше буксата на релето и не работеше. С леко размърдване на буксата всичко се оправяше. На диагностика не излизаше никаква грешка.
Re: реле подгревни свещи
Един съвет при смяна на релето. Почиствайте и натегнете много добре пиновете на буксата (силовите, захранващите) преди да монтирате новото реле. Също и масата.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
реле подгревни свещи
И при мен проблема се оказа буксата. Свещите от десет пъти подгряват веднъж. Отворих колектора, тествах релето и се оказа, че след размърдване на буксата подава ток към свещите.
Гледахме я отвсякъде и не виждам начин да я натегна. Почистих я внимателно, напръсках я с контакт спрей и най-добре е да се смени, но дали изобщо е възможно това?
Ако някой има идея да каже, че още не съм затворил колектора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Гледахме я отвсякъде и не виждам начин да я натегна. Почистих я внимателно, напръсках я с контакт спрей и най-добре е да се смени, но дали изобщо е възможно това?
Ако някой има идея да каже, че още не съм затворил колектора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна bokouser на 08 Яну 2019, 11:46, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: реле подгревни свещи
bokouser написа:И при мен проблема се оказа буксата. Свещите от десет пъти подгряват веднъж. Отворих колектора, тествах релето и се оказа, че след размърдване на буксата подава ток към свещите.
Гледахме я отвсякъде и не виждам начин да я натегна. Почистих я внимателно, напръсках я с контакт спрей, но най-добре е да се смени, но дали изобщо е възможно това?
Ако някой има идея да каже, че още не съм затворил колектора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Общо взето проблема е от маслото което идва от горе от колектора. Ако е сухо няма да има проблем. При мен след като я размърдах изкара две зими
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани