BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 31.07.2023

BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

Мнение от vgemeta » 31 Юли 2023, 0:45

Колеги, автомобила е автомат.
При паркиране автомобила угасна. След това трудно пали след доста въртене. Излязоха веднага грешки в 4х4, ръчна и удивителния в кръгчето (в дясно до лампата която показва изгоряла крушка)
След като я угасих в авариен режим, повече не запали. След закачането на компютъра грешките бяха.
299A - Can comunication with EGS
3CF1 - Camshaft signal, exhaust
3C1D - Crank sensor signal
3C1E - Camshaft signal, inlet
2768 - Camshaft sensor inlet, phase position
150 - CAN Engine Speed
145 CAN: torque reduction

Изчистих грешките и колата трудно пали при въртене и излизат отново първите 3 грешки.
Някаква идея какво може да е това?

Проблема го прави в месеца веднъж след това няма проблем. Днес сутринта пали без проблем, загря без проблем.
Интересното е че при нови бобини и свещи, колата дава различни цилиндри че не работят, а чека не светва. Не записва проблеми. Някаква идея защо спира запалването на различни цилиндри?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

Мнение от The Heartlistener » 31 Юли 2023, 16:31

Щом записва грешка за датчика на коляновия вал, чуденката е излишна.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 31.07.2023

Re: BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

Мнение от vgemeta » 31 Юли 2023, 18:32

The Heartlistener написа:Щом записва грешка за датчика на коляновия вал, чуденката е излишна.


Да сменя датчика на колянов вал само или и на разпределителния също. Тъй като виждам и camshaft.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

Мнение от The Heartlistener » 01 Авг 2023, 14:46

Грешките по разпределителните валове се дължат на липсата на адекватна информация от датчика на коляновия вал. Сменяй само него.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 31.07.2023

Re: BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

Мнение от vgemeta » 02 Авг 2023, 16:22

:smoke:
The Heartlistener написа:Грешките по разпределителните валове се дължат на липсата на адекватна информация от датчика на коляновия вал. Сменяй само него.


Смених датчика въпреки че не правеше тези дни проблема. Запалих покарах 50 км всичко супер. Спирам паркирам на P,гася колата.. Давам запалване на ново. Запалва и гасне. Светват лампите 4x4 ръчна и удивителния със зъбч.... Въртя и пали трудно...

Някаква идея какво друго да гледам?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 31.07.2023

Re: BMW E83 2004 3.0 i - Проблем с палене и авариен режим

Мнение от vgemeta » 03 Авг 2023, 13:57

Колеги проблема все още не се решава.
При студен двигател колата си пали без проблем. При загрят автомобил, много трудно пали, докато върти оборотомера отива на дясно. Запалва трудно и влиза в авариен режим.
3
Тъй като не искам да сменям части напразно, вземам евтини датчици Валео да тествам с възможност да ги върна след това.

Днес замервах акумулатора 12.3 V при въртене пада на 10.8 при запален автомобил 13.9 - 14
Там според мен изглежда всичко наред.

Смятам да сменя и camshaft сензорите един по един за да открия проблема.


Ако някой е имал подобни проблеми, ще се радвам да сподели.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook