БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбините

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбините

Мнение от vlado6669 » 09 Фев 2016, 17:29

Здравейте, да се похваля и аз с новата придобивка Е71, 5.0, 2008 с първа регистрация 2009, сега е на 114 000 км, има две грешки с допълнителната помпа за охлаждане на турбото, мили са мотора и дава грешки от преди 40 км - блокирала вторична водна помпа и отворена верига в същата :mhihi: а дано да е релето.... ама не знам къде е още.... :help: та търся схемата и местоположението на бушони и релетата, че ТИС ми няма инфо за Е71 :( и някой ако знае къде се намира самата помпа, схема или снимки също ще са от полза :) Също софт затварянето на едната врата има проблем, затваря и после връща малко и вратата остава малко отворена, ако някой знае регулира ли се или .... :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от meha » 09 Фев 2016, 17:54

Отпред зад радиатора и между турбините,малка черна помпичка ,пластмасова!
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от Ilko Ivanov » 09 Фев 2016, 19:36

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_4190
Номер 9 от схемата ,утре ще сменям една такава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от vlado6669 » 10 Фев 2016, 11:34

Благодаря за насоките, оказа се че има теч и от единия маркуч на охлаждането на турбините и счупен маркуч за картерната вентилация, та сега ще сменя и тях заедно с помпата. Може ли леко почернения ауспух и леко високия разход да е от пробива в вентилацията? :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от meha » 10 Фев 2016, 13:12

vlado6669 написа:Може ли леко почернения ауспух и леко високия разход да е от пробива в вентилацията? :?:


Kато за начало си провери дюзите как са ,да няма после мотор.
Принципно този мотор ,не очаквай да не харчи .На всички N63 са черни,ауспусите! :mhihi:
И разход на какво ....на бензин или на масло :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от vlado6669 » 11 Фев 2016, 8:28

Разхода на бензин по-висок..... Няма грешки в дюзите, как се проверяват, с ДИС-а може ли и какви са нормалните стойности :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от meha » 11 Фев 2016, 8:32

vlado6669 написа:Разхода на бензин по-висок..... Няма грешки в дюзите, как се проверяват, с ДИС-а може ли и какви са нормалните стойности :?:


E харчи си колата,няма как . Дюзите ги проверяваш на рейлите как държат налягане,ако пада след загасяне-лошо! Отиди при някой който познава тези коли да ти я прегледа и да си караш спокойно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от vlado6669 » 12 Фев 2016, 9:27

Е това да се намери тук, който разбира е най-големия проблем....та затова питам тук в форума.... смениха помпата на турбините но не работи, дава грешка късо съединение и някой ако може да даде схемата на кабелите и къде се намира релето на допълнителната помпа ще ми помогне много :?: . На рейлите има място за манометър, нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от meha » 15 Фев 2016, 8:01

vlado6669 написа: На рейлите има място за манометър, нали?


Налягането се гледа през диагностична апараратура,спрямо датчиците на самия рейл.....нищо не закачаш!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: БМВ Е71, 2008 N63 проблем с допълнителната помпа турбини

Мнение от vlado6669 » 20 Фев 2016, 14:36

Благодаря, по-късно ще проверя дали държи налягане с ДИСа, допълнителната помпа тръгна - буксата не беше закачена добре, както казах "майсторите" тук са добри :confused: Някой с идеи за софт затварянето на вратите, не дърпа достатъчно за да заключи, а вратата е регулирана добре :?:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook