Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена помпа

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от m.dimitrov1992 » 05 Юли 2023, 21:18

vld написа:
m.dimitrov1992 написа:Е то къде е далаверата да караш дизел с тези суми за обслужване :mhihi: 5-6хил лв за обслужване са горивотo за година и половина в някой атмосферен V8 на мойто каране а на 2 години сменям колите :ok:


Колега ако мислиш че на бензиновите обслужването е по малко пари си в жестока заблуда :mhihi:
Далаверата да караш дизел вместо бензин винаги е била в това, че караш кола която в дългосрочен план харчи малко, изминава много по голям пробег без необходимост от ремонт и тн и тн.
Алтернативите на бензинови двигатели в F1x в никакъв случай не са по евтини за поддръжка и експлоатация.
Вземи в предвид само цената на един бензинов инжектор, една водна помпа и един термостат, това са неща които сравнително често се налага да се подменят после добави това че цената за подобен ремонт на бензинов Н55 или Н20 е сходна, че дори и по висока в много от случаите... и то стана бахти и далаверата да караш бензин с разход на гориво +50% :mrgreen:

П.С. V8-ка в F10 изобщо няма да го коментирам, просто няма такъв счупеняк, това на всяко масло си за нов мотор :mhihi:


Сега карам М57N2 и му смених веригите за 1400лв части и труд преди година. Което е напълно приемливо според мен. Но ми е време за смяна на колата и се бях загледал по Ефките, ама това обслужване за 6хил лв e ъбсурдно :shock: а аз не съм от хората които биха карали на доверие. Винаги си сменям и обслужвам на време. В същия ценови диапазон мога да взема Мерцедес w212 е500 388 магарета обикновенни дюзи че даже и на газ става. И го смятам че над година ще се возя на бензин с парите от веригите на Ефката :mhihi: :mhihi: Тези вериги ще си избият парите след 4-5 години каране, ако не се обади някоя друга бомба по мотора :mhihi: А аз толко дълго една кола не карам :mhihi: Тотално ме отказахте от новите дизели :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от BorislavB » 05 Юли 2023, 21:25

m.dimitrov1992 написа:
vld написа:
m.dimitrov1992 написа:Е то къде е далаверата да караш дизел с тези суми за обслужване :mhihi: 5-6хил лв за обслужване са горивотo за година и половина в някой атмосферен V8 на мойто каране а на 2 години сменям колите :ok:


Колега ако мислиш че на бензиновите обслужването е по малко пари си в жестока заблуда :mhihi:
Далаверата да караш дизел вместо бензин винаги е била в това, че караш кола която в дългосрочен план харчи малко, изминава много по голям пробег без необходимост от ремонт и тн и тн.
Алтернативите на бензинови двигатели в F1x в никакъв случай не са по евтини за поддръжка и експлоатация.
Вземи в предвид само цената на един бензинов инжектор, една водна помпа и един термостат, това са неща които сравнително често се налага да се подменят после добави това че цената за подобен ремонт на бензинов Н55 или Н20 е сходна, че дори и по висока в много от случаите... и то стана бахти и далаверата да караш бензин с разход на гориво +50% :mrgreen:

П.С. V8-ка в F10 изобщо няма да го коментирам, просто няма такъв счупеняк, това на всяко масло си за нов мотор :mhihi:


Сега карам М57N2 и му смених веригите за 1400лв части и труд преди година. Което е напълно приемливо според мен. Но ми е време за смяна на колата и се бях загледал по Ефките, ама това обслужване за 6хил лв e ъбсурдно :shock: а аз не съм от хората които биха карали на доверие. Винаги си сменям и обслужвам на време. В същия ценови диапазон мога да взема Мерцедес w212 е500 388 магарета обикновенни дюзи че даже и на газ става. И го смятам че над година ще се возя на бензин с парите от веригите на Ефката :mhihi: :mhihi: Тези вериги ще си избият парите след 4-5 години каране, ако не се обади някоя друга бомба по мотора :mhihi: А аз толко дълго една кола не карам :mhihi: Тотално ме отказахте от новите дизели :mhihi:


Колегата е сменил една камара работи,а ти казваш,че си сменил вериги за 1400лв на Е60. Тръгни сменяй всичко,което той е сменил и ще стигнеш 3-4к сигурно. Сравнението ти не е точно. :bchug:
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от Kroki » 06 Юли 2023, 9:30

Около 3500 излиза ангренаж, лагери основни+биелни+болтове, маслена помпа на M57 в части с максималните отстъпки.
Всяка една гарнитурка, верига маслена помпа, лагер и капаче са ОЕМ, без к-кт ангренаж, който е SWAG :)


ang.png



Закачам темата, че си в актуална.

Относно разликата бензин vs. дизел, ако колата, се кара предимно извънградско ще си взема бензин. Дори мисля следващото да е баш такова. Поддържам 2 коли на мой приятели и разхода с нормално каране се върти около 8-9. Бенз ижектор е 300лв, на дизела е мн по-скъп.

Обслужването с ангренажа и лагерите и при тях го има.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от vld » 06 Юли 2023, 14:26

Има доста ралика в цените като гледам, тази фактура, само маслената помпа на N57 e с близо 500лв повече без отстъпка.
Има леко увеличение между другото в последните няколко месеца, аз 11.2022г сменях ангренажа на Х1чката, която е с N47s и някои части са сходни с тези в Ф11ката, виждам едни 5-10% нагоре...
Та нормално всичко е нагоре последните две години... Автърмаркет часисте също са нагоре, визирам масла, филтри на кнехт-мале и тн., понеже от години само такива купувам, там даже е повече от 10% нагоре :censored:
Един прост обезмаслител беше 3.5 преди, сега е почти 5лв. :bang:
Изображение

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от Kroki » 06 Юли 2023, 17:06

Да, мисълта ми беше че аналогичното обслужване в М57 не е 1500лв. :)

Така де, всичко е нагоре. Даже ме хвана яд, че като си правих офертата за моята кола не ги поръчах веднага, защото 2месеца по-късно са с 300лв отгоре.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от vld » 06 Юли 2023, 18:05

Kroki написа:Да, мисълта ми беше че аналогичното обслужване в М57 не е 1500лв. :)

Така де, всичко е нагоре. Даже ме хвана яд, че като си правих офертата за моята кола не ги поръчах веднага, защото 2месеца по-късно са с 300лв отгоре.
Да да това е ясно на всеки, който е по навътре в материята, 1500лв с труда само двете вериги на М57 с бананите и масления обтегач :)

Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1931
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от ивчо3 » 07 Юли 2023, 8:56

m.dimitrov1992 написа:Е то къде е далаверата да караш дизел с тези суми за обслужване :mhihi: 5-6хил лв за обслужване са горивотo за година и половина в някой атмосферен V8 на мойто каране а на 2 години сменям колите :ok:

Двигателят от темата що се отнася до основните и биелни лагери (изключвам състоянието на маслената помпа и ангренажа) с добра поддръжка спокойно можеше да изкара още поне 200000 км. без да се налага смяната им. Доколкото се вижда от снимките биелните лагери нямат никакво износване, а основните са почти без износване. Е, може да се каже леко поизлъскани, при това само частично.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1931
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от ивчо3 » 07 Юли 2023, 9:03

Ангренажният комплект на бившият ми М42 струваше около 1200-1300 лв. с ДДС преди 13 години от Дару Кар! Така и не го смених.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от spacepl » 07 Юли 2023, 10:03

Колега Vld, далеч не е по темата, но това мога ли да го подкарам на CIC с Combox в Е60 или е само за NBT?
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12763
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Обслужване на N57z, смяна на ангрежаж, лагери, маслена п

Мнение от vld » 07 Юли 2023, 14:15

spacepl написа:Колега Vld, далеч не е по темата, но това мога ли да го подкарам на CIC с Combox в Е60 или е само за NBT?
Изображение

Не съм го търсил колега за combox, но най вероятно ако имаш активна телематика с SIM карта в колата може и да стане.
Преди е работило и с Bluetooth tethering но до колкото раазбрах БМВ са спрели сървърите.
Иначе на NBT + TCB работи RTTI, weather widget, news.
Изображение

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook