Пренадуване 535д 286 коня
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Пренадуване 535д 286 коня
От скоро съм собственик на въпросното бмв и след диагностика забелязах пренадуване но без да ме вкарва в авариен.
В ниските обороти като карам с постоянна газ при искано 1.2 бара държи 1.45 бара. След 200км/ч при искано 2.8 държи 3.1.(това е абсолютното налягане).
Прилагам клип който е почти като моя случай, но температурата при мен е 88градуса.
BMW 535d E60 overboost limp mode shown in DIS (+coolant temp): http://youtu.be/KAPJLImPV5I
От къде ще е проблема. Кой от трите клапана ще прави приблем.
В ниските обороти като карам с постоянна газ при искано 1.2 бара държи 1.45 бара. След 200км/ч при искано 2.8 държи 3.1.(това е абсолютното налягане).
Прилагам клип който е почти като моя случай, но температурата при мен е 88градуса.
BMW 535d E60 overboost limp mode shown in DIS (+coolant temp): http://youtu.be/KAPJLImPV5I
От къде ще е проблема. Кой от трите клапана ще прави приблем.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Пренадуване 535д 286 коня
При мен пък се получава обратното - зададеното е малко по високо от реалното. Колега твойта има ли чип?
Re: Пренадуване 535д 286 коня
Все още нямам. Само DPF off съм направил.Искам да реша проблема и тогава ще чипосвам.
В твоя случай се ориентирай към големия актуатор, който спира газовете към голямото турбо. Ако ти е слаб вакуума, актуатора остава леко отворен и газовете не отиват само към малкото турбо. Трябва да е мудна в ниските.
В твоя случай се ориентирай към големия актуатор, който спира газовете към голямото турбо. Ако ти е слаб вакуума, актуатора остава леко отворен и газовете не отиват само към малкото турбо. Трябва да е мудна в ниските.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Пренадуване 535д 286 коня
andy написа:Все още нямам. Само DPF off съм направил.Искам да реша проблема и тогава ще чипосвам.
В твоя случай се ориентирай към големия актуатор, който спира газовете към голямото турбо. Ако ти е слаб вакуума, актуатора остава леко отворен и газовете не отиват само към малкото турбо. Трябва да е мудна в ниските.
Moйта е с една турбина 530д. Върви си иначе идеално и не съм забелязал да е мудна в ниските - за това и не ръчкам да я оправям де
Re: Пренадуване 535д 286 коня
Малко картинки за принципа на работа на двете турбини. Смятам че ще полезно инфото.
Re: Пренадуване 535д 286 коня
Това е двойна турбина със уестгейт за разтоварване и евентуално там може да е проблема . Макар мап като засече повишено налягане и ако е заложено в софт да го следи с определена точност би трябвало компа да реагира и да вземе мерки или поне да изпише някаква грешка. Може на еку да му е зададено време в което да не реагира веднага на по-високо от исканото налягане ( на по-стари дизели е около 6 секунди след които се намесва , ако не се превишат няма индикации за проблем) . Човек който разбира от тоз мотор като начин на управление трябва да посетиш за консултация . В клипа който си дал за пример на шофьора му трепери десния крак , почти не задържа постоянна скорост ( натоварване на мотора ) и нормално да има разминавания в зададен реален буст защото всичко се случва доста бързо . Има толеранс допустим който не пречи на нормалната работа на двг пък и ДИС надали реагира толкова бързо в показанията си .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани