BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 28 Юли 2019, 15:36

kraska написа:на 8j 245 е макса. 255 става много балонеста. то даже 245 за мен е балонеста. Аз съм със стил 350 8j отпред, 9j отзад с 275 гума. Ще ги правя зимен комплект и ще слагам 245 и отпред и отзад. Ако е много грозно ще търся две 8j или две 9j за отпред или отзад за да са еднакви джантите. Другия вариант е да сменя направо комплекта с друг 8j. От два дена това правя, ровя в нета за размери и ширини на джанти. Имай в предвид , че ако си xdrive и искаш отзад да е широка, единствения вариан е 275 отзад, за да може диаметъра да е еднакъв с на 245 гума.. 275 на 8j няма как.


Не съм xdrive. Но ми се искаше отзад да е по-широка гумата. ЯВно ще трябва да сменям джантите.Моите и 4-те са 8 J. Я ми покажи колега твоите джанти какви са : )

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 520d M Pack
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Черна 5-ца комби с черен комфортен салон, алуминиеви лайсни в интериора, дигитално табло, профи нави, harmann kardon, новия двигател 191 к.с, задно, автоматик, 06.2016 г. първа регистрация

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от slav_ivanovm3 » 28 Юли 2019, 21:43

Относно сервизите трябва да сме наясно, че и там работят хора и грешки стават, но се съмнявам в сериозен сервиз да правят тънки схеми и да не ти сменят маслото за да откраднат 5 литра, тези сервизи правят много пари и знаят, че всяка издънка ще им струва солено. Иначе и аз имах случка в един прехвален сервиз в София, на F34- ката тропаше нещо отпред, първо една седмица седя в Сервиза и чаках някой да се накани да я погледне и да ми каже какво й е, после смениха 2-3 неща по окачването на проба грешка като тропането не изчезна нацяло, после по време на престоя в сервиза минах да си взема ракетата за тенис и установих, че багажникът ми не се отваря, казах им, уж го оправиха, но две седмици по-късно пак спря да се отваря и ремонтът беше за моя сметка естествено /-500лв/. Най-комичното беше как си взех колата и на път за вкъщи усетих яко тресене при спиране...познайте какво, не бяха затегнали болтовете на една или две от гумите...просто си представих тая 19-ка как се откача и убива някой пешеходец, а аз влизам в затвора заради тия детски гъзове, но не им се сърдя, случва се, все пак сме хора, важното е, че всичко приключи, аз бях -1500 лв. тропането не изчезна, гумата не изпадна, доволен съм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Zubcho » 29 Юли 2019, 8:05

slav_ivanovm3 написа:Относно сервизите трябва да сме наясно, че и там работят хора и грешки стават, но се съмнявам в сериозен сервиз да правят тънки схеми и да не ти сменят маслото за да откраднат 5 литра, тези сервизи правят много пари и знаят, че всяка издънка ще им струва солено. Иначе и аз имах случка в един прехвален сервиз в София, на F34- ката тропаше нещо отпред, първо една седмица седя в Сервиза и чаках някой да се накани да я погледне и да ми каже какво й е, после смениха 2-3 неща по окачването на проба грешка като тропането не изчезна нацяло, после по време на престоя в сервиза минах да си взема ракетата за тенис и установих, че багажникът ми не се отваря, казах им, уж го оправиха, но две седмици по-късно пак спря да се отваря и ремонтът беше за моя сметка естествено /-500лв/. Най-комичното беше как си взех колата и на път за вкъщи усетих яко тресене при спиране...познайте какво, не бяха затегнали болтовете на една или две от гумите...просто си представих тая 19-ка как се откача и убива някой пешеходец, а аз влизам в затвора заради тия детски гъзове, но не им се сърдя, случва се, все пак сме хора, важното е, че всичко приключи, аз бях -1500 лв. тропането не изчезна, гумата не изпадна, доволен съм.
И сервизът е? Защо не се върна? 1500лв в кофата не са хич малко. Освен ако не ги береш парите от терасата де :D
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 29 Юли 2019, 8:35

Те затова си позволяват такива грешки, защото "не им се сърдиш". Трябва всеки да има големи изисквания и да не подминава дори и малките грешки и тогава няма да си позволят да вземат да правят 20 автомобила в един ден ами ще вземат 5 и ще направят както трябва. И ги казвайте кои са тези сервизи да се видят тука и да не ходим при тях.

Посления пък като ходих в Дару кар, бяха забравили едно от уплътненията на предния капак върху капака на двигателя. Имаше и някаква платмасова капачка паднала една кухина. Следващия пък като съм там ще им направя забележка, такива неща са недопустими. Не трябва да си мълчиш, аз давам и по мин 1000лв на отиване, ще внимават какво правят. За мен няма извинение за такива недоглеждания.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от drago9205 » 29 Юли 2019, 8:54

Emooo написа:Не трябва да си мълчиш, аз давам и по мин 1000лв на отиване, ще внимават какво правят. За мен няма извинение за такива недоглеждания.

Напълно съгласен съм с колегата. Когато си клиент и си плащаш за дадена услуга, то имаш право и да изискваш професионално отношение. Не може хем да си плащаш, хем да те цакат.
Много бизнеси (не само автосервизи) си позволяват своеволия с клиентите, защото ни се е втълпил този начин на мислене, а именно да си траем.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 520d M Pack
Мечтае да кара: M5
Детайли за колата: Черна 5-ца комби с черен комфортен салон, алуминиеви лайсни в интериора, дигитално табло, профи нави, harmann kardon, новия двигател 191 к.с, задно, автоматик, 06.2016 г. първа регистрация

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от slav_ivanovm3 » 29 Юли 2019, 9:53

Исках да кажа, че по сервизите работят хора и всеки греши, това че са забравили да затегнат болтовете е недопустимо, но явно се случва. Относно тропането по окачването понякога е наистина трудно да се разбере точно от къде идва, затова се пробвам да ги разбера, иначе аз просто няма да се върна в този сервиз, това е начинът да кажа, че не съм доволен. Сервизът е мирафиори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 29 Юли 2019, 18:58

slav_ivanovm3 написа:Исках да кажа, че по сервизите работят хора и всеки греши, това че са забравили да затегнат болтовете е недопустимо, но явно се случва. Относно тропането по окачването понякога е наистина трудно да се разбере точно от къде идва, затова се пробвам да ги разбера, иначе аз просто няма да се върна в този сервиз, това е начинът да кажа, че не съм доволен. Сервизът е мирафиори.


Аз мисля че е много важно сервизите да знаят защо клиентите няма да отидат отново при тях. Представи си че си собственик на хотел и вече никой не идва при теб. Ще се чудиш защо не идват хора, защото е лоша храната или защото е скъпо или нещо друго. Накрая се оказва че чистачката не преряла чаршафите, обаче никой не дава обратна връзка и това няма как да го разбереш за да я уволниш. Според мене собствените на сервизи са в същата ситуация, някой от хората им правят грешки, което отблъсква клиентите, за тях и за нас е добре да знаят защо няма да се върне клиента. Ако е заради некадърен служител ще го уволнят, ако е заради претоварване с работа, един разумен собственик ще промени начина на работа за да не се случва това отново. Така сега ти ще идеш в друг сервиз където е същото и така се въртим в кръг вместо да се опитаме да го решим проблема, а той ще се реши само ако клиентите не се примиряват със лошото обслужване.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 31 Юли 2019, 8:06

Колеги, някой възползвал ли се е от такава услугаhttp://carbon-cleaner.com/%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/?utm_source=facebook&utm_campaign=Carbon-All-Cities-NC&utm_content=WV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 31 Юли 2019, 8:28

Аз много се чудех дали да го направя но имам някой резерви.
Първата е колата трябва да работи на високи обороти на място 1 час. Повечето такива фирми нямат вентилатори които да духат отпред колата, а този водород изгаря вътре в двигателя и сигурно допълнително загравя. Не бих искал да си прегрея двигателя държейки колата в обороти на място.

Втората - колко работи това не е ясно. Дали почиства саждите преди двигателя (колектор + клапани) или след двигателя, ДПФ и т.н. Почистването на колектор и клапани по-добре да стане ръчно като се свали колектора. ДПФ-а също е по добре със специализиран препарат да се почисти. И въпроса защо да го ползвам тогава?

Сега видях че пише че чисти наслоявания по дюзите което е наистина полезно.
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от andy » 31 Юли 2019, 10:44

equipment написа:Колеги, някой възползвал ли се е от такава услугаhttp://carbon-cleaner.com/%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/?utm_source=facebook&utm_campaign=Carbon-All-Cities-NC&utm_content=WV


Бързи пари взети от балъци.

Някой чистил ли е колектори, портове на глава, турбина ? Ако е, ще знае че карбоновото "чистене" нищо не прави. Ще почисти неща, които с дълго магистрално каране става същото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от datchko » 31 Юли 2019, 12:14

andy написа:
equipment написа:Колеги, някой възползвал ли се е от такава услугаhttp://carbon-cleaner.com/%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5/?utm_source=facebook&utm_campaign=Carbon-All-Cities-NC&utm_content=WV


Бързи пари взети от балъци.

Някой чистил ли е колектори, портове на глава, турбина ? Ако е, ще знае че карбоновото "чистене" нищо не прави. Ще почисти неща, които с дълго магистрално каране става същото.


Точно, бързи пари, взети от балъци :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 01 Авг 2019, 19:50

Колко време е достатъчно да се охлади турбината след динамично каране и спиране на бензиностанция? 1,2, 5мин?
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 01 Авг 2019, 20:09

На кое казваш ДИНАМИЧНО КАРАНЕ...да не си поддържал 30 мин. с 260 по магистралата : ) Доколкото знам ,колата се оставя да работи на място поне 5 мин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 01 Авг 2019, 20:43

Аз не развивам високи скорости но ако ускоряваш и спираш това загрява турботата.

Ееее 5мин много бе. Какво мислите за зареждане без да се гаси колата? Знам че едно време при бензиновите лади не беше препоръчително. Има ли някаква опасност при модерните автомобили.
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от bai_ILIA » 01 Авг 2019, 20:53

Ако си видиш температурата на маслото от скритото меню ще разбереш защо караш и гасиш. Тя винаги е 100 градуса при загряло масло. Вдигал съм я до 104-105 градуса моментен пик под товар, но пада веднага. Ако винаги е към 100 градуса какво има да се охлажда толкова. 1 час да работи на място пак ще е толкова :mhihi: Охлаждането на маслото е перфектно.

Emooo написа:Аз не развивам високи скорости но ако ускоряваш и спираш това загрява турботата.

Ееее 5мин много бе. Какво мислите за зареждане без да се гаси колата? Знам че едно време при бензиновите лади не беше препоръчително. Има ли някаква опасност при модерните автомобили.


Няма проблем, но на капачката на резервоара ми пише да не се зарежда, когато печката работи...Дизелите се палят трудно по принцип :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook