Ангренажна верига N57

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 13.11.2011
Местоположение: Schweiz
Пол: Мъж
Кара: F11 M550D LCI
Детайли за колата: Champagner quarz metallic

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Burnar » 11 Дек 2023, 13:24

Дали ще е 20д или 30д, свалянето на мотора и разглобяването си ги има. Двата цилиндъра не правят много разлика в цената, нито на части, нито на труд.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Tsapo » 13 Дек 2023, 9:43

Не мога да разбера, защо всичко живо сменя тея маслени помпи. Отваряте мотора, сменяте вериги, зъбни колела, плъзгачи и др. дреболии. Сменяте цедката на помпата ако изобщо е необходимо. Гледате лагерите и ако са тръгнали ги сменяте, ако ли не остават. Чувствително ще се намали цената. Моята я отворих на 264к. Сега е на 371к. Помпа не съм сменял.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Ангренажна верига N57

Мнение от Powerslide » 14 Дек 2023, 22:07

Преди няколко месеца се занимавах с обслужването и подкарването на нов внос Н47 520д 184 кс автоматик (колата дойде работеща, с проблем в егра , в последствие се го спряхме софтуерно , при студен старт се чуваха вериги)
Километража беше 227.000 км с почти пълна история. През годините по - сериозни ремонти са подмяна на помпа с дюзи (явно е пуснала стружки) , задни възглавници и нищо друго фрапантно.

3 бр вериги комплект със зъбните колела 594 лв
биелни лагери 173 лв
основни лагери 89 лв
гарнитура капак 38 лв
семеринг колянов вал 28 лв
водна помпа 146 лв
термостат 33 лв
тампон мотор ляв и десен 118 + 121 лв
демпферна шайба 322 лв
болтове шайба 28 лв
пистов ремък 32 лв
масло и филтри 363 лв

Това съм си записал , имаше и други дреболии
Маслена помпа не съм сменял , може би сгреших , беше 600 лв на пиербург
Цена за труд няма да казвам (ниска е) , мотора беше свален от колата.
Веригата на маслената помпа беше най-разтегната спрямо другите , лагерите не бяха като нови , не бяха и зле.
Минали сме около 5000 км след ремонта, преди смяната на веригите си работеше шумно като е46 136кс :mhihi: , след ремонта няма промяна, имам чувството , че трябва да е по-тих ама не е.
Дойде със ДПФ - заместител , дефакто няма дпф , пропушва малко черно при рязко даване на газ.
Среден разход около 7.5 л.
Изображение

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook