X5 F15 проблем с волана
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
X5 F15 проблем с волана
Здравейте Колеги,
Първи собственик съм на F15 и имам интересен проблем с волана.
Когато колата загрее добре ( примерно е 30+ градуса навън ) и и направя няколко стотин километра, волана започва да “залепва” на 1030 и 0130. Когато вляза в завой, трябва усилие да се върне волана на 1200. Ако продължи да е топло навън, продължава да залепва, без да са необходими няколко стотин километра.
В момента, в който градусите паднат, залепването изчезва или почти не се усеща, дори и след много километри.
Ходих на диагностика в БМВ сервиз няколко пъти, както и в други сервизи. Всичко е перфектно, включително гумите са чисто нови ( за БМВ ), дискове, окачване, геометрия и тн. Последното, което от БМВ измислиха днес, е че трябва да се сменят Tie Rods на предните гуми, защото имало малък луфт. Според мен ме сапунисват здраво.
Единственото, което намерих в нета е на хора с F15 е the joint in the lower steering column.
Случайно някой да има / да е имал подобен проблем? Will be appreciated!
Поздрави,
Sent from my iPhone using Tapatalk
Първи собственик съм на F15 и имам интересен проблем с волана.
Когато колата загрее добре ( примерно е 30+ градуса навън ) и и направя няколко стотин километра, волана започва да “залепва” на 1030 и 0130. Когато вляза в завой, трябва усилие да се върне волана на 1200. Ако продължи да е топло навън, продължава да залепва, без да са необходими няколко стотин километра.
В момента, в който градусите паднат, залепването изчезва или почти не се усеща, дори и след много километри.
Ходих на диагностика в БМВ сервиз няколко пъти, както и в други сервизи. Всичко е перфектно, включително гумите са чисто нови ( за БМВ ), дискове, окачване, геометрия и тн. Последното, което от БМВ измислиха днес, е че трябва да се сменят Tie Rods на предните гуми, защото имало малък луфт. Според мен ме сапунисват здраво.
Единственото, което намерих в нета е на хора с F15 е the joint in the lower steering column.
Случайно някой да има / да е имал подобен проблем? Will be appreciated!
Поздрави,
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: X5 F15 проблем с волана
Има логика да е от карето там .
Ако не е сменено маслото в системата досега - добре е да се смени също . Ако въобще имаш хидравлична помпа де .
Ако не е сменено маслото в системата досега - добре е да се смени също . Ако въобще имаш хидравлична помпа де .
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: X5 F15 проблем с волана
Благодаря за мнението. Честно казано не знам дали имам хидравлична помпа или не. Колата е в перфектно състояние и редовно обслужвана, но ни свършиха идеите във всички сервизи, и от БМВ почнаха да ме сапунисват. Единственото, което не гледано до сега е рейката.ивчо написа:Има логика да е от карето там .
Ако не е сменено маслото в системата досега - добре е да се смени също . Ако въобще имаш хидравлична помпа де .
Sent from my iPhone using Tapatalk
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани