Пушене след смяна на CCV клапаните N62B48
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- joro_mafiata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 1.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E65 750
- Мечтае да кара: ///M
Пушене след смяна на CCV клапаните N62B48
Здравейте. Наскоро смених верига и след сглабането на мотора установимхе теч от едниния клапан картернири газове.
Освен теча колата нямаше пушене. Сменихме филтъра и по пътя за вкъщи започна да пуши стабилно.
След тов видях че има теч от капчаката за маслото. И прекъсване на цилиндри. ( Най вероятно зацапани свещи), въпроса ми е как се почви пушенето като преди да сменим филтрите го нямаше. Имали шанс да се е дигнало високо наляганте на картерните газове?
БМВ 750 Е65 2005г.
Освен теча колата нямаше пушене. Сменихме филтъра и по пътя за вкъщи започна да пуши стабилно.
След тов видях че има теч от капчаката за маслото. И прекъсване на цилиндри. ( Най вероятно зацапани свещи), въпроса ми е как се почви пушенето като преди да сменим филтрите го нямаше. Имали шанс да се е дигнало високо наляганте на картерните газове?
БМВ 750 Е65 2005г.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Пушене след смяна на CCV клапаните N62B48
има.. оригинален ли сложихте ? Предполагам само мембранката сте сменили.. но като филтърна част, се явява вътре под капака... не съм сигурен дали на този Н62 мотор може да се разглобява и почиства или го дават да се сменя целия капак, както е при Н52.. но предполагам е същото...
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани