Бмв Х6 изгасна и не пали повече

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от Borymeckata » 10 Сеп 2012, 13:48

steeN написа:баси. едно време моторите на бмв си караха по 300к км без дори да се разтрака веригата. на къде е тръгнало всичко... а за късане не съм чувал никога до сега.


Този проблем с агренажните вериги наистина ми изглежда абсурден. За предишните 3-литрови дизели 150kW (204hp) и аз никога не съм чувал за такова нещо. Как е възможно конструкторите на фирмата да създадат проблем там, където преди не е имало?!

Фирмата ни има няколко служебни автомобила Пежо 307sw и по принцип аз ги карам в сервиза за техническо обслужване. Веднъж закарах една от колите, беше на около 105 000км. Смениха масло и филтри и викат - бягай, готов си. Питам - Майстори, ами с ремъка какво ще правим? А ония се смеят - ремъкът се сменял някъде след 120 000, можело и до 140 000 да кара с оригиналния ремък, имали такива случаи... Егати, френската кошница да кара 140 000 с гумения РЕМЪК, а кола от реномирана немска фирма да къса стоманена ВЕРИГА - това щеше да звучи като виц, ако не беше тъжно.
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от u`F`o » 10 Сеп 2012, 18:20

Добре де, какъв е извода от тая история :dunno: Да си караме цял живот е24/е30/е31/е32/е34/е36/е38 - защото са се доказали ? Да не си купуваме кола- особенно БМВ след 2005та година? :dunno: Не знам, съвсем сериозно ви питам. От към дизайн БМВ си остават едни от най-добрите, обаче от към качество - виждаме какво се случва. Едва ли на някого му се кара китайска сглобка с добър дизайн.
Една приятелка си взе чистак 1чка 116i и на 20 000км счупи скоростна кутия :shock: Жена, нито я е настъпвала, нито е мощна колата да кажеш, че не е издържала... Как ги виждате вие нещата ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от msi200 » 10 Сеп 2012, 21:29

u`F`o написа:Добре де, какъв е извода от тая история :dunno: Да си караме цял живот е24/е30/е31/е32/е34/е36/е38 - защото са се доказали ? Да не си купуваме кола- особенно БМВ след 2005та година? :dunno: Не знам, съвсем сериозно ви питам. От към дизайн БМВ си остават едни от най-добрите, обаче от към качество - виждаме какво се случва. Едва ли на някого му се кара китайска сглобка с добър дизайн.
Една приятелка си взе чистак 1чка 116i и на 20 000км счупи скоростна кутия :shock: Жена, нито я е настъпвала, нито е мощна колата да кажеш, че не е издържала... Как ги виждате вие нещата ?


Аз като поука от темата, ще почна да сменям маслото по-често, ще проуча дали има начин да се следи състоянието на веригата и ще си я карам само в офиц. сервиз. Между другото, казаха ми, че е добре да се смени и маслото на автомата около 120х км.

По темата за новите срещу старите коли - предполагам доста от Х5-ците дизели се карат по 40-50х км на година и повече, а такъв пробег с 20-годишна кола... незнам къде ще му излезе края. За здравина имам вяра само на Японските, ама да пише Made in Japan, ма те пък имат други минуси.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от RuM6n » 10 Сеп 2012, 21:47

vanko242 написа:....с познат механик тук в Търново неведнъж сме коментирали проблеми около веригата. вече е ремонтирал няколко коли(фирмени) с разтегнати вериги, коли на по 2-3 години...според него многото проблеми на двигателите второ поколение на БМВ се дължат на повишената раб.температура на маслото в сравнение със старите мотори. маслата X W 30, може би не са за нашите топли лета.... МОЛЯ, сега не ме нападайте, просто ви споделям частен разговор между нас

На мен като ми правиха последната гаранционна смяна на масло сложиха 0W-40. Просто това е по доброто масло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 9.08.2012

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от Vlado_L » 11 Сеп 2012, 21:18

До сега 10 000к в БГ няма никакви проблеми, няма тропане или скърцане, може би вози малко твърдо понеже е с рънфлат...
Това което ме учуди е че има ръжда по купето :lol: . Утре ще сложа и снимки
Колата е X6 4D на 114 000, другата седмица прави 2 години .
Изображение

Изображение

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от jivko81 » 13 Сеп 2012, 22:48

Vlado_L написа:До сега 10 000к в БГ няма никакви проблеми, няма тропане или скърцане, може би вози малко твърдо понеже е с рънфлат...
Това което ме учуди е че има ръжда по купето :lol: . Утре ще сложа и снимки
Колата е X6 4D на 114 000, другата седмица прави 2 години .
Изображение

Изображение

Изображение


Почти съм сигурен в отговора ти, но нали не е пребоядисвана колата?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 9.08.2012

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от Vlado_L » 14 Сеп 2012, 16:34

jivko81 написа:
Почти съм сигурен в отговора ти, но нали не е пребоядисвана колата?


Ами не е пребоядисвана, или поне няма сервизна информация за това, колата е купена от БМВ - Кьолн и е премиум селекшън, върната е в магазина на 101 000 км, месец Май, аз я взех преди два месеца на 101 300км, а в момента е на 112 000. До сега по колата са сменяни само накладки и дискове (има пълна сервизна история).
Хубавата новина е че днес я оставих на М КАР да я правят и казаха че ще мине гаранционно.
Докато съхне боята ще обслужа ск. кутия, ремъци, ролки и каквото там преценят че е за смяна, чудя се за веригата само :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от Borymeckata » 14 Сеп 2012, 18:52

Дали наистина е ръжда, или боята са надига по някаква друга причина? Може да е фабричен дефект при грундирането (например - да е останало някакво омасляване), или пък в последствие да са попаднали капки от някакъв агресивен агент... Нали имали 8 години гаранция срещу корозия - други колеги коментираха, че в този срок такива проблеми се отстранявали гаранционно.
Excellent! Steven is my name!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53
Мечтае да кара: Вече съм го карал!
Детайли за колата: 4,4i

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от flogger23 » 02 Дек 2012, 15:16

Привет колеги,
Не са хубави тези проблеми с веригата. Моята х5, 4.4i се разтрака в предната част на двигателя. Върви, има мощност, но трака! Оказа се, че целия ангренажен апарат е за смяна! Купих я на 220000км, но едва ли е на толкова щом веригата е толкова износена! Някой има ли идея каква цифра е веригата и аксесоарите към нея? Чудя се щом колегата с Х6 в рамките на 100000км е правил толкова ремонти, какво се случва с тази марка?! Явно комерсиализацията е световен проблем.... Благодаря!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от vlado6669 » 03 Дек 2012, 17:43

Здравейте! Към колегата с предния пост сигурни ли сте че веригата е за смяна, за обтегачи и успокойтели да изтриват се на по 200 - 240 хил. км и по - добре като я отворите рециклирайте и ваносите, че те тракат като дизел а нови са доста скъпи.
Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече

Мнение от rafa224 » 27 Авг 2015, 10:30

А как стой въпроса с Х5 Е70 M57 двигател колеги? Кога се сменя ангренажната верига, те всъщност са два(малка и голяма) и вярно ли е, че с нея се сменя задължително и верига на маслена помпа?

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook