Харман Кардон Проблематичност
Модератор: Icco
4 мнения
• Страница 1 от 1
- freax
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 15.12.2010
- Кара: 2001 BMW Е46 320Ci Convertable
- Детайли за колата: Мартеничка...
Харман Кардон Проблематичност
Здравейте колеги, преди няколко дни си купих 2 елипси харман кардон от един колега тук. Те се явяват субуфери и са с кутии в багажника.
Сваляни са от Е46 Седан.
Към тях има малък усилвател, но усилвателя има букса с 10 крачета.
Питах в един магазин за техника, там един човек го отвори, каза ми къде са + - и входовете, тъй като изхода е ясен, колегата от когото купих нещата ми изпрати няква схема.
http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp/SP0000007403.svg?m=e46 но аз нищо не и разбирам.
Опитах да ги свържа по начина по който ми каза въпросния човек - захранване, и колоните и входовете но нямаше никакъв резултат.
Ако някой иска да ми помогне мога са сложа и снимка на карантиите му.
Някой има ли представа как да се подкара това устройство? Искам да си ги свържа към стандартното аудио на колата.
Сваляни са от Е46 Седан.
Към тях има малък усилвател, но усилвателя има букса с 10 крачета.
Питах в един магазин за техника, там един човек го отвори, каза ми къде са + - и входовете, тъй като изхода е ясен, колегата от когото купих нещата ми изпрати няква схема.
http://wds.spaghetticoder.org/en/svg/sp/SP0000007403.svg?m=e46 но аз нищо не и разбирам.
Опитах да ги свържа по начина по който ми каза въпросния човек - захранване, и колоните и входовете но нямаше никакъв резултат.
Ако някой иска да ми помогне мога са сложа и снимка на карантиите му.
Някой има ли представа как да се подкара това устройство? Искам да си ги свържа към стандартното аудио на колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Харман Кардон Проблематичност
Колега, първо го затвори този модул и не го отваряй повече. Колкото и да ровиш из него няма какво да научиш за свързването му. Ето ти описание на пиновете:
Е - input
A - output
M - Power /negative or positive/
Ето линк и към един полезен сайт: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/
Е - input
A - output
M - Power /negative or positive/
Ето линк и към един полезен сайт: http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Харман Кардон Проблематичност
Здравейте,
Наскоро може ли някой да предостави схема на буксана на усилвателя на харман кардан за BMW e46.
Имам следния проблем, колата ми Е46 фейслифт има Харман Кардон 10 колони с усилвател и голяма навигация, наскоро си взех Андроидска навигация + 6 метров кабел за удължаване на буксата от багажника до таблото, но със сегашното окабеляване Андроидската навигация тръгва и до там, колоните не свирят, нужна ми е схемата на усилвателя харман за да мога да вържа входовете и изходите към Андроида.
Някой ако се е сбъсквал с този проблем, ще се радвам да чуя как е решил проблема, или къде е ходил да му го оправят.
Като цяло съм горе долу запознат с техниката и жиците, но без схема съм безпомощен
Благодаря предварително
Наскоро може ли някой да предостави схема на буксана на усилвателя на харман кардан за BMW e46.
Имам следния проблем, колата ми Е46 фейслифт има Харман Кардон 10 колони с усилвател и голяма навигация, наскоро си взех Андроидска навигация + 6 метров кабел за удължаване на буксата от багажника до таблото, но със сегашното окабеляване Андроидската навигация тръгва и до там, колоните не свирят, нужна ми е схемата на усилвателя харман за да мога да вържа входовете и изходите към Андроида.
Някой ако се е сбъсквал с този проблем, ще се радвам да чуя как е решил проблема, или къде е ходил да му го оправят.
Като цяло съм горе долу запознат с техниката и жиците, но без схема съм безпомощен
Благодаря предварително
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Харман Кардон Проблематичност
Като запознат с техниката и жиците, поразгледай ОЕМ модулите от навигационната система и ще установиш, че си се насочил в грешната посока. Схемата за свързване на усилвателя не ти трябва. Трябва ти преходен кабел от Андройдката до багажника, където е радио модула.
От къде си?
От къде си?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани