Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Модератор: Технически модератори
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
sadex5 написа: Най- често идват за предници, ядат гуми като луди, и все някакъв проблем се намира..
Разбира се,че ще им заминават предниците бързо-от всички Х6,които съм видял в Сащ,нямаше нито една с джанти под 21инча а и масово ги карат с 22'!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- homey
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Докъде стигна ремонта? Всичко точно ли е? Стискам палци! Направо съм потресен от случката!
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Взех си вече колата 9900 лева е ремонта , смениха валове , клапани , вериги и т.н. , писах до Германия казаха че колата след определени километри няма история , аз не си я обслужвах след гаранцията в официален сервиз , понеже лъжат много , както стана и сега с този ремонт , бях с въздушен филтър К&N , и те смениха масла и филтри и им казах да ми сложат стария филтър в багажника понеже за да си го изчистя и сложа пак следващия път , и отварям багажника не е моя филтър а някакъв на БМВ , викам дайте моя , уж търсеха и ми казаха че явно са го хвърлили , и аз се изнервих викам я отвори капака и да проверим дали сте сменили изобщо те не искаха но настоявах , и като отворихме какво да видя ? моя филтър стария , а съм им платил 100 лв за нов , смешна работа , за почти 10 К ремонт се излагат за 100 лв , няма да стъпна пак в БМВ сервиз !!!!
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Българска работа ... какво да кажем.. Това, че работят в БМВ сервиз не означава, че са най-добрите и най-честните сервизни техници... Нали и те са българи и те са като другите хора.. Така е свикнал българинът, (не всички, но повечето) да краде и да мами... Но това е друга тема.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Да не си обслужваш колата в оторизиран сервиз вероятно си има и предимства, но в случаи като твоя пиеш една студена вода. И не до БМВ, ами до арменския поп да пишеш пак ще ти откажат и в интерес на истината ще са си в правото.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
На тези километри, едва ли щяха да поемат каквато и да е част от ремонта, даже и да е ходил само в официален сервиз.
I love the sound of V8 in the morning...
- venciev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Много лошо!!!За 2 дни двама мои приятели скъсаха вериги на Х5 SD и двата автомобила за на 130х.км.,купувани нови с изтекла вече гаранция....и наистина веригите им са като за велосипед....Нямам думи!!!Сменяйте си веригите момчета!!!
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Прочетох темата и започвам да се плаша, честно... Съжалявам да неприятностите на всички колеги и се надявам никога да не се повтарят. По отношение на BMW съм впечатлен единствено от ... обслужването им. Ходил съм два пъти във Виа Интеркар - Плевен и честно казано - не ми се тръгваше. Хората са изключително любезни, отделят време да ти отговорят на всички въпроси, обясняват подробно... Подариха ми ръковорство за експлоатация точно за моя модел, оставил съм го на жената да се образова.
Все пак нещо не разбирам. Да кажем, че на по-старите двигатели няма проблем с агренажните вериги. Хиляди такива коли са карани милиони километри и е доказано, че тази система за газоразпределение е сполучлива. Добре де, защо се появава такъв проблем при по-новите? Значи нещо е променено. Кой ще промени дадена част или агрегат (в случая - веригата), ако до момента не е имало проблеми с нея? Представям си технически съвет в BMW, и главния конструктор пита:
- Абе пичове, я кажете как са агренажните вериги на 3.0d?
- Никакви ядове до момента, Шефе! Изкарват по 600 000 без проблеми.
- Ей, не може така бе, излагаме се пред конкуренцията... Я да пробваме на 3.5d с някакви по-калпави вериги, какво ще предложите?
Казвате - икономия. Добре де, колко ще спестиш от шибаната верига, нали тежи 2 кила цялата? Да я олекотиш с 500 грама - това значимо ли е? Все пак говором за коли по 100 000 лева, струва ли да се праят такива дребни икономии? Ако искат да спестяват - да намалят от екстрите, но от важни конструктивни елементи - няма логика. Заради няколко лева икономия да загубиш клиенти и доброто си име на пазара - е това не го разбирам.
Все пак нещо не разбирам. Да кажем, че на по-старите двигатели няма проблем с агренажните вериги. Хиляди такива коли са карани милиони километри и е доказано, че тази система за газоразпределение е сполучлива. Добре де, защо се появава такъв проблем при по-новите? Значи нещо е променено. Кой ще промени дадена част или агрегат (в случая - веригата), ако до момента не е имало проблеми с нея? Представям си технически съвет в BMW, и главния конструктор пита:
- Абе пичове, я кажете как са агренажните вериги на 3.0d?
- Никакви ядове до момента, Шефе! Изкарват по 600 000 без проблеми.
- Ей, не може така бе, излагаме се пред конкуренцията... Я да пробваме на 3.5d с някакви по-калпави вериги, какво ще предложите?
Казвате - икономия. Добре де, колко ще спестиш от шибаната верига, нали тежи 2 кила цялата? Да я олекотиш с 500 грама - това значимо ли е? Все пак говором за коли по 100 000 лева, струва ли да се праят такива дребни икономии? Ако искат да спестяват - да намалят от екстрите, но от важни конструктивни елементи - няма логика. Заради няколко лева икономия да загубиш клиенти и доброто си име на пазара - е това не го разбирам.
Excellent! Steven is my name!
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Скромното ми мнение е, че промените точно по веригата са ги направили с цел по-ниски нива на шум и вибрации (или каквото и да е в ползата на комфорта)... И от там е спада в надеждността.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Това било често срещан проблем при N57, като една от причините се изтъкват удължените смени на маслото, макар и след 10/2010 уж да било оправено.
I love the sound of V8 in the morning...
- RuM6n
- младши ентусиаст
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Колега msi200 , моята като чукна ВИН-а в реалоема излиза двигател M57N2, това значи ли че е с друга верига или и аз да очаквам скъсване на 130 000км?
- venciev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 12.03.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
Смени я Колега,за да ти е мирна главата!!!
Свищов-градът на 100-те първи неща в България!!!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
баси. едно време моторите на бмв си караха по 300к км без дори да се разтрака веригата. на къде е тръгнало всичко... а за късане не съм чувал никога до сега.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- vanko242
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Mallorca
- Пол: Мъж
- Кара: трактор шестак
- Детайли за колата: m57tu2d30 OL
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
....с познат механик тук в Търново неведнъж сме коментирали проблеми около веригата. вече е ремонтирал няколко коли(фирмени) с разтегнати вериги, коли на по 2-3 години...според него многото проблеми на двигателите второ поколение на БМВ се дължат на повишената раб.температура на маслото в сравнение със старите мотори. маслата X W 30, може би не са за нашите топли лета.... МОЛЯ, сега не ме нападайте, просто ви споделям частен разговор между нас
...тестове на масла : http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бмв Х6 изгасна и не пали повече
RuM6n написа:Колега msi200 , моята като чукна ВИН-а в реалоема излиза двигател M57N2, това значи ли че е с друга верига или и аз да очаквам скъсване на 130 000км?
Ми по моята логика, би трябвало и за теб да се отнася. За всеки случай разпитай по офиц. сервизи, не може да не знаят нищо по въпроса. На автора на темата май е като твоя мотор.
I love the sound of V8 in the morning...
71 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани