Въпроси за 6-та серия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Въпроси за 6-та серия
Здравейте, от известно време съм решил да си взема 6-та серия. Нямам конкретни предпочитания, това което ме привлича е идеята за кола с която да се кефя, без да бързам, повечето модели 2004-2010 ми харесват, 630 645 650 , но като че ли 645 за сега най-ми допада. Имам няколко въпроса, като за преди покупка на подобен автомобил:
1.Разбрах че трябва да следя прозореца на колада дали се повдига леко при затаворена врата, това вярно ли е?
2.Интересува ме колко горе-долу би бил разхода за поддръжка годишно (данъци винетки смяна на масло и тн) , идеята ми е една груба цифра да видя дали съвпада с това което знам
3.Принципно съм харесал тъмно и някой са със светли бъбреци, дали би било лесно за човек които не се е занимавал с автомионт1орство да боядиса сам бъбреците, или примерно да ги облепи с фолио?
4.При покпуката, мисля да закарам колата до сервиз в които да и направят стенд и компютърна диагностика на двиагателя, това добра идея ли е?И какво друго бихте препоръчали да се погледне (поне по-грубото да се хване).
5.За 6-та серия конкретни тези години, не мога да намеря разлика която е фейслифт и коя не, бихте ли ми обяснили ?
Благодаря на които се отвозве по темата, и се надявам да няма снисходителни коментари, не съм точно фен, но ми харесва колата и кои да попитам ако не фенове на BMW.
1.Разбрах че трябва да следя прозореца на колада дали се повдига леко при затаворена врата, това вярно ли е?
2.Интересува ме колко горе-долу би бил разхода за поддръжка годишно (данъци винетки смяна на масло и тн) , идеята ми е една груба цифра да видя дали съвпада с това което знам
3.Принципно съм харесал тъмно и някой са със светли бъбреци, дали би било лесно за човек които не се е занимавал с автомионт1орство да боядиса сам бъбреците, или примерно да ги облепи с фолио?
4.При покпуката, мисля да закарам колата до сервиз в които да и направят стенд и компютърна диагностика на двиагателя, това добра идея ли е?И какво друго бихте препоръчали да се погледне (поне по-грубото да се хване).
5.За 6-та серия конкретни тези години, не мога да намеря разлика която е фейслифт и коя не, бихте ли ми обяснили ?
Благодаря на които се отвозве по темата, и се надявам да няма снисходителни коментари, не съм точно фен, но ми харесва колата и кои да попитам ако не фенове на BMW.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Въпроси за 6-та серия
wdas написа:Здравейте, от известно време съм решил да си взема 6-та серия. Нямам конкретни предпочитания, това което ме привлича е идеята за кола с която да се кефя, без да бързам, повечето модели 2004-2010 ми харесват, 630 645 650 , но като че ли 645 за сега най-ми допада. Имам няколко въпроса, като за преди покупка на подобен автомобил:
1.Разбрах че трябва да следя прозореца на колада дали се повдига леко при затаворена врата, това вярно ли е?
2.Интересува ме колко горе-долу би бил разхода за поддръжка годишно (данъци винетки смяна на масло и тн) , идеята ми е една груба цифра да видя дали съвпада с това което знам
3.Принципно съм харесал тъмно и някой са със светли бъбреци, дали би било лесно за човек които не се е занимавал с автомионт1орство да боядиса сам бъбреците, или примерно да ги облепи с фолио?
4.При покпуката, мисля да закарам колата до сервиз в които да и направят стенд и компютърна диагностика на двиагателя, това добра идея ли е?И какво друго бихте препоръчали да се погледне (поне по-грубото да се хване).
5.За 6-та серия конкретни тези години, не мога да намеря разлика която е фейслифт и коя не, бихте ли ми обяснили ?
Благодаря на които се отвозве по темата, и се надявам да няма снисходителни коментари, не съм точно фен, но ми харесва колата и кои да попитам ако не фенове на BMW.
Като собственик от сравнително скоро на 545i (същия мотор N62B44), мога да ти дам следните насоки:
- данък - около 500-550лв годишно, другите неща най-вече каско зависи от годината и на колко ще я застраховаш
- обслужване - пълна смяна на масло (8л + 2 за резерв, общо 10л) + маслен + двата филтъра за купето + въздушен + смяна на антифриза + работа - около 450-500лв
- дискове и накладки - скъпи, особено предните (при мен бяха сменяни от предишния собственик с оригинални)
- аз смених задните дискове (Цимерман CoatZ) + накладки Textar (нямаше дискове Текстар за тази кола, иначе щях да сложа такива) + датчик + накладки на ръчната + работа - около 700
- акумулатор - 110Ah, около 250-300 лв.
Казват, че мотора е доста здрав и при правилна поддръжка кара доста. Скъп ремонт са уплътненията на клапаните, ако колата е на 150к+ км и не са правени, може да очакваш да се сблъскаш с това. Хубавото е, че направят ли се както трябва може да си направиш една ревизия на мотора и да си спокоен след това. До колкото знам ремонта е около 1000-1200 лв.
Ако колата е автоматик и не знаеш кога е обслужван е добре да се обслужи. Имай предвид, че това не е желателно да го прави някой гаражен майстор. За качествена смяна на маслото си трябва машина и задължително зануляване на адаптацията, след което и ъпдейт на софтуера. Това при мен съм го планирал за идните няколко месеца, но ще видим.
Задължително компютърна диагностика преди покупката - или в представителство на БМВ или при някой колега, с читава диагностика (за предпочитане ISTA). Предполагам голяма част от компонентите и модулите са същите като при Е60. Тия коли са стари, но са наблъскани с модули, част от които са кекави и се скапват и водят до странни проблеми особено по електрониката.
Освен данъците и застраховката, друго, което е добре да имаш предвид, че това нещо си харчи. Градско си е около 20/100, извън града може и на около 12 да падне.
Съветът ми е като ще купуваш такъв автомобил да си набележиш и какво оборудване искаш, особено ексри, които са трудни/скъпи и не подлежат на ретрофит, и да търсиш запазен автомобил.
Това се сещам са сега, не знам дали ще ти помогне особено. За неща специфични за 6-тата серия, по-добре някой собственик да се изкаже. Ако имаш възможност, уговори се с някой колега да видиш и питаш на живо.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Въпроси за 6-та серия
Направено с чувство за хумор по нашенски, но и прилично обективно ревю на 645i.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Въпроси за 6-та серия
Много се смях с този.
Ганстерското Х5 за гъзари е чудо. Карат го вика от най-големите селяни до възпитани чичковци, а като излиза става един от най-крдените автомобили ако не цели, то на части. Дизеловите идващи в България били от половин млн. км. нагоре. Абе много смях, то не може и 1/100 от всички майтапи да се изредят тука.
https://www.youtube.com/watch?v=cbA7eS32NyE
Ганстерското Х5 за гъзари е чудо. Карат го вика от най-големите селяни до възпитани чичковци, а като излиза става един от най-крдените автомобили ако не цели, то на части. Дизеловите идващи в България били от половин млн. км. нагоре. Абе много смях, то не може и 1/100 от всички майтапи да се изредят тука.
https://www.youtube.com/watch?v=cbA7eS32NyE
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: Въпроси за 6-та серия
лафове има доволно да.....
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани