N47 дюзи
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
N47 дюзи
Здравейте колеги, на студен двигател над 1500 оборота се получаваше едно тракането първите 5 минути докато колата загрее, оказаха се дюзите. Някой друг имал ли е проблем с дюзите, защото това ми е първото БМВ и някак си на 170 хиляди км. да се прецакат всичките дюзи ми се струва малко прекалено. Колата я имам от година и зареждам единствено на Шел или ОМВ от скъпата нафта. Всякакви съвети биха били полезни, благодаря предварително.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: N47 дюзи
Не е невъзможно да заминат на 170х. Сваляхте ли ги, защото корекциите на диагностиката не са сто процентова гаранция за проблем с дюзите?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: N47 дюзи
Колата, може да не е на 170 000. Описаните от теб вериги те се славят като безпроблемни. Както колегата каза, ако има основателни предположения е добре всички дюзи да се дадат на стенд.
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: N47 дюзи
Аз съм с друга марка автомобил, но пак с подобни дюзи като твоите. При мен го има абсолютно същото нещо - около 1500об на студен двигател тракат доста гадно, оправят се като загрее и се покара колата във малко по-високи обороти. При доста мой познати с пиезо дюзи е така и не знам къде е точно проблема. Доста хора казват, че е от нафтата и от някои бензиностанции го нямало този проблем.
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Re: N47 дюзи
Колеги, проблемът беше отстранен след смяната на дюзите. Цените са следните:
1бр. нова дюза от BMW - около 1300лв.
1 бр. рециклирана дюза от BOSCH Germany - 700лв. с връщане на старата
Благодаря на всички, които се включиха в двете дискусии, надявам се темите да помогнат на други колеги с подобен проблем.
1бр. нова дюза от BMW - около 1300лв.
1 бр. рециклирана дюза от BOSCH Germany - 700лв. с връщане на старата
Благодаря на всички, които се включиха в двете дискусии, надявам се темите да помогнат на други колеги с подобен проблем.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12776
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: N47 дюзи
Аз имах подобен случай на единичката на жена ми, свалих дюзите минаха стенд, дадоха ми нови кодове за корекциите и след като ги въведох, проблема изчезна.
В сервиза в който ги дадох за стенд казаха,че имат леко износване на разпръсквачите което се компенсира с кодовете.
Корекциите на дюзите и преди манипулацията бяха добри, но сле това станаха перфектни.
В сервиза в който ги дадох за стенд казаха,че имат леко износване на разпръсквачите което се компенсира с кодовете.
Корекциите на дюзите и преди манипулацията бяха добри, но сле това станаха перфектни.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани