Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 19 Май 2016, 19:19

Е аз откъде да знам ,че е здрав колега,нормално е да започна с най евтиния вариянт.Между другото днес говорих с някакъв майстор в София ,обадих се от името на един човек,който ми даде номера.Та той бил много запознат с Е60 .Каза ,че до 105 градуса няма никакъв проблем,да не се занимавам с глупости,така каза.После говорих ,пак по тел. с един пич от Волуяк (някой тук най-вероятно го знаят) ,същият е отървал много хора от главоболия по моя край и си е сериозно име.Та той вика, че този мотор работи най добре като му е топло,така бил направен,пита ме за разхода.Каза ,че до 105 градуса нама никакъв проблем.Спмена ,че антифриза ще заври над 120град. .Каза ,че нямям никакъв проблем.Смятам да не се занимавам повече ,то и реално няма какво да се прави повече.После говорих с един човек от Дупница ,прави само АСК (там съм обслужвал автомата),та го питах за този топлообменник в скоростите.Той спомена ,че не е в скоростите ,а до тях и каза ,че той няма отношение .И така ..Ще си карам тупаницата и ще и давам повечко газ
Последна промяна xxx500 на 20 Май 2016, 2:26, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от BorislavB » 19 Май 2016, 19:30

А като я напънеш колко градуса вдига колега?
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 19 Май 2016, 19:34

Снощи се прибирах от дупница за благоевград по ам струма ,карах със 150-190 кмч ,варира от 100 до 102,103

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 19 Май 2016, 21:20

Ние се опитваме да помогнем, ти почти ни се скара :) радвай се на колата и това е ;)
Хубава вечер ! ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 20 Май 2016, 2:23

Извинявай,колега !Не съм искал да се карам на никого ,съжалявам ,че така е прозвучало,просто споделих какво съм чул от запознати хора-че до 105 градуса няма проблем.Иначе съм на ясно, че е по добре да не минава 100.Иначе вчерами се скъса в движение тапата за обезвъздушаване (не тази на термостата) ,един фр. ми докара тапа и антифриз и я прибрах.Днес си купих оригинална тапа и я смених,обезвъздуших я (долях на максимум антифриз,отвих тапата на термостата,докато потече плътна струя,завих я ,след това запалих колата ,пуснах парното на най топло и на 1500-1600 оборота изчаках да превърти антифр.,след това завих капачката).Сега се прибирам ,покарах я по магистралата,усетих ,че има разлика в парното,духа по топло от преди .А при нормално каране 100 кмч държеше около 94- 96 градуса ,след това я изпънах с 180 - 200 ,отиде на 98-100 .От какво според вас е дошло по хубаво парно ?ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ ,КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА ПОМОГНАТ ,не съм мислил ,че ще засегна някой :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от Ivo_Borisov » 20 Май 2016, 7:22

От не добре обезвъздушена система. Може това да ти е бил проблема.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 20 Май 2016, 8:08

а явно и тапата ти е била спекла и не е освобождавала налягането / обезвъздушавала.
Температурите които имаш сега, според мен вече са по-нормални, макар според мен да е добре да видиш защо повишава налягането в системата (повишеното налягане води до по-визока температура) , а вчера щом ти е избила тапата, явно налягането се е повишило доста, а тапата не го е освободила. Ако искаш остави я още някакво време да поработи с отворена капачка, че като нищо може да има и още въздух вътре. Мое мнение ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 20 Май 2016, 8:25

Moже и гарнитура да е затръгвала, да не стане като чайник

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 20 Май 2016, 8:30

adovet написа:Moже и гарнитура да е затръгвала, да не стане като чайник


+1 .. Ама не исках да споменавам подобни лоши неща :)
За мен лично колата все още държи висока температура ... Да, да я натегне със 190км/ч - да държи 100+ градуса...ама при 120 ...


Също така, затова и по-горе бях споделил, че не бих сложил чешмяна вода, тъй като тя има по-ниска температура на кипене, освен всички останали минуси, заради примесите, варовика и прочие. Но в случая проблема идва от другаде вероятно. Дано с новата капачка се нормализират нещата. Но според мен при 110-20 км/ч температурата не би трябвало да е висока. Моята седи 88 при около 100 км/ч.
НО като цяло имаш осезаемо подобрение на температурата вече :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от BorislavB » 20 Май 2016, 8:55

B.Stoimenov написа:
adovet написа:Moже и гарнитура да е затръгвала, да не стане като чайник


+1 .. Ама не исках да споменавам подобни лоши неща :)
За мен лично колата все още държи висока температура ... Да, да я натегне със 190км/ч - да държи 100+ градуса...ама при 120 ...


Също така, затова и по-горе бях споделил, че не бих сложил чешмяна вода, тъй като тя има по-ниска температура на кипене, освен всички останали минуси, заради примесите, варовика и прочие. Но в случая проблема идва от другаде вероятно. Дано с новата капачка се нормализират нещата. Но според мен при 110-20 км/ч температурата не би трябвало да е висока. Моята седи 88 при около 100 км/ч.
НО като цяло имаш осезаемо подобрение на температурата вече :)



Колега то зависи и от терена донякъде. Може да караш със 100 ама ако е баир колата се напъва и съответно дига градуси,ако се спускаш върви без гас съответно падат градусите. Според мен сега след като е сменил тапата са си напълно нормални градусите. :)
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 20 Май 2016, 9:04

BorislavB написа:
B.Stoimenov написа:
adovet написа:Moже и гарнитура да е затръгвала, да не стане като чайник


+1 .. Ама не исках да споменавам подобни лоши неща :)
За мен лично колата все още държи висока температура ... Да, да я натегне със 190км/ч - да държи 100+ градуса...ама при 120 ...


Също така, затова и по-горе бях споделил, че не бих сложил чешмяна вода, тъй като тя има по-ниска температура на кипене, освен всички останали минуси, заради примесите, варовика и прочие. Но в случая проблема идва от другаде вероятно. Дано с новата капачка се нормализират нещата. Но според мен при 110-20 км/ч температурата не би трябвало да е висока. Моята седи 88 при около 100 км/ч.
НО като цяло имаш осезаемо подобрение на температурата вече :)



Колега то зависи и от терена донякъде. Може да караш със 100 ама ако е баир колата се напъва и съответно дига градуси,ако се спускаш върви без гас съответно падат градусите. Според мен сега след като е сменил тапата са си напълно нормални градусите. :)


Така е , променливи много, гадаене - също :) Дано колегата няма пвоече проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от timur_lenk » 20 Май 2016, 9:56

Тази кола ако тръгне да прегрява ще си каже сама.Карайте си колите.Не прекаравайте ежедневието си в скритото меню.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 20 Май 2016, 10:44

timur_lenk написа:Тази кола ако тръгне да прегрява ще си каже сама.Карайте си колите.Не прекаравайте ежедневието си в скритото меню.


Именно за това колегата пита, за да не се стига до прегряване. Моята след смяната на термостатите дори и в баир нагоре с мръсна газ не надвишава 92, в баир на доло пада до 89-90, само в градски условия при трафик, когато се кара 1-ва- 2-ра тогава стига до 97-98 max
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 20 Май 2016, 10:58

Колеги сега точно я пробвам пак ,значи със 120 кмч държи 100-101град.,спрях отворих капака и пипнах маркуча при големия термостат -студен е ,така ли трябва да е.Перката въртеше и жалузите бяха отворени.На място темпер. падна на 95 за 10мин.По късно отидох при един друг майстор,там имаше едно бмв 530д 218кс със току що сменен малък термостат.Направихме следната проба:отворихме капачката на казанчето и мушнахме термометър точно на струята(стойностите на трмометъра бяха едно към едно с тези на скритото меню),на 87-88 градуса маркуча на малкия термостат стана топъл(демек отвори).След това направихме същото с моята кола(стойностите на термометъра и на таблото бяха едни и същи),само ,че малкия термостат отвори на около 92-93градуса.Реших да пробвам следното:Излязох на магистралата и след като на таблото показа 102 градуса спрях и пипнах маркуча на малкия термостат,БЕШЕ СТУДЕН ,което значи ,че не е отворил(демек логично е колата да загрява).Малкия термостат е БЕР(дадоха ми го за едно към едно с оригинален).Утре ще го подменя и него ,пък да видим .Правилна ли е логиката ,колеги !!! За този малкия термостат не съм мислил преди,защото всеки казва ,че от него само по бавно ще загрява колата.но ако реално не е отворил наврвме ,колата ще вдига температура.Ще съм благодарен на компетентни мнения.ПОздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от Ivo_Borisov » 20 Май 2016, 22:09

Големия трябва да отвори към 90 градуса и да затопли маркуча.
Малкия термостат е сложен само и единствено защото без него с този охладител колата няма загряване, все едно е без термостат. Има коли без малък термостат и не загряват. Провери си големия.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook