ETCC results...
Модератор: Sharo
11 мнения
• Страница 1 от 1
ETCC results...
Пак сме първи вееееее
ако някой се интересува от ETCC (European touring car championship)
ето резултатите от вчерашното състезание на МаниКУР
1. Andy Priaulx BMW 320i 12
2. Gabriele Tarquini Alfa Romeo 156 S2000 12 5.001
3. Augusto Farfus Jr. Alfa Romeo 156 S2000 12 6.236
4. Jorg Muller BMW 320i 12 9.272
5. Fabrizio Giovanardi Alfa Romeo 156 S2000 12 10.150
6. Dirk Muller BMW 320i 12 12.182
7. Kurt Mollekens BMW 320i 12 14.491
8. Tom Coronel BMW 320i 12 16.715
9. Stefano D'aste BMW 320i 12 17.893
...
Съзтезанията са доста интересни... дават ги по Евроспорт пряко
много готини гонки се получават...
ето и първите петима в генералното класиране:
1. Gabriele Tarquini ITA 40 pts.
2. Jоrg Mоller GER 35
3. Dirk Mоller GER 34
4. Fabrizio Giovanardi ITA 33
5. Andy Priaulx GBR 31
И класирането при конструкторите:
1. BMW GER 80 pts.
2. ALFA ROMEO ITA 78
3. SEAT ESP 10
Това е официалния сайт на ETCC, където може да се намери повечко инфо за тези серии:
http://www.eurof3.it/2k4/?callpage=cont ... ntnews.asp
Календара за 2004
28th March ITA Monza
18th April ESP Valencia
2nd May FRA Magny-Cours
16th May GER Hockenheim
30th May CZE Brno
27th June GRB Donington Park
31st July BEL Spa Francorchamps
5th September ITA Imola
19th September GER Oschersleben
8th October UAE Dubai
ако някой се интересува от ETCC (European touring car championship)
ето резултатите от вчерашното състезание на МаниКУР
1. Andy Priaulx BMW 320i 12
2. Gabriele Tarquini Alfa Romeo 156 S2000 12 5.001
3. Augusto Farfus Jr. Alfa Romeo 156 S2000 12 6.236
4. Jorg Muller BMW 320i 12 9.272
5. Fabrizio Giovanardi Alfa Romeo 156 S2000 12 10.150
6. Dirk Muller BMW 320i 12 12.182
7. Kurt Mollekens BMW 320i 12 14.491
8. Tom Coronel BMW 320i 12 16.715
9. Stefano D'aste BMW 320i 12 17.893
...
Съзтезанията са доста интересни... дават ги по Евроспорт пряко
много готини гонки се получават...
ето и първите петима в генералното класиране:
1. Gabriele Tarquini ITA 40 pts.
2. Jоrg Mоller GER 35
3. Dirk Mоller GER 34
4. Fabrizio Giovanardi ITA 33
5. Andy Priaulx GBR 31
И класирането при конструкторите:
1. BMW GER 80 pts.
2. ALFA ROMEO ITA 78
3. SEAT ESP 10
Това е официалния сайт на ETCC, където може да се намери повечко инфо за тези серии:
http://www.eurof3.it/2k4/?callpage=cont ... ntnews.asp
Календара за 2004
28th March ITA Monza
18th April ESP Valencia
2nd May FRA Magny-Cours
16th May GER Hockenheim
30th May CZE Brno
27th June GRB Donington Park
31st July BEL Spa Francorchamps
5th September ITA Imola
19th September GER Oschersleben
8th October UAE Dubai
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Кво стана с Сеатите...нали тръгваха от полпузишън :mha:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Един
- Вече кара БМВ
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
T154 написа:алфите май нещо били по леки от позволеното предните 2 състезания .
Не е точно така. На Монца Алфите имали нещо нередно по предното окачване - мястото на фиксиране не било като на серийната алфа и затова им опапаха точиците от Монца.
Като цяло - доста е интересно, само че на повечето писти БМВ-тата ядат пердах от Алфите. На Валенсия например на повечето завои БМВ-тата (с петстепенна скоростна кутия) или са прекалено близо до ограничителя на трета или прекалено ниско в оборотите на четвърта и затова алфите там направиха 1-2-3 и в двете състезания. Освен това по правилник колите със задно предаване трябва да са с 30 кг по тежки(без да броим баласта за предни състезания) иначе са прекалено бързи :mha: На тестове след състезанието във Валенсия Мюлеровците без баласта от 30кг са показали времена с около секунда на обиколка по-бързи от тези по време на състезанието.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- twin spark
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
за да е по-интересно има допълнителни тежести в колите на временния водач в генералното класиране и класиралите се от 1 до 3 място в предишните две състезания(правят се по две състезания на писта), като макс. тежест е 40кг. преди 2 години имаше 10 поредни победи за един отбор, съответно спад в интереса и организаторите решиха това с килограмите и точки да се дават от 1 до 8 място.
бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно. задното помага за начален старт и затова обикновено бмв-тата влизат първи в първия завой.
има писти по-удобни за задно както и обратното.
алфа не се наказвани в монца, наказан е само а.фарфус за неспортменско поведение, също никога не са били по-леки от регламента
сеат имаха миналата година една победа "у дома", но имат още доста да работят, за да настигнат лидерите, все пак са само от една година в състезанието.
волво бяха напред, но изостанаха.
ще е добре,ако хонда,форд и пежо се развият по-бързо
тази година навлизат още отбори и това се очертава като най-интересното състезание на туристически автомобили в европа с растящ рейтинг.
бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно. задното помага за начален старт и затова обикновено бмв-тата влизат първи в първия завой.
има писти по-удобни за задно както и обратното.
алфа не се наказвани в монца, наказан е само а.фарфус за неспортменско поведение, също никога не са били по-леки от регламента
сеат имаха миналата година една победа "у дома", но имат още доста да работят, за да настигнат лидерите, все пак са само от една година в състезанието.
волво бяха напред, но изостанаха.
ще е добре,ако хонда,форд и пежо се развият по-бързо
тази година навлизат още отбори и това се очертава като най-интересното състезание на туристически автомобили в европа с растящ рейтинг.
- Един
- Вече кара БМВ
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
twin spark написа:алфа не се наказвани в монца, наказан е само а.фарфус
Ами Джованарди и Таркини като стигнаха само да Аскари, как да ги накажат.
За наказанието на Фарфус:
The #3 AutoDelta Alfa Romeo 156 S2000, driven by A.Farfus, was declared not to conform with Art. 263.9.1 of Appendix J of the International Sporting Code due to the position of the fixation points of the rotational points on the suspension part checked after the race.
twin spark написа:бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно.
Ето ти цитат от техническия регламент за сезон 2004:
ARTICLE 5 : MINIMUM WEIGHT
The minimum weight of the car, including the driver and his full
equipment, is :
- 1110 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
original and homologated in Group N,
- 1140 kg for a front-wheel drive car the gearbox of which is
homologated in VK Super 2000,
- 1140 kg for a rear-wheel drive car the gearbox of which is original
and homologated in Group N,
- 1170 kg for a rear-wheel drive car the gearbox of which is
homologated in VK Super 2000.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- twin spark
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 9.10.2003
не разбирам какво ме цитираш
първото състезание фарфус беше първи но има 0т. втори беше таркини 10т. трети джиованарди 8т. как са получени тези точки според теб. на второто таркини и джиованарди се блъснаха взаимно, затова нямат точки.
за предно и задно, ами можеш и сам да си обясниш защо тези с задно са по тежки. бях написал "бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно", което пак ще напиша. чети внимателно. в регламента има ограничения само за типа скоростна кутия.
първото състезание фарфус беше първи но има 0т. втори беше таркини 10т. трети джиованарди 8т. как са получени тези точки според теб. на второто таркини и джиованарди се блъснаха взаимно, затова нямат точки.
за предно и задно, ами можеш и сам да си обясниш защо тези с задно са по тежки. бях написал "бмв-нямат допълнителна тежест заради това че са със задно", което пак ще напиша. чети внимателно. в регламента има ограничения само за типа скоростна кутия.
- Един
- Вече кара БМВ
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
Ами ти да не си мислиш че на Фарфус колата е била различна от останалите две? Просто Джованарди и Таркини не финишираха второто състезание и не са били проверени след края му. Това е причината поради която си запазват точките от първото състезание.
А за теглото - мислиш ли че БМВ не могат да олекотят допълнително колата, независимо че е със задно? БМВ ИМАТ допълнителна тежест заради това че са със задно, както и Алфите имат допълнителна тежест заради секвенциалните скорости.
А за теглото - мислиш ли че БМВ не могат да олекотят допълнително колата, независимо че е със задно? БМВ ИМАТ допълнителна тежест заради това че са със задно, както и Алфите имат допълнителна тежест заради секвенциалните скорости.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани