ETCC results...

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

ETCC results...

Мнение от naskoksan » 03 Май 2004, 13:44

Пак сме първи вееееее :!:
ако някой се интересува от ETCC (European touring car championship)
ето резултатите от вчерашното състезание на МаниКУР :wink: :lol:

1. Andy Priaulx BMW 320i 12
2. Gabriele Tarquini Alfa Romeo 156 S2000 12 5.001
3. Augusto Farfus Jr. Alfa Romeo 156 S2000 12 6.236
4. Jorg Muller BMW 320i 12 9.272
5. Fabrizio Giovanardi Alfa Romeo 156 S2000 12 10.150
6. Dirk Muller BMW 320i 12 12.182
7. Kurt Mollekens BMW 320i 12 14.491
8. Tom Coronel BMW 320i 12 16.715
9. Stefano D'aste BMW 320i 12 17.893
...

Съзтезанията са доста интересни... дават ги по Евроспорт пряко :!:
много готини гонки се получават...

ето и първите петима в генералното класиране:
1. Gabriele Tarquini ITA 40 pts.
2. Jоrg Mоller GER 35
3. Dirk Mоller GER 34
4. Fabrizio Giovanardi ITA 33
5. Andy Priaulx GBR 31

И класирането при конструкторите: :wink: :lol:

1. BMW GER 80 pts.
2. ALFA ROMEO ITA 78
3. SEAT ESP 10

Това е официалния сайт на ETCC, където може да се намери повечко инфо за тези серии:

http://www.eurof3.it/2k4/?callpage=cont ... ntnews.asp

Календара за 2004 :!:

28th March ITA Monza
18th April ESP Valencia
2nd May FRA Magny-Cours
16th May GER Hockenheim
30th May CZE Brno
27th June GRB Donington Park
31st July BEL Spa Francorchamps
5th September ITA Imola
19th September GER Oschersleben
8th October UAE Dubai
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 03 Май 2004, 16:32

ее иаз го следя , 4е как няма алфа ми е на сърцето а бмв е другата марка която уважавам 8)
добра конкуренция се полу4ава между двете марки :)
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от T154 » 03 Май 2004, 18:12

алфите май нещо били по леки от позволеното предните 2
състезания .не можах да чуя добре какво обясняваха коментаторите.
сега някои вкл. и бмв та имаха на предните стъкла (+40) или (+10)
това май е баласт в кг.

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 03 Май 2004, 23:01

Кво стана с Сеатите...нали тръгваха от полпузишън :mha:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 04 Май 2004, 11:16

Ами незнам Пабло да каже за сеатите :):):):)

иначе това за +40 и +10 наистина е БАЛАСТ
злагат я на първите завършили в миналото съзтезание :shock:
интересно
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 04 Май 2004, 11:22

T154 написа:алфите май нещо били по леки от позволеното предните 2 състезания .

Не е точно така. На Монца Алфите имали нещо нередно по предното окачване - мястото на фиксиране не било като на серийната алфа и затова им опапаха точиците от Монца.
Като цяло - доста е интересно, само че на повечето писти БМВ-тата ядат пердах от Алфите. На Валенсия например на повечето завои БМВ-тата (с петстепенна скоростна кутия) или са прекалено близо до ограничителя на трета или прекалено ниско в оборотите на четвърта и затова алфите там направиха 1-2-3 и в двете състезания. Освен това по правилник колите със задно предаване трябва да са с 30 кг по тежки(без да броим баласта за предни състезания) иначе са прекалено бързи :mha: На тестове след състезанието във Валенсия Мюлеровците без баласта от 30кг са показали времена с около секунда на обиколка по-бързи от тези по време на състезанието.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1764
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 04 Май 2004, 12:00

Супер си е. Щом им шокаме репите на враговете .... :wink:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 9.10.2003

Мнение от twin spark » 04 Май 2004, 12:30

за да е по-интересно има допълнителни тежести в колите на временния водач в генералното класиране и класиралите се от 1 до 3 място в предишните две състезания(правят се по две състезания на писта), като макс. тежест е 40кг. преди 2 години имаше 10 поредни победи за един отбор, съответно спад в интереса и организаторите решиха това с килограмите и точки да се дават от 1 до 8 място.
бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно. задното помага за начален старт и затова обикновено бмв-тата влизат първи в първия завой.
има писти по-удобни за задно както и обратното.
алфа не се наказвани в монца, наказан е само а.фарфус за неспортменско поведение, също никога не са били по-леки от регламента
сеат имаха миналата година една победа "у дома", но имат още доста да работят, за да настигнат лидерите, все пак са само от една година в състезанието.
волво бяха напред, но изостанаха.
ще е добре,ако хонда,форд и пежо се развият по-бързо
тази година навлизат още отбори и това се очертава като най-интересното състезание на туристически автомобили в европа с растящ рейтинг.

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 04 Май 2004, 16:18

twin spark написа:алфа не се наказвани в монца, наказан е само а.фарфус

Ами Джованарди и Таркини като стигнаха само да Аскари, как да ги накажат.
За наказанието на Фарфус:
The #3 AutoDelta Alfa Romeo 156 S2000, driven by A.Farfus, was declared not to conform with Art. 263.9.1 of Appendix J of the International Sporting Code due to the position of the fixation points of the rotational points on the suspension part checked after the race.


twin spark написа:бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно.


Ето ти цитат от техническия регламент за сезон 2004:

ARTICLE 5 : MINIMUM WEIGHT
The minimum weight of the car, including the driver and his full
equipment, is :
- 1110 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
original and homologated in Group N,
- 1140 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
homologated in VK Super 2000,
- 1140 kg for a rear-wheel drive car the gearbox of which is original
and homologated in Group N,
- 1170 kg for a rear-wheel drive car the gearbox of which is
homologated in VK Super 2000.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 9.10.2003

Мнение от twin spark » 04 Май 2004, 21:35

не разбирам какво ме цитираш
първото състезание фарфус беше първи но има 0т. втори беше таркини 10т. трети джиованарди 8т. как са получени тези точки според теб. на второто таркини и джиованарди се блъснаха взаимно, затова нямат точки.

за предно и задно, ами можеш и сам да си обясниш защо тези с задно са по тежки. бях написал "бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно", което пак ще напиша. чети внимателно. в регламента има ограничения само за типа скоростна кутия.

Вече кара БМВ
Вече кара БМВ
Аватар
Мнения: 1188
Регистриран на: 18.10.2002
Местоположение: Козлодуй
Кара: Миксер. BMW i4 M50

Мнение от Един » 05 Май 2004, 11:03

Ами ти да не си мислиш че на Фарфус колата е била различна от останалите две? Просто Джованарди и Таркини не финишираха второто състезание и не са били проверени след края му. Това е причината поради която си запазват точките от първото състезание.

А за теглото - мислиш ли че БМВ не могат да олекотят допълнително колата, независимо че е със задно? БМВ ИМАТ допълнителна тежест заради това че са със задно, както и Алфите имат допълнителна тежест заради секвенциалните скорости.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook