Относно 740d xdrive

7-ма серия (2009+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 5.08.2020
Пол: Мъж

Re: Относно 740d xdrive

Мнение от [Maverick] » 30 Юни 2021, 13:15

Аз съм с Ф01, 740d xdrive, 2011 година, колата макар и на 10 години си заслужава парите.
Возията е перфектна, динамиката с тоя мотор и разход са чудесни, даже моята я закарах в digitaltuning да я пипнат леко в посока нагоре.
За парите, които струва тази кола, не бих я заменил за никоя друга на същата цена.
Имал съм проблеми с демпфер и всмукателен колектор, които няколко неофициални сервиза с опит с БМВ в София оправят без проблем.
Ако имаш прилични доходи, не би трябвало нещо да те шокира, но все пак това е кола, на която предните дискове и накладки с труд струват около 900 лв.
На някои хора може да им се стори скъпа кола за поддръжка. Дали бих я заменил за бензинова ? Не бих.
С удоволствие ходя и на ски, и си летя по магистралата на 8-ма предавка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Относно 740d xdrive

Мнение от Shamanek » 02 Ное 2021, 18:24

Търсих в и-нет и не намерих никой да е ретрофитвал ОЕМ isofix на ф01. Не успявам да намеря схемите и какво ми е нужно. Някой може ли да помогне ?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 17.05.2024
Пол: Мъж

Re: Относно 740d xdrive

Мнение от Mathereard » 17 Май 2024, 9:05

grkv написа:Вариантът му е същия мотор като досега, ама в ф01 купе - 740и, всичко друго е граничещо с глупост на тия години.
730 на практика го няма
740 - ясно
750 изходът толкова често е катастрофален енджин фейлиър, че покупката на тоя етап е като да влезеш в провинциално казино и да си мислиш, че ще удариш кьоравото.
Единственото нещо е, че когато става дума за казина, можете да проверите информацията в казино бг рецензента. Но ако говорим за кола, това е съвсем друг разговор...
760 е за хора тип money no object, ама когато моделът е актуален, след това става твърде нерентабилно на годишна база за кош на две петилетки и няколко обиколки по окръжността на планетата, остават мераклии само върлите фенове с максималистична нагласа и под 20к км на година.

Дори и в идеалния вариант със 740и, според форумни приказки, дизелът е по-безпроблемен в дългосрочен план и предвид факта, че в това купе никой не търси адреналин от динамика и усещане на пътя, то бензинът е по-скоро прищявка :dunno:
Не, че е лошо, просто е една идея по-скъпо. Като със всичко и тук има практичен и емоционален подход.
Вярно е, че 740i предлага добра производителност, но дизеловите варианти като 730d са известни с по-добра надеждност и дългосрочна икономичност. При закупуване на употребяван автомобил този фактор може да бъде решаващ. Абсолютно си прав за потенциалните проблеми с двигателите 750i. С високи разходи за поддръжка и ремонт, този модел може да се превърне в истинска финансова черна дупка. Рискът тук е наистина голям, освен ако не намерите такъв с безупречна сервизна история.

Моделът 760i е за истински ентусиасти и хора, за които парите не са проблем. Но след като моделът остарее, разходите за поддръжка и амортизация го правят по-малко привлекателен за ежедневна употреба. Разбира се, удоволствието от шофирането на 760i е несравнимо, но си струва да се чудите дали си заслужава.

Предишна

Назад към F01/F02/F03/F04

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook