Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- sherroman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X5 3.0sd 286к.с - 2008г.
Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Здравейте колеги,
моля дайте ми съвет към кой сервиз в софия да се обърна за да ми диагностицират проблема на хикса защото го закъсах в мирно време заради компетентни майстори и приятели... Колата е 2008г. Октомври http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... 08/browse/
Историята ми е следната както си карах по магистралата и изведнъж от нищото ми светна червен автомобил наклонен на ляво и ми каза да спра бавно в дясно... (Този знак до сега само веднъж на едно кръгово ми се появи, но досипах течност и се оправи, но разбрах и че малко ми капе от семеринга на рейката ли, не знам от къде точно беше тогава, но капеше по една капка на седмица може би не повече).... усетих и че хидравликата на волана ми я няма, т.е. едва го навих на дясно да изляза от пътя и да спра двигателя. Видях че цялата хидравлична течност е по лявата предна гума и навсякъде съответно отворих казанчето беше напълно празно... Сипах малко в казанчето и течноста изтече от долу. Разбрах, че проблема ми е сериозен и звъннах да ме прибират. До тук добре дойдоха мои близки хора дадоха ми друга кола за да продължа по пътя си и прибраха хикса на платформа.... Обаче решили да ми помогнат и тръгнали да разглобяват свалили Хидравличната помпа видели че от там тече съответно след седмица като се върнах ме изпратиха при други техни приятели в софия да занеса помпата на ремонт... Така и направих (още помня онова чувство " Не бързай човече направи си диагностика в Оторизиран сервиз пък после като си сигурен какъв е проблема търси си варианти, примерно... Но занесох помпата след 2 часа беше готова да не споменавам колко ми взеха в Младост... и продължаваме нататък какво е накарало помпата да направи такова налягане, че да изпусне от уплътненията.... този който ми направи помпата за 2 часа предполагам ми даде друга ми каза да ходя в Дару кар и да си купя маркучите с клапите за които вървяли от помпата към Директ драйва или нещо такова... тогава вече бях сигурен, че никой не знае какво правим с колата ми защото в Дару ми казаха - Ама кои маркучи ??? те са много даже отивали и към задния мост... Та най -добре си смени всички за да си сигурен, пък и казанчето за течноста и филтъра в него защото, би могло да са останали някви стружки или метални частици ама от какво и т.н. никой не казва... .... е Да ама как да знам кои маркучи да сменям и дали изобщо са маркучи със запушени клапи или просто ме правят на тралала.. е то е ясно защо нали.. всеки иска пари да прави, но така ли се правят пари... Друга тема... виждат те като Движеща се касичка или все едно карам чували с пари отзад... Пфф.
Така купих единия комплекс оригинални маркучи по схема като от сервиза ми потвърдиха Да тези вземи.... слагат помпата и новите маркучи те комплект вървят двата маркуча на единия виждам клапи другия няма такива и палят колата и навиват волана и пак всичко изтече долу.
Просто дори да купя и останалите маркучи от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... ive_drive/ за този адаптив или директ или как се казва вече не знам, тотално съм объркан или нова рейка да купувам, какво да правя изобщо ???? С две думи колата е разглобена помпата пак я направиха и сега не смеят да я сложат защото не знаят изобщо от къде може да се създава такова високо налягане, че да избива самата помпа.... ако изобщо проблема ми е в налягането. Чисто и просто не могат да ми я диагностицират и да кажат ето тази част купи, сменяме я и си се возиш... Защото за мен не е вариант да си купувам части за колата и след това да не ми трябват... Ужас
Много ще съм благодарен ако има някой, който е изпитал същият проблем с Хидравликата, Адаптив драйв или Дайнамик драйв или Активен волан.... да знам къде да я закарам да я диагностицират и съответно поправят.
Готов съм да дам всякакво инфо ако някой знае какво да правя, защото е ясно, че грешката да я оставя в ръцете на некомпететнтни хора си е изцяло моя, но случилото се случило.
Благодаря !
моля дайте ми съвет към кой сервиз в софия да се обърна за да ми диагностицират проблема на хикса защото го закъсах в мирно време заради компетентни майстори и приятели... Колата е 2008г. Октомври http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... 08/browse/
Историята ми е следната както си карах по магистралата и изведнъж от нищото ми светна червен автомобил наклонен на ляво и ми каза да спра бавно в дясно... (Този знак до сега само веднъж на едно кръгово ми се появи, но досипах течност и се оправи, но разбрах и че малко ми капе от семеринга на рейката ли, не знам от къде точно беше тогава, но капеше по една капка на седмица може би не повече).... усетих и че хидравликата на волана ми я няма, т.е. едва го навих на дясно да изляза от пътя и да спра двигателя. Видях че цялата хидравлична течност е по лявата предна гума и навсякъде съответно отворих казанчето беше напълно празно... Сипах малко в казанчето и течноста изтече от долу. Разбрах, че проблема ми е сериозен и звъннах да ме прибират. До тук добре дойдоха мои близки хора дадоха ми друга кола за да продължа по пътя си и прибраха хикса на платформа.... Обаче решили да ми помогнат и тръгнали да разглобяват свалили Хидравличната помпа видели че от там тече съответно след седмица като се върнах ме изпратиха при други техни приятели в софия да занеса помпата на ремонт... Така и направих (още помня онова чувство " Не бързай човече направи си диагностика в Оторизиран сервиз пък после като си сигурен какъв е проблема търси си варианти, примерно... Но занесох помпата след 2 часа беше готова да не споменавам колко ми взеха в Младост... и продължаваме нататък какво е накарало помпата да направи такова налягане, че да изпусне от уплътненията.... този който ми направи помпата за 2 часа предполагам ми даде друга ми каза да ходя в Дару кар и да си купя маркучите с клапите за които вървяли от помпата към Директ драйва или нещо такова... тогава вече бях сигурен, че никой не знае какво правим с колата ми защото в Дару ми казаха - Ама кои маркучи ??? те са много даже отивали и към задния мост... Та най -добре си смени всички за да си сигурен, пък и казанчето за течноста и филтъра в него защото, би могло да са останали някви стружки или метални частици ама от какво и т.н. никой не казва... .... е Да ама как да знам кои маркучи да сменям и дали изобщо са маркучи със запушени клапи или просто ме правят на тралала.. е то е ясно защо нали.. всеки иска пари да прави, но така ли се правят пари... Друга тема... виждат те като Движеща се касичка или все едно карам чували с пари отзад... Пфф.
Така купих единия комплекс оригинални маркучи по схема като от сервиза ми потвърдиха Да тези вземи.... слагат помпата и новите маркучи те комплект вървят двата маркуча на единия виждам клапи другия няма такива и палят колата и навиват волана и пак всичко изтече долу.
Просто дори да купя и останалите маркучи от схемата http://bmwfans.info/parts-catalog/E70/E ... ive_drive/ за този адаптив или директ или как се казва вече не знам, тотално съм объркан или нова рейка да купувам, какво да правя изобщо ???? С две думи колата е разглобена помпата пак я направиха и сега не смеят да я сложат защото не знаят изобщо от къде може да се създава такова високо налягане, че да избива самата помпа.... ако изобщо проблема ми е в налягането. Чисто и просто не могат да ми я диагностицират и да кажат ето тази част купи, сменяме я и си се возиш... Защото за мен не е вариант да си купувам части за колата и след това да не ми трябват... Ужас
Много ще съм благодарен ако има някой, който е изпитал същият проблем с Хидравликата, Адаптив драйв или Дайнамик драйв или Активен волан.... да знам къде да я закарам да я диагностицират и съответно поправят.
Готов съм да дам всякакво инфо ако някой знае какво да правя, защото е ясно, че грешката да я оставя в ръцете на некомпететнтни хора си е изцяло моя, но случилото се случило.
Благодаря !
- sherroman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X5 3.0sd 286к.с - 2008г.
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Да ВИ кажа колеги само коя част вече съм купил и че е възможно да не ми се беше налагало да ги сменям тези двата маркуча които съм отбелязал с ЧЕРВЕН цвят на снимката. От друга гледна точка кой знае, може пък да се наложи да сменя всичко, но всички Вие се досещате защо търся алтернативи трябва ми мнението на някой който е имал подобен проблем с Бмв х5 от 10.2008 с двигател 3.0sd и 286кончета или ако сте чували за нещо подобно Господа много ще бъда благодарен, че горката не мога да я гледам да ми седи така т.е. не в движение.
Възможно ли е също проблема да ми идва от съвсем някъде другаде електрически букси да кажем релета и т.н.. Или пък кой е най добрият който ще ми свърши работа ?
Вече 3та година навърях и 150,000км къде ли не няма грешка мотора само дюзи заради хубава нафта или просто им беше дошло времето...,
но факт не ми се разделя с нея искам си я поне още толкова време
Благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sherroman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.02.2016
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X5 3.0sd 286к.с - 2008г.
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Колегиии Никой ли не е имал подобен проблем какво става Мислех че тов а е най - истинският и реален форум... да не се окаже като някои Автосервизи (((
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
sherroman написа:Колегиии Никой ли не е имал подобен проблем какво става Мислех че тов а е най - истинският и реален форум... да не се окаже като някои Автосервизи (((
Колега, щом колегите не пишат означава, че явно не са се сблъсквали с такъв проблем! За сметка на това пък, има майстори които знаят всичко!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Не мога да помогна с акъл освен да си закараш колата в компетентен сервиз, защото иначе ще ти излезе златно.
Относно маркучите, които си сменил, от сервиза показаха ли ти старите в какво състояние са? Може да са били клеясали и да не са могли да ги развият.
Относно маркучите, които си сменил, от сервиза показаха ли ти старите в какво състояние са? Може да са били клеясали и да не са могли да ги развият.
I love the sound of V8 in the morning...
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Колега , не съм имал подобен проблем , но се интересувам от модела.
От къде изтича течността ? Ако е от рейката то ясно, че тя е за ремонт или смяна. Маркучите са само трасета според мен. Клапаните в тях задържат да не падне налягането ,но не го повишават. Друг е въпроса ако някой е спукан.
Ако е клапан на помпата то мисля че това би могло да се провери преди помпата да се качи.
От къде изтича течността ? Ако е от рейката то ясно, че тя е за ремонт или смяна. Маркучите са само трасета според мен. Клапаните в тях задържат да не падне налягането ,но не го повишават. Друг е въпроса ако някой е спукан.
Ако е клапан на помпата то мисля че това би могло да се провери преди помпата да се качи.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с хидравличната помпа BMW Х5 Е70 3.0SD
Оправи ли се проблемът? По пътя на логиката някой от връщащите маркучи с клапа е блокирал и не пуска течността обратно. Съответно ти избива през най-слабото място.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани