Странно бучене
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- ZdravkoR9805
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2015
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E60 - 520D
F10 - 535D
Странно бучене
Здравейте! Дано не се повтаря темата, но не намерих нищо сходно.
А ето и проблема: 535д, ремап-нат, изчистен от към дпф, егр, вихрови клапи, даунпайт с два резонатора в края преди накрайниците. Колата върви доста добре, но проблема е, че почва да бучи и има доста вибрации в купето и това го прави когато си реши и съответно изчезва отново когато си реши(но ако не се филмирам вече, когато пусна колата по инерция сама да намали и после спра, и пак потегля понякога се оправя).
Мислех си, че дпф не е спрян както трябва и влиза в регенерация, но хората които я ремапнаха, няколко пъти променяха софт-а и някакви си други "решения" пробваха, които са прилагали на други ф-ки, но моята продължи да има този проблем.
Колектора е чистен до блясък, като си мислех че е от там, но пак не се оправя.
На диагностика не дава грешки.
Понеже след даунпайп-а беше права тръба, и си мислех да не би нещо да се получава резонанс и т.н. (че си беше шумна), сложих по един резонатор от всеки край, но не е това.
Единствено не съм проверявал турбините и се чудя да не би клапана между 2-те да прави някакъв проблем или геометрията?
Ако някой е имал подобен случай или мнение от какво може да е, ще съм Ви много благодарен!
А ето и проблема: 535д, ремап-нат, изчистен от към дпф, егр, вихрови клапи, даунпайт с два резонатора в края преди накрайниците. Колата върви доста добре, но проблема е, че почва да бучи и има доста вибрации в купето и това го прави когато си реши и съответно изчезва отново когато си реши(но ако не се филмирам вече, когато пусна колата по инерция сама да намали и после спра, и пак потегля понякога се оправя).
Мислех си, че дпф не е спрян както трябва и влиза в регенерация, но хората които я ремапнаха, няколко пъти променяха софт-а и някакви си други "решения" пробваха, които са прилагали на други ф-ки, но моята продължи да има този проблем.
Колектора е чистен до блясък, като си мислех че е от там, но пак не се оправя.
На диагностика не дава грешки.
Понеже след даунпайп-а беше права тръба, и си мислех да не би нещо да се получава резонанс и т.н. (че си беше шумна), сложих по един резонатор от всеки край, но не е това.
Единствено не съм проверявал турбините и се чудя да не би клапана между 2-те да прави някакъв проблем или геометрията?
Ако някой е имал подобен случай или мнение от какво може да е, ще съм Ви много благодарен!
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Странно бучене
Колега, за мен е нещо от генерацията. След всичко, което описваш, че си правил, едва ли някой ще може да ти даде съвет, мисля, че сам ще решиш проблема.
- ZdravkoR9805
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2015
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E60 - 520D
F10 - 535D
Re: Странно бучене
Не мисля, че е от генерацията поради причината, че ако беше от нея щеше постоянно да го прави. А съм забелязал, че като покарам известно време с едно темпо да речем най-често магистрала се появява това "явление".
Понякога както карам бавно и я изпържа яко да речем за 1-2 км. и после като намаля и почна да карам нормално се чува, т.е нещо забива и поражда това бучене/бубутене/вибрации, все едно се мъчи двг.
П.С Забравих да спомена, че когато карам колата и пусна по инерция при определени обороти и скорост, имам вибрации и е необходимо леко докосване на газта и те изчезват (но това може вече да е от карето или висящия лагер). Но главния ми проблем все още не знам как да го реша.
Понякога както карам бавно и я изпържа яко да речем за 1-2 км. и после като намаля и почна да карам нормално се чува, т.е нещо забива и поражда това бучене/бубутене/вибрации, все едно се мъчи двг.
П.С Забравих да спомена, че когато карам колата и пусна по инерция при определени обороти и скорост, имам вибрации и е необходимо леко докосване на газта и те изчезват (но това може вече да е от карето или висящия лагер). Но главния ми проблем все още не знам как да го реша.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани