BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Тука май говорим за различни неща. Като караш динамично турбото се нагрява от изходящите газове до висока температура. Докато работи колата циркулацията на маслото отнема от тази температура. Ако спреш колата може да се изметне оста на турбото. Незнам защо говориш за температура на маслото това не е проблема в случая.
Tool - Fear Inoculum
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Emooo написа:Тука май говорим за различни неща. Като караш динамично турбото се нагрява от изходящите газове до висока температура. Докато работи колата циркулацията на маслото отнема от тази температура. Ако спреш колата може да се изметне оста на турбото. Незнам защо говориш за температура на маслото това не е проблема в случая.
Да, прав си, но ти каза, че не караш с висока скорост продължително време...Ако си дал 2 пъти газ нищо няма да кипне или да се изметне...Ако ще спираш от 260км/ч в ОМВ-то и загасиш си е рискова каскада по всякакви критерии...Аз карам 150-60км/ч и гася директно като паркирам на колонката. На 150км/ч съм на 1900 оборота така, че това е нисък режим за мен.
Това ако беше важно щеше да е упоменато в инструкциите за употреба. По-скоро е важно за насвирени тунигарски коли, които от 200 са станали 500 коня и жега до безобразие, не и за стокови двигатели...Твойта точно затова има челен маслен охладител, другите се охлаждаме само с топлообменник
Последна промяна bai_ILIA на 01 Авг 2019, 21:13, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Еми случвало се е да карам по магистрала и да се налага да изчаквам някакви да се приберат от лявата лента и се получава газ-спирачка, газ-спирачка и после да се наложи спешно да спрем на бензиностанция, че някой му се пикае...
Tool - Fear Inoculum
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Emooo написа:Еми случвало се е да карам по магистрала и да се налага да изчаквам някакви да се приберат от лявата лента и се получава газ-спирачка, газ-спирачка и после да се наложи спешно да спрем на бензиностанция, че някой му се пикае...
А пикае им се, насрали са се от страх
"Чемодан, вокзал, Москва"
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Из чуждестранните форуми бях чел, че 1 до 2 мин макс е достатъчно. Иначе аз по възможност гледам да не гася колата освен ако не е задължително обаче взех да се замислям дали е добре това, защото тия дни като пътувахме за Гърция и на всяко спиране за тоалетна си я оставях да работи на място, на едно от спиранията сигурно 15 минути и веднага след като тръгнах усетих, че дпф се регенерира.
Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
1 мин е достатъчна след такова каране, като целта е да се охлади самото турбо , за да не "нагори" нециркулиращото вече масло по него. Но скъпото масло ,устойчиво на високи температури като това с което карат предполагам всички вероятността да спече на турбото е малка.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
bai_ILIA написа:Emooo написа:Еми случвало се е да карам по магистрала и да се налага да изчаквам някакви да се приберат от лявата лента и се получава газ-спирачка, газ-спирачка и после да се наложи спешно да спрем на бензиностанция, че някой му се пикае...
А пикае им се, насрали са се от страх
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Освен колата да седи на място и да работи, мисля най-добре е няколко (2-3-5 км) преди да стигнете до мястото за което сте тръгнали да започнете да карате по-бавно, и да оставите колата да се охлади по равномерно от въздушната струя
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
BMW f10 520d
Здравейте, надявам се бъдещи колеги. Намерих в Швейцария, тъй като пребивавам там всеки месец, едно BMW 520d, 184к.с., 2012г. на около 200000 км, доказуеми със съответните документи. Колата я карах и върви доста добре, като бих искал да попитам дали е решен проблема на този двигател с веригите и като цяло надежден ли е ? За момента в сервизната история не пише да е сменяна верига. Колата е с адаптивно окачване - то надеждно ли е ? Другият момент е, че един приятел ми спомена, че се сменяли лагерите на коляновия вал - били консуматив......Ще се радвам да изразите мнение по въпроса......Предварително благодаря....
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Веригите на кола на 200к така или иначе трябва да си ги предвидиш, с коляновия вал драмите са най-вече при 535 550, ако те притеснява отваряш масления филтър и гледаш за стружки. Адаптивното е супер здрави и надежно и се ремонтира.
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Прелях малко гориво и то си потече през някакво отворче в пластмасата под капачката, някой знае ли накъде отива от там?
Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
- ben_g
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
На земята
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
bmw f11 проблем с нивото(clearaced and cornering ability...)
Здравейте колеги!
От няколко дни се появява грешка свързана с нивото на автомобила (f11 525 d xdrive), както си карам и изкача, след като загася мотора и запаля отново всичко е ОК до следващите 15-20 км. Колата стои равна, преди около 10 000км смених едната възглавница, не след дълго и другата се предаде, тогава висеше на една страна.
Посетих сервиза вчера и ми казаха, че най-вероятно компресора е повреден, но ако е така не трябва ли колата да лежи отзад?
Ще бъда благодарен, ако някой може да ми даде повече информация!
От няколко дни се появява грешка свързана с нивото на автомобила (f11 525 d xdrive), както си карам и изкача, след като загася мотора и запаля отново всичко е ОК до следващите 15-20 км. Колата стои равна, преди около 10 000км смених едната възглавница, не след дълго и другата се предаде, тогава висеше на една страна.
Посетих сервиза вчера и ми казаха, че най-вероятно компресора е повреден, но ако е така не трябва ли колата да лежи отзад?
Ще бъда благодарен, ако някой може да ми даде повече информация!
- Newbmwuser
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 8.08.2019
- Пол: Мъж
Закупуване на BMW f10/11
Здравейте Дами и господа,
Решил съм да си купувам bmw 5-та серия , така като гледам бюджета ще ми стигне за f10-ка в диапазона до 2015 година. В момента шофирам w211 2.7 avangard и честно казано нямам идея какви са проблемите им и на коя модификация (мотор) да се спра. Бихте ли ми описали (споделили) някои съществени проблеми с различните мотори и по конкретно дали 2.0-ките вървят добре, имат ли необходима мощност или да се насочвам към по-голям мотор (предвид факта ,че карам 2,7, 5-цилиндров сега)
Благодаря предварително!
Решил съм да си купувам bmw 5-та серия , така като гледам бюджета ще ми стигне за f10-ка в диапазона до 2015 година. В момента шофирам w211 2.7 avangard и честно казано нямам идея какви са проблемите им и на коя модификация (мотор) да се спра. Бихте ли ми описали (споделили) някои съществени проблеми с различните мотори и по конкретно дали 2.0-ките вървят добре, имат ли необходима мощност или да се насочвам към по-голям мотор (предвид факта ,че карам 2,7, 5-цилиндров сега)
Благодаря предварително!
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Недей взимай 4 цил двигател, освен ако не гониш икономия и караш в града основно.
Tool - Fear Inoculum
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани