Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни светлини
Модератор: Търговски модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни светлини
* Ремонт на пиксели на табло - Е39/Е38/Е53 - 100 лв.
* Ремонт на пиксели на табло - Е36 - 50 лв.
* Ремонт на "таралеж" - E36/Е46/E39/Е53/E83 и др. - 150 лв.
* Ремонт на модул за подгревни свещи - всички БМВ - 4 свещи 150 лв.;6 свещи 200 лв.
* Ремонт на дигитално управление на климатик - Е36 - 30 лв.
* Ремонт на комфорт модули - Е36,Е46,Е39,Х3,Х5 и др. - 100 лв.
* Кабели за диагностика на БМВ + софтуер (Inpa , DIS)
- комбиниран ADS/OBD - 300 лв. ( всички БМВ до 2007г.)
- USB-OBD кабел - 200 лв. (БМВ от 97 до 2007г.)
- ADS кабел - 270 лв. (БМВ с кръгла диагностична букса- до 98г.)
- OBD кабел - 150 лв. (БМВ от 97 до 2007г.)
(подробна информация за кабелите по-долу в темата)
* Софтуер за БМВ - INPA/NCS , DIS , SSS-Progman - 35 лв.
- работят на 32 и 64 битов Windows -ХP, 7 , 8 и 10 !
* DRL - модул за дневни светлини - 100 лв.
* Импулсно захранване за водородна клетка - 60 лв.
* БМВ сервиз :
- двигатели , ходова част , електроника , климатик , диагностика , кодиране
- рециклиране на спирачни помпи и апарати , помпи на съединител
- ремонт на електромагнитни клапани на парно -
- ремонт на климатични компресори-
- ремонт на ABS-помпа - Е36 -
- ремонт на алтернатори и стартери -
обявените цени се отнасят за демонтирани от автомобила компоненти
- диагностика и оценка при закупуване на автомобил на място
Връзка на ЛС или телефон:
0879/80-42-52
* Кабели за диагностика на всички модели БМВ (до 2007г.)
Диагностика на М43 (в Е36 фейслифт- 97г.) в OBD-режим с ADS/OBD кабел, през USB:
ВАЖНО ! *Бензиновите мотори - M43, M44, M52 на фейслифтовите БМВ автомобили между 96-98г (тоест тези , които по принцип се четат в ADS-режим) , могат да бъдат прочетени й в OBD-режим с USB-преход ! Това е удобно , защото не се налага да се ползва компютър с COM-порт !.
Достъпна е почти цялата електроника с изключение на таблото и комфорт модула (за таблото и комфорта,задължително се изисква ADS-режим, тоест реален COM-порт).
Диагностика на М43 (в Е36 фейслифт- 97г.) в OBD-режим с OBD кабел, през USB:
Кабел за диагностика - ADS/OBD - 200 лв.
Кабела е авторски , изработен лично от мен (схема и реализация ) !
Професионален диагностичен интерфейс , предназначен предимно за диагностика на БМВ.
Основна информация:
-Поддържат се всички БМВ модели до 03.2007г (а също ВАГ и Фиат - 1990 до 2004г.)
-Работи с програмите BMW INPA EDIABS , NCS-Expert , GT1 DIS и SSS Progman (и с всякакъв друг софтуер за ККL интерфейс -VAG-COM 4.09, FiatEku-Scan)
-Достъпни са абсолютно всички фабрично инсталирани модули в БМВ автомобилите - DME , DDE, ABS , Airbag, ZKE, IHKA и т.н.
Възможности на интерфейса:
- чете и изтрива грешки
- чете "живи" данни
- кодира
- преглежда и нулира сервизни интервали
- преглежда и нулира адаптационни стойности
- механичен тест на крайни компоненти - релета , ел.машинки , ел.вентилатори
Технически особености:
- два диагностични режима - ADS и OBD , които се превключват чрез малки бутончета (пуканки) и се индицират от светодиоди
- индикация на състояние "контакт" (клема 15)
- поддържа протоколи ISO 9141-2 , ISO 14230
- изграден изцяло от дискретни елементи - не се налага инсталиране на драйвери
- защита от късо съединение
- изключително компактен размер
Допълнителна информация:
- ADS-режима се използва за БМВ-автомобили до 98г , за него се изисква компютъра да има реален COM-порт (може и с докинг станция)
Този режим НЕ може да се ползва с USB-преход !
ADS- режима е за автомобилите с кръглата 20 пинова диагностична букса в двигателния отсег.
*За тези автомобили , кабела се ползва с преходник от 16 към 20 пина
- OBD-режима се използва за БМВ-автомобили след 98г. , за него може да се ползва както COM-порт ,така и USB-преход
OBD-режима е за автомобилите с 16 пиновата правоъгълна букса , която се намира в купето.
*USB-преходинка трябва да е на основата на PL2303 (profilic to usb) , а не CH340 (втория не става за нищо !).
Съдържание на комплекта:
- Диагностичен кабел
- DVD диск с програми (INPA , GT1 DIS - работещи на Windows XP 32bit) и подробна инструкция за инсталация и експлоатация (стъпка по стъпка със снимки)
забележка : комплекта не включва преходник от 16 към 20 пинова букса
програмата SSS-Progman не е част от комплекта софтуер.
Демонстрация на диагностика с GT1 DIS на М54 (в Е46 - 2001г.):
Демонстрация на диагностика с INPA на М43 в ADS-режим (в Е36 -97г)
Демонстрация на диагностика с SSS Progman в OBD режим (в Е36 -97г)
Освен комбинирания кабел - ADS/OBD , могат да бъдат изработени (при заявка) и само ADS- кабел или само OBD- кабел (тоест отделни кабели ). Цената на ADS- кабела е 180 лв , а цената на OBD- кабела е 130 лв , USB-OBD кабел-150 лв. , като към тях също прилагам комплекта софтуер , който е за комбинирания кабел.
* Ремонт на пиксели на табло - Е36 - 50 лв.
* Ремонт на "таралеж" - E36/Е46/E39/Е53/E83 и др. - 150 лв.
* Ремонт на модул за подгревни свещи - всички БМВ - 4 свещи 150 лв.;6 свещи 200 лв.
* Ремонт на дигитално управление на климатик - Е36 - 30 лв.
* Ремонт на комфорт модули - Е36,Е46,Е39,Х3,Х5 и др. - 100 лв.
* Кабели за диагностика на БМВ + софтуер (Inpa , DIS)
- комбиниран ADS/OBD - 300 лв. ( всички БМВ до 2007г.)
- USB-OBD кабел - 200 лв. (БМВ от 97 до 2007г.)
- ADS кабел - 270 лв. (БМВ с кръгла диагностична букса- до 98г.)
- OBD кабел - 150 лв. (БМВ от 97 до 2007г.)
(подробна информация за кабелите по-долу в темата)
* Софтуер за БМВ - INPA/NCS , DIS , SSS-Progman - 35 лв.
- работят на 32 и 64 битов Windows -ХP, 7 , 8 и 10 !
* DRL - модул за дневни светлини - 100 лв.
* Импулсно захранване за водородна клетка - 60 лв.
* БМВ сервиз :
- двигатели , ходова част , електроника , климатик , диагностика , кодиране
- рециклиране на спирачни помпи и апарати , помпи на съединител
- ремонт на електромагнитни клапани на парно -
- ремонт на климатични компресори-
- ремонт на ABS-помпа - Е36 -
- ремонт на алтернатори и стартери -
обявените цени се отнасят за демонтирани от автомобила компоненти
- диагностика и оценка при закупуване на автомобил на място
Връзка на ЛС или телефон:
0879/80-42-52
* Кабели за диагностика на всички модели БМВ (до 2007г.)
Диагностика на М43 (в Е36 фейслифт- 97г.) в OBD-режим с ADS/OBD кабел, през USB:
ВАЖНО ! *Бензиновите мотори - M43, M44, M52 на фейслифтовите БМВ автомобили между 96-98г (тоест тези , които по принцип се четат в ADS-режим) , могат да бъдат прочетени й в OBD-режим с USB-преход ! Това е удобно , защото не се налага да се ползва компютър с COM-порт !.
Достъпна е почти цялата електроника с изключение на таблото и комфорт модула (за таблото и комфорта,задължително се изисква ADS-режим, тоест реален COM-порт).
Диагностика на М43 (в Е36 фейслифт- 97г.) в OBD-режим с OBD кабел, през USB:
Кабел за диагностика - ADS/OBD - 200 лв.
Кабела е авторски , изработен лично от мен (схема и реализация ) !
Професионален диагностичен интерфейс , предназначен предимно за диагностика на БМВ.
Основна информация:
-Поддържат се всички БМВ модели до 03.2007г (а също ВАГ и Фиат - 1990 до 2004г.)
-Работи с програмите BMW INPA EDIABS , NCS-Expert , GT1 DIS и SSS Progman (и с всякакъв друг софтуер за ККL интерфейс -VAG-COM 4.09, FiatEku-Scan)
-Достъпни са абсолютно всички фабрично инсталирани модули в БМВ автомобилите - DME , DDE, ABS , Airbag, ZKE, IHKA и т.н.
Възможности на интерфейса:
- чете и изтрива грешки
- чете "живи" данни
- кодира
- преглежда и нулира сервизни интервали
- преглежда и нулира адаптационни стойности
- механичен тест на крайни компоненти - релета , ел.машинки , ел.вентилатори
Технически особености:
- два диагностични режима - ADS и OBD , които се превключват чрез малки бутончета (пуканки) и се индицират от светодиоди
- индикация на състояние "контакт" (клема 15)
- поддържа протоколи ISO 9141-2 , ISO 14230
- изграден изцяло от дискретни елементи - не се налага инсталиране на драйвери
- защита от късо съединение
- изключително компактен размер
Допълнителна информация:
- ADS-режима се използва за БМВ-автомобили до 98г , за него се изисква компютъра да има реален COM-порт (може и с докинг станция)
Този режим НЕ може да се ползва с USB-преход !
ADS- режима е за автомобилите с кръглата 20 пинова диагностична букса в двигателния отсег.
*За тези автомобили , кабела се ползва с преходник от 16 към 20 пина
- OBD-режима се използва за БМВ-автомобили след 98г. , за него може да се ползва както COM-порт ,така и USB-преход
OBD-режима е за автомобилите с 16 пиновата правоъгълна букса , която се намира в купето.
*USB-преходинка трябва да е на основата на PL2303 (profilic to usb) , а не CH340 (втория не става за нищо !).
Съдържание на комплекта:
- Диагностичен кабел
- DVD диск с програми (INPA , GT1 DIS - работещи на Windows XP 32bit) и подробна инструкция за инсталация и експлоатация (стъпка по стъпка със снимки)
забележка : комплекта не включва преходник от 16 към 20 пинова букса
програмата SSS-Progman не е част от комплекта софтуер.
Демонстрация на диагностика с GT1 DIS на М54 (в Е46 - 2001г.):
Демонстрация на диагностика с INPA на М43 в ADS-режим (в Е36 -97г)
Демонстрация на диагностика с SSS Progman в OBD режим (в Е36 -97г)
Освен комбинирания кабел - ADS/OBD , могат да бъдат изработени (при заявка) и само ADS- кабел или само OBD- кабел (тоест отделни кабели ). Цената на ADS- кабела е 180 лв , а цената на OBD- кабела е 130 лв , USB-OBD кабел-150 лв. , като към тях също прилагам комплекта софтуер , който е за комбинирания кабел.
Последна промяна metodi80 на 10 Юни 2023, 15:13, променена общо 103 пъти
- BIMMER_FAN_95
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни свет
Колега интересува ме комплекта - кабел и софтуер съдържа ли прехода от кръглата букса под капака към тази плоската? И ако отговора е не - от къде да си го намеря?
Всичко хубаво!
Всичко хубаво!
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни свет
BIMMER_FAN_95 написа:Колега интересува ме комплекта - кабел и софтуер съдържа ли прехода от кръглата букса под капака към тази плоската? И ако отговора е не - от къде да си го намеря?
Всичко хубаво!
Не , колега , комплекта не съдържа прехода от 16-пиновата(правоъгълната) към 20-пиновата (кръглата) букса . За това от къде да се закупи качествен и напълно опроводен преход ще ти пиша на ЛС , за да не се отрази като реклама. Не препоръчвам китайските преходници от е-bay и др. , защото при тях липсва връзка м/у 1-ви пин на правоъгълната и 16-ти пин на кръглата букса , това е състояние контакт (въпреки , че това не пречи на работата на кабела/кабелите, просто я няма индикацията за контакт... ).
- golqmgazar
- Потребител
- Мнения: 0
- Регистриран на: 24.09.2014
Re: Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни свет
Много съм доволен от работата му. Много е коректен и бърз. Опражи ми проблема, който имах на таблото на Е39 с неработещите пиксели. Ремонтира таблото за 1 ден и в деня , в който го получи ми го прати обратно. Благодаря
- bmwkwan
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.05.2015
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 97'
Re: Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни свет
Хайде и аз да похваля колегата,днес бях при него много коректен човек,демонтира ми таблото,оправи пикселите и го постави отново напълно професионално.Радвам се,че има такива хора разбиращи от работата си ..
- batkoto
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни свет
Здравей колега, имам едно питане. От време на време ми изскача грешка: glow plug cylinder, activation и на 6-те цилиндара едновременно. Чистя я, карам известно време и пак изскача, няма някаква последователност, когато си реши. Предполагам е релето? Ремонтираш ли ги тези релета, за колко време става и колко ще струва. Малко съм ти далеч ама ще го измислим... Благодаря предварително за инфото! Поздрави!
- Mitko_Bs1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 4.05.2011
- Мечтае да кара: на Игор колите
Пиксели, таралежи-ремонт.Диагностични кабели,дневни светлини
Колега ,ремонт на пиксели за табло от е34 тдс и ремонт на ел.магнитни клапани каква е цената ?
Баварец вадя от гараж...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани