Колко тежи xDrive?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Колко тежи xDrive?

Мнение от Roman 1 » 30 Мар 2011, 22:44

Колеги,
От доста време ме мъчи този въпрос - колко тежи хDrive системата? Имам предвид нейните механични компоненти като нето тегло.
Тъй като до момента не съм намерил отговор (точни цифри) отварям темата за дискусия.
Ето моето наблюдение за "надебеляването" на xDrive моделите спрямо базовите им аналози по данни от текущите каталози на BMW:
- 320d + 95 кг.
- 320d туринг + 85 кг.
- 330d + 100 кг.
- 330i туринг + 100 кг.
- 335i + 80 кг.
- 335i туринг + 65 кг.
- 325i +110 кг.
- 750i + 85 кг.
- 750Li + 80 кг.
- 550i (F10) + 70 кг.
- 550i GT + 70 кг.
- 535i GT +55 кг.
- 530d GT +55 кг.
- 535d GT +55 кг.
Eто го и рекордьорът - 325i туринг + 150 кг. отгоре :shock:
И така, след като може на мощното 535GT системата да тежи само 55 кг., а на атмосферното 325i да е +150 кг., то тогава логично възниква и вторият ми въпрос: Кое налага тази разлика - дали не се дължи на добавен баласт (тежести) по шасито за постигане на баланс на теглото и заигравка с центъра на тежестта на автомобила?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от TPAKTOP » 30 Мар 2011, 22:49

Ами хареса ми насоката в която си тръгнал да разсъждаваш ама не мога да ти помогна? :mhihi: Но е много интересно че комбито е с 150кг разлика заради един диференциал в повече :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от msi200 » 03 Апр 2011, 17:56

Според мен има разлики в окачването на предния мост при х-драйв, а вероятно и по доста други възли.
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от da6ip » 25 Яну 2012, 8:40

Според мен разликата в килограмите не е само в х-драйва.

Като сравняваш по каталог 325i с 325xi, се сравнява теглото на базовите модели. Мисля че е напълно възможно х-колата да има доста повече серийни екстри. Тези екстри тежат 150 кг, а не само х-драйв. Примерно дори само ако панорамния шибидах е сериен на х-колата, това добавя 70 кг отгоре. И х-драйв 60, и още една две дреболии (по-големи джанти примерно), и ето ти ги 150 кг разлика. :yes:
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от cww » 25 Яну 2012, 9:51

А ти мислиш ли, че са сравнени базово оборудвана 325i с 325хi, която е с фул екстри?
Това звучи меко казано несериозно.
Отделно единственото по-богато оборудване на 325xi спрямо 325i е въпросния xDrive. Все пак не говорим за 730 спрямо 760, където серийното оборудване наистина би било доста различно.

П.С. Няма БМВ, при което шибедаха да е сериен. Навсякъде си иска доплащане. ;)
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от Roman 1 » 25 Яну 2012, 12:32

da6ip написа:Като сравняваш по каталог 325i с 325xi, се сравнява теглото на базовите модели. Мисля че е напълно възможно х-колата да има доста повече серийни екстри. Тези екстри тежат 150 кг, а не само х-драйв.

Бих се съгласил с този аргумент, при положение, че отместването в теглото за всички туринги например е еднакво или поне близко. На практика обаче при Е91 320d разликата е +85 кг., при 335i е "само" +65 кг., а при въпросното 325i +150 кг. А и не мисля, че има чак толкова голяма разлика в нивата на базово оборудване между идентични модели със стандартно задно предаване и xDrive.
Преди време бяха ми развили една теория, че новите BMW имат баласти по рамата и нищо чудно точно там да е причината за тези аномалии.
Ако приемем, че xDrive добавя тегло най-вече върху предния мост и леко в страни от надлъжната ос на автомобила, то би било логично с цел запазване на прословутата дистрибуция на тегло 50:50 да се добавят и разни мерки и теглилки тук-таме по колата :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от msi200 » 25 Яну 2012, 18:09

Да добавят допълнителни кг чрез баласти ме съмнява, би вдигнало разхода, а в момента се гони възможно най-нисък разход.
I love the sound of V8 in the morning...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от da6ip » 25 Яну 2012, 20:59

cww написа:А ти мислиш ли, че са сравнени базово оборудвана 325i с 325хi, която е с фул екстри?
Това звучи меко казано несериозно.
Отделно единственото по-богато оборудване на 325xi спрямо 325i е въпросния xDrive. Все пак не говорим за 730 спрямо 760, където серийното оборудване наистина би било доста различно.
П.С. Няма БМВ, при което шибедаха да е сериен. Навсякъде си иска доплащане. ;)

Пич, това което звучи меко казано несериозно е твоя пост :roll:
Ако поне малко разбираше от маркетингoвите стратегии на тези компании, щеше да знаеш:
- че е съвсем възможно 325xi да се счита за значително по-премиум модел от 325i, и да има повече екстри в базовата версия
- най-малкото е напълно възможно 325xi да е серийно с автоматик, докатo 325i да е серийно с ръчна кутия, това моментално ще даде въпросната разлика от 70-80 кг
- 730 до 760 (ако говорим за къса база) е по-малко вероятно да е голяма разликата в екстрите, тъй като предполагам и 730 има кожени и електрически седалки и автоматик (които тежат най-много).

Освен това: Откъде мислиш са данните на Роман? от завода в Динголфинг ли? Бъркаш, най-вероятно от редица различни сайтове, от които ги е взимал (нищо лошо, всички така прави). Като нищо е попаднал на теглото 325i за немския пазар, където колите имат много по-бедна базова версия с платнени седалки и ръчка и го е сравнил с 325xi за американския пазар, където тая кола може да е натоварена със всякакви "пакети" базово. Отделно е възможно дори кубатурата на двигателя да е различна в различните държави и от година на година!... Откъде си сигурен че са сравнявани коли от една и съща година? Примери има не малко. Пак казвам, всички ние бихме събрали данните по този начин, но зад тях може да има скрити огромни разлики.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от da6ip » 25 Яну 2012, 21:09

Roman 1 написа:
da6ip написа:Като сравняваш по каталог 325i с 325xi, се сравнява теглото на базовите модели. Мисля че е напълно възможно х-колата да има доста повече серийни екстри. Тези екстри тежат 150 кг, а не само х-драйв.

Бих се съгласил с този аргумент, при положение, че отместването в теглото за всички туринги например е еднакво или поне близко. На практика обаче при Е91 320d разликата е +85 кг., при 335i е "само" +65 кг., а при въпросното 325i +150 кг. А и не мисля, че има чак толкова голяма разлика в нивата на базово оборудване между идентични модели със стандартно задно предаване и xDrive.

Това което пишеш, потвърждава моята хипотеза :) Ако погледнеш разликите в килограмите, те са големи единствено при 3-та серия, където базовите версии са много по-постни. При Ф01, Ф10 и Ф07, големи луксозни модели, където и базата си има почти всичко, разликата веднага се свива до 50-70 кг. Още повече че примерът ми със скоростната кутия (ръчка и автоматик) от предния пост спокойно може да обяснява всички големи разлики при тройките.
Относно разликите в екстрите при "идентични" модели, виж предния ми пост - в пазарните стратегии няма "идентични" неща. :yes:

Roman 1 написа:Преди време бяха ми развили една теория, че новите BMW имат баласти по рамата и нищо чудно точно там да е причината за тези аномалии.
Ако приемем, че xDrive добавя тегло най-вече върху предния мост и леко в страни от надлъжната ос на автомобила, то би било логично с цел запазване на прословутата дистрибуция на тегло 50:50 да се добавят и разни мерки и теглилки тук-таме по колата :dunno:

Нали осъзнаваш че като влезе само шофьора в колата, и слага едно 50-120 кг мноого по-встрани от вала на х-драйва?? А като седне зад него тъщата му с още 80 кг, и къде отива баланса на автомобила? В този смисъл ми се струва малко верятно да се компенсират дисбаланси ляво-дясно. А ако се компенсират, ще бъде с пружинте! Примерно при Е60 обикновено лявата страна на колата стои около сантиметър по-високо като е празна, и се изравнява с дясната като влезе шофьора.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от cww » 25 Яну 2012, 21:26

da6ip написа:
cww написа:А ти мислиш ли, че са сравнени базово оборудвана 325i с 325хi, която е с фул екстри?
Това звучи меко казано несериозно.
Отделно единственото по-богато оборудване на 325xi спрямо 325i е въпросния xDrive. Все пак не говорим за 730 спрямо 760, където серийното оборудване наистина би било доста различно.
П.С. Няма БМВ, при което шибедаха да е сериен. Навсякъде си иска доплащане. ;)

Пич, това което звучи меко казано несериозно е твоя пост :roll:
Ако поне малко разбираше от маркетингoвите стратегии на тези компании, щеше да знаеш:
- че е съвсем възможно 325xi да се счита за значително по-премиум модел от 325i, и да има повече екстри в базовата версия
- най-малкото е напълно възможно 325xi да е серийно с автоматик, докатo 325i да е серийно с ръчна кутия, това моментално ще даде въпросната разлика от 70-80 кг
- 730 до 760 (ако говорим за къса база) е по-малко вероятно да е голяма разликата в екстрите, тъй като предполагам и 730 има кожени и електрически седалки и автоматик (които тежат най-много).

Освен това: Откъде мислиш са данните на Роман? от завода в Динголфинг ли? Бъркаш, най-вероятно от редица различни сайтове, от които ги е взимал (нищо лошо, всички така прави). Като нищо е попаднал на теглото 325i за немския пазар, където колите имат много по-бедна базова версия с платнени седалки и ръчка и го е сравнил с 325xi за американския пазар, където тая кола може да е натоварена със всякакви "пакети" базово. Отделно е възможно дори кубатурата на двигателя да е различна в различните държави и от година на година!... Откъде си сигурен че са сравнявани коли от една и съща година? Примери има не малко. Пак казвам, всички ние бихме събрали данните по този начин, но зад тях може да има скрити огромни разлики.


Сега, като за начало ще те помоля с "пич" да се обръщаш към приятелите си в квартала. Тук не ти е нито махалата, нито Е60 подфорума, така че го давай малко по-лекичко, ако обичаш. Рийш ли? ;)
По темата - айде като си толкова отворен провери серийното оборудване на 325i и 325 xi и да видим кое какви разлики има, кое с какви седалки идва и т.н. И кое точно на 325 xi е по-премиум от на 325i!? xDrive ли!? И според кого е по-премиум? Според БМВ или според теб!? Изобщо качвал ли си се някога в Е90?
Или ти тотално не знаеш какво говориш (имайки предвид твърдението ти, че шибедаха е сериен, ясна работата :mhihi: ) или никога не си разглеждал каталозите на тези два автомобила щом може да твърдиш подобно нещо.
И откъде накъде пък веднага реши, че според данните, които Роман е представил 325i е гола като пушка германка, сравнена с наблъскана с екстри американска 325xi ? И че едното е автомат, другото ръчка!? И как си сигурен, че са сравнявани различни коли!? А защо да не са сравнявани едни и същи? Или пък данните на Роман биха могли да се взети от сайта на БМВ например? Или дори от Динголфинг?
Ако пък ти малко от малко беше наясно със сухите цифри вместо да си правиш вятър на устата щеше добре да знаеш, че именно между 730 и 760 има в пъти по-голяма разлика по отношение килограмите (е тук вече е свързано освен с всичко друго и с доста различното серийно оборудване на двата автомобила), отколкото между 325i и...пардон, премиум 325 xi. :mrgreen:
Айде със здраве и другия път по-полека с квалификациите. ;)

Edit: Сега да не се окаже, че данните верно са взети от Динголфинг? Или пък БМВ посочват цифри в каталозите си както им дойде наум? :mhihi:
Последна промяна cww на 25 Яну 2012, 21:42, променена общо 4 пъти
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от Roman 1 » 25 Яну 2012, 21:30

За да няма спор, веднага посочвам, че всички данни от първия пост са взети от каталозите на bmw.bg към началото на 2011 (посочил съм го пак там), които се препокриват на 99% с тези на хартия (с които също разполагам)
Що се отнася до теглото на скоростните кутии (отново според каталозите), там разликите не са толкова големи: от +10 кг. при 325d(А) до +30 кг. при 318i(А) и 320i(А). При Е60 положението е почти същото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от da6ip » 25 Яну 2012, 22:15

cww написа:
da6ip написа:
cww написа:А ти мислиш ли, че са сравнени базово оборудвана 325i с 325хi, която е с фул екстри?
Това звучи меко казано несериозно.
Отделно единственото по-богато оборудване на 325xi спрямо 325i е въпросния xDrive. Все пак не говорим за 730 спрямо 760, където серийното оборудване наистина би било доста различно.
П.С. Няма БМВ, при което шибедаха да е сериен. Навсякъде си иска доплащане. ;)

Пич, това което звучи меко казано несериозно е твоя пост :roll:
Ако поне малко разбираше от маркетингoвите стратегии на тези компании, щеше да знаеш:
- че е съвсем възможно 325xi да се счита за значително по-премиум модел от 325i, и да има повече екстри в базовата версия
- най-малкото е напълно възможно 325xi да е серийно с автоматик, докатo 325i да е серийно с ръчна кутия, това моментално ще даде въпросната разлика от 70-80 кг
- 730 до 760 (ако говорим за къса база) е по-малко вероятно да е голяма разликата в екстрите, тъй като предполагам и 730 има кожени и електрически седалки и автоматик (които тежат най-много).

Освен това: Откъде мислиш са данните на Роман? от завода в Динголфинг ли? Бъркаш, най-вероятно от редица различни сайтове, от които ги е взимал (нищо лошо, всички така прави). Като нищо е попаднал на теглото 325i за немския пазар, където колите имат много по-бедна базова версия с платнени седалки и ръчка и го е сравнил с 325xi за американския пазар, където тая кола може да е натоварена със всякакви "пакети" базово. Отделно е възможно дори кубатурата на двигателя да е различна в различните държави и от година на година!... Откъде си сигурен че са сравнявани коли от една и съща година? Примери има не малко. Пак казвам, всички ние бихме събрали данните по този начин, но зад тях може да има скрити огромни разлики.


Сега, като за начало ще те помоля с "пич" да се обръщаш към приятелите си в квартала. Тук не ти е нито махалата, нито Е60 подфорума, така че го давай малко по-лекичко, ако обичаш. Рийш ли? ;)
По темата - айде като си толкова отворен провери серийното оборудване на 325i и 325 xi и да видим кое какви разлики има, кое с какви седалки идва и т.н. И кое точно на 325 xi е по-премиум от на 325i!? xDrive ли!? И според кого е по-премиум? Според БМВ или според теб!? Изобщо качвал ли си се някога в Е90?
Или ти тотално не знаеш какво говориш (имайки предвид твърдението ти, че шибедаха е сериен, ясна работата :mhihi: ) или никога не си разглеждал каталозите на тези два автомобила щом може да твърдиш подобно нещо.
И откъде накъде пък веднага реши, че според данните, които Роман е представил 325i е гола като пушка германка, сравнена с наблъскана с екстри американска 325xi ? И че едното е автомат, другото ръчка!? И как си сигурен, че са сравнявани различни коли!? А защо да не са сравнявани едни и същи? Или пък данните на Роман биха могли да се взети от сайта на БМВ например? Или дори от Динголфинг?
Ако пък ти малко от малко беше наясно със сухите цифри вместо да си правиш вятър на устата щеше добре да знаеш, че именно между 730 и 760 има в пъти по-голяма разлика по отношение килограмите (е тук вече е свързано освен с всичко друго и с доста различното серийно оборудване на двата автомобила), отколкото между 325i и...пардон, премиум 325 xi. :mrgreen:
Айде със здраве и другия път по-полека с квалификациите. ;)

Edit: Сега да не се окаже, че данните верно са взети от Динголфинг? Или пък БМВ посочват цифри в каталозите си както им дойде наум? :mhihi:


Какво значение има къде се намираме?
Ти квалифицира едно мое напълно обосновано мнение като "меко казано несериозно", и то без да се аргументираш с нещо по-сериозно. По този начин си изпроси обръщението. Както и да е. Единственото за което може би бъркам, е наличието на сериен шибидах.

Иначе никъде не съм решавал, какво е представил Роман - казах че е възможно да са такива данните, което не би било негова вина или отговорност, а просто факт. Надявам се правиш разлика между "възможно" и "твърдение". Както и че е възможно едната да е ръчка, а другата автомат. Ти не знаеш дали едното или другото са вярни, нито аз, затова е безмислено да дискутураме тази точка.

При 730 и 760 говорим за разлика в теглото идваща от екстрите. За разликата в теглото от двигател, кутия, ауспух или къса/дълга база не говорим.

Така че просто не виждам какво има да се чопли по тези примери. Просто трябва да се проверят цифрите от източника, за да се разбере къде е истината.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от da6ip » 25 Яну 2012, 22:17

Roman 1 написа:За да няма спор, веднага посочвам, че всички данни от първия пост са взети от каталозите на bmw.bg към началото на 2011 (посочил съм го пак там), които се препокриват на 99% с тези на хартия (с които също разполагам)
Що се отнася до теглото на скоростните кутии (отново според каталозите), там разликите не са толкова големи: от +10 кг. при 325d(А) до +30 кг. при 318i(А) и 320i(А). При Е60 положението е почти същото.

Ок, можеш ли да погледнеш в тези каталози на хартия специално за тези 3 модела на Е90/91 с големите разлики, дали има разлики в серийното оборудване и какви?
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от cww » 25 Яну 2012, 22:33

da6ip написа:
cww написа:
da6ip написа:
cww написа:А ти мислиш ли, че са сравнени базово оборудвана 325i с 325хi, която е с фул екстри?
Това звучи меко казано несериозно.
Отделно единственото по-богато оборудване на 325xi спрямо 325i е въпросния xDrive. Все пак не говорим за 730 спрямо 760, където серийното оборудване наистина би било доста различно.
П.С. Няма БМВ, при което шибедаха да е сериен. Навсякъде си иска доплащане. ;)

Пич, това което звучи меко казано несериозно е твоя пост :roll:
Ако поне малко разбираше от маркетингoвите стратегии на тези компании, щеше да знаеш:
- че е съвсем възможно 325xi да се счита за значително по-премиум модел от 325i, и да има повече екстри в базовата версия
- най-малкото е напълно възможно 325xi да е серийно с автоматик, докатo 325i да е серийно с ръчна кутия, това моментално ще даде въпросната разлика от 70-80 кг
- 730 до 760 (ако говорим за къса база) е по-малко вероятно да е голяма разликата в екстрите, тъй като предполагам и 730 има кожени и електрически седалки и автоматик (които тежат най-много).

Освен това: Откъде мислиш са данните на Роман? от завода в Динголфинг ли? Бъркаш, най-вероятно от редица различни сайтове, от които ги е взимал (нищо лошо, всички така прави). Като нищо е попаднал на теглото 325i за немския пазар, където колите имат много по-бедна базова версия с платнени седалки и ръчка и го е сравнил с 325xi за американския пазар, където тая кола може да е натоварена със всякакви "пакети" базово. Отделно е възможно дори кубатурата на двигателя да е различна в различните държави и от година на година!... Откъде си сигурен че са сравнявани коли от една и съща година? Примери има не малко. Пак казвам, всички ние бихме събрали данните по този начин, но зад тях може да има скрити огромни разлики.


Сега, като за начало ще те помоля с "пич" да се обръщаш към приятелите си в квартала. Тук не ти е нито махалата, нито Е60 подфорума, така че го давай малко по-лекичко, ако обичаш. Рийш ли? ;)
По темата - айде като си толкова отворен провери серийното оборудване на 325i и 325 xi и да видим кое какви разлики има, кое с какви седалки идва и т.н. И кое точно на 325 xi е по-премиум от на 325i!? xDrive ли!? И според кого е по-премиум? Според БМВ или според теб!? Изобщо качвал ли си се някога в Е90?
Или ти тотално не знаеш какво говориш (имайки предвид твърдението ти, че шибедаха е сериен, ясна работата :mhihi: ) или никога не си разглеждал каталозите на тези два автомобила щом може да твърдиш подобно нещо.
И откъде накъде пък веднага реши, че според данните, които Роман е представил 325i е гола като пушка германка, сравнена с наблъскана с екстри американска 325xi ? И че едното е автомат, другото ръчка!? И как си сигурен, че са сравнявани различни коли!? А защо да не са сравнявани едни и същи? Или пък данните на Роман биха могли да се взети от сайта на БМВ например? Или дори от Динголфинг?
Ако пък ти малко от малко беше наясно със сухите цифри вместо да си правиш вятър на устата щеше добре да знаеш, че именно между 730 и 760 има в пъти по-голяма разлика по отношение килограмите (е тук вече е свързано освен с всичко друго и с доста различното серийно оборудване на двата автомобила), отколкото между 325i и...пардон, премиум 325 xi. :mrgreen:
Айде със здраве и другия път по-полека с квалификациите. ;)

Edit: Сега да не се окаже, че данните верно са взети от Динголфинг? Или пък БМВ посочват цифри в каталозите си както им дойде наум? :mhihi:


Какво значение има къде се намираме?
Ти квалифицира едно мое напълно обосновано мнение като "меко казано несериозно", и то без да се аргументираш с нещо по-сериозно. По този начин си изпроси обръщението. Както и да е. Единственото за което може би бъркам, е наличието на сериен шибидах.

Иначе никъде не съм решавал, какво е представил Роман - казах че е възможно да са такива данните, което не би било негова вина или отговорност, а просто факт. Надявам се правиш разлика между "възможно" и "твърдение". Както и че е възможно едната да е ръчка, а другата автомат. Ти не знаеш дали едното или другото са вярни, нито аз, затова е безмислено да дискутураме тази точка.

При 730 и 760 говорим за разлика в теглото идваща от екстрите. За разликата в теглото от двигател, кутия, ауспух или къса/дълга база не говорим.

Така че просто не виждам какво има да се чопли по тези примери. Просто трябва да се проверят цифрите от източника, за да се разбере къде е истината.


А ти много скоро може да си изпросиш известна почивка от форума, ако продължаваш в същия дух.
Къде се намира има огромно значение за човек с елементарно възпитание. Като си на къра, псувай като каруцар, ако искаш. Като се обръщаш лично към мен в БМВ форума, няма да е с пич. Толкова е просто.
Кое точно му е обоснованото на мнението ти? Само безмислени въпроси и съмнения.
Да кажем обаче, че с колегата Роман сме приятели и освен всичко останало много добре знам, че без да провери достоверността на информацията си никога не би я постнал. Да, ти това не би могъл да го знаеш, но защо не допуснеш, че в този форум има и хора с акъл в главите, които не се доверяват на случайни източници на информация? А веднага търсиш под вола теле и поставяш всичко под съмнение?
Ако дори беше сядал в няколко различни F01 - ци щеше да си отговориш сам на този въпрос. Всъщност по-скоро не, тъй като аз лично базова F01 досега не съм виждал. Сигурно има, но не и в БГ.
Затова по-добре - отвори http://www.bmw.bg, прочети кое с какви серийни екстри излиза от завода и пак помисли. Ясно е, че голямата разлика в килограмите не идва основно от екстрите. Но и децата знаят, че повече екстри е равно на повече килограми. А 760 не е като да няма повече серийни екстри от 730.
Цифрите са проверени отдавна, затова са и постнати, а източника винаги е бил само един - БМВ, без значение дали става дума за разговори при дилъра или инфо от сайта. Истината също е на лице. Ако не искаш да я приемеш и смяташ, че имаш своя такава - твоя работа.


П.С. За шибедаха - не може би. Много бъркаш. :yes:
Последна промяна cww на 25 Яну 2012, 22:59, променена общо 1 път
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Колко тежи xDrive?

Мнение от msi200 » 25 Яну 2012, 22:42

Аз пак ви казвам, че най-вероятно е от конструктивни разлики, а не от ектсрите.
И при 535д/хд разликите не са като при 550и/хи или като при 3-та серия.
Неща, за които се сещам са носачите отпред, амортисьори, пружини, дискове, стабилизираща щанга...; х-драйв има раздатка, която може да е различна за бензин/дизел... задният диференциал предполагам пак е различен за всеки от споменатите модели... с други думи не намирам нищо странно в първия пост на темата.
I love the sound of V8 in the morning...

Следваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook