Една поучителна историйка...

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Една поучителна историйка...

Мнение от Dimo » 17 Яну 2010, 22:53

Надявам се историята която ще ви разкажа, ако не е толкова интересна, поне да бъде поучителна за да не изгорят и други хора като мен....

Та в края на изминалата година точно на 31 към 19-20 часа отиваме на вилата да празнуваме новата година. Спирам с любимата кола жена ми слиза и отваря багажника да си вземе нещата и в момента в който го затвори, все едно някой дръпна шалтера на колата. Аз останах в автомобила за да може да го преместя до паркинга и чувайки затварянето на капака на багажника видях как цялтото табло включително уредите за скороста, обороти, температура и гориво "умряха". Фарове не работят, колата е запалена, а ток няма вътре. Казах си явно на някой бушон му е дошло времето, но реших да го сменя на следващият ден, а и беше тъмно навън.
Късния следобед на 01.01.2010 след запоя ставам и викам време е да слеза до магазинът в селото да купя още пиене, че май сме си подценили възможностите и съответно трябва да сменя изгорелия бушон, понеже често се случва тама да има полицаи.
Вадя от багажника пакетче с резервни бушони купувани от Метро и поглеждам, 37 бушон изгорял, сменям паля фарове, всичко е ок и потеглям.
Още след запалването веатите на колата се заключват, а аз такава функция на алармата нямам и ги отключих отвътре, но колата мигновено заключи пак. Викам си явно нещо не е както трябва, но ще бистрим проблемите в София като се прибера.
Подкарвам по пътя към магазина, който е на не повече от километър и карайки забелязвам, че уредите пак умряха, спирам слизам и в този момент от най-лявата духалка на парното почва да пуши нещо. Пуши слабо с настиена миризма на бакелит. Изкачам като див от колата и отварям капака, със един замах махам и капака на кутията с бушоните и кво да вида, бушон 37 го няма!!!
Е такова чудо не бех виждал. Вглеждам се хубаво в гнездото и виждам някакво метално парченце на негово място почти на дъното на кутията, всимам една клечка и като бръкнах от върхът и се проточи разтопена пластмаса. Работата ясна, има късо във колата. ПОчистих гнездото и прибрах колата. След вотрата пиянска вечер се прибираме, звъня на един познат и му обясних за проблема. Човека не е електричар, но вика дай да погледнем.
От форума разбрах че късото обикновено става от снопа кабели влизащ в капака на багажника (про седан). Идва човека, отваря кабелите там, всичко слепено, вика нема страшно и за 10 мин с поялника всичко беше ок. Вика пускай фаровете, пускам ама нема, а таблото е дискотека и стрелките ритмично подрипват. Пича ми вика, нема да мога да го оправа явно е стопила кабели, требва си баш майстор. ВИкам ОК, изчаках първия работен ден и разрових интернет за сервиз с посещение на място защото излезеш ли без фарове с колата, куките се лепят като мухи на....... :)
Както и да е, намерх ето този сервиз http://www.**********.hit.bg/ където се обадих, приеха заявката ми и на следващия ден очаквах майсторите в 9 да ме посетят.
Разбира се в 9:30 ми се обадиха че щели да закъснеят и в 11:30 кацна една черна раздрънкана Мазда с монтанска регистрация от която слезнаха две надъхани момчета на по около 20-ина години.
Обясних им случая и те викат нема проблеми запоила ти се е инсталацията, но ще я оправим. Понеже бях на работа им оставих да се занимават с колата и газ по задачи със друга кола. Вечерта минах, те си бяха тръгнали и ми се обадиха че ще продължат, поглеждам колата и болка сковава сърцето ми, без арматурно табло е36-цата изглежда страшно (в лошия смисъл). На следващия ден казах на охраната да ми се обадят като дойдат да работят по колата и заминах една бърза комадировка до Чирпан, към 11:30 получих потвърждение, че момчетата пак са там и работят по колата.
Прибрах се към 17 часа и веднага да вида кво е станало с баварката. Междувременно ми се обадиха към 16 часа, че колата е готова. Отивам те ми демонстрират, фарове, къси дълги, абе всичко уж е ок, но аз забелязвам че като изгася колата и е с пуснати фарове, тя не остава на габарите както трябва, а остава на къси светлини.
Както и да е казах им, че това трябва да се оправи и се разбрахме да минат на следващия ден да го оправят за 10 мин, не било сложно и така. Викам ок, колко струва всичко. Амииии 200лв. ВИкам ок, плащам, оставям им бакшиш и им викам айде утре ви чакам да я свършите да си я карам спокойно. МОмчетата пбещаха и така започват мъките.
Честно казано мислех, че мъките ми свършват, но уви незнаех какво предстои. На следващия (петък) ден се обаждат, че били много заети и за събота да остане викам ок, сигурни ли сте, Да на 100% ми отговарят. Събота отивам и в уговорения час в 10 ги чакам ма нема никой, звъна и....еййй много работа имаме усложнения айде за неделя. Викам неделя аз немога, но нека в понеделник последно да остане ама задължително сутринта. Потвърдиха ми и понеделник аз балъка пак чакам, ама пак никой, ама нали съм прост викам чакай да се обада и се почва едно звънене от 11 до 14 часа никой не вдига. ТОгава един колега вика чакай обади се от моя номер. Звъним и вдигат.
Общо взето вече бях побеснял и викам абе дупета кво стана платих и сега кой от каде а? Така ли ще я караме? Те много любезни, ама извинявай не сме забравили днес ще гледаме да минем ама до 30 мин гаранция ще ти звъннем да ти кажем час, че незнам кога ше свършим с работата. Викам ОК и седам да чакам сслед час и полвина се обадих на един приятел и му викам звънни ти се разправяй и след малко той ми се обажда и вика изключиха си телефона.
Работата ясна, преебания съм аз. Обаждам се на един колега от форума и му обяснявам положението, как са ми казали че са изолирали някакъв модул на компютъра дето бил изгорял и как струвал майка си и баща си и затва са ги изолирали, че са ми взели 200лв и т.н. И колегата ми вика карай колата щот май са те взели за голяма шаран.
ОК, в края на седмицата карам колата, разтваря да гледаме и............пуснали си пичовете една жица от акумолатора, вързали си фаровете без бушон без нищо, вързали таблото на късо, късото съединение си стои. Омотавали стопени кабели с тиксо на килограм вместо да ги подменят, изпотрошили сумати щипки и сглобки по арматурното табло, хващали с рапидки за дърво и има хартисали една торба винтове и тампони които прибрали на топло в багажника. Изолирали горелите бушони и за капак ми откраднали копеленцата зарядното за кола на Нокиата (оригинално). ** ** *** майката ********, свещи да си купят с тва зарядно, ама толкова бели на едно.
Два дни сме я правили оказа се, че таблото с уредите е изгоряло, стопени са няколко кочета и ключа заедно с този на късите светлини, но накрая постигнахме крайния резултат наречен перфектно състояние. Всичките премеждия ми излезнаха около 800лв, а изводите са:

1. НИКОГА, АМА НИКОГА не си купувайте бушони от бензиностанции, магазини за хранителни стоки, бутки, павилиончета и тем подобни. Един оригинален бушон струва 1,20лв в Дару Кар и звучи много по добре от проблемите и сумата която дадох за да си оправя поразиите нанесени от китайския предпазител, който не гори, а се топи!
2. АКО искате да ви потрошат колата за много пари и да ви направят на кръгъл глупак отивайте право в този хубав сервиз http://www.avtorespect.hit.bg/ Всъщност и до сега никой не се обади повече...

П.С. В крайна сметка съм си виновен аз, аз съм шарана който плати 100% предварително, не поиска документ защото не му трябваше, а беше притеснен за колата си и искаше само да се оправи и аз съм тъпака който не поиска документ дори за обещаната гаранция след ремонта. Сега законово правата немога да си ги търся, но съм длъжен да предупредя вас колеги, които сте доверчиви като мен да не изгорите с пари и коли в този сервиз.

СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ЛЪЧО ЗА ТОВА, ЧЕ МЕ ПРИЕ В ТОЗИ МОМЕНТ И ОПРАВИ НАЙ-ЛЮБИМИЯТ МИ ПРЕДМЕТ ВРЪЩАЙКИ ГО КЪМ ПЕРФЕКТНОТО СЪСТОЯНИЕ! ЛЪЧО - ГОЛЯМ ЧОВЕК СИ ЕЙ! :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bchug: Ники, да не пропусна и теб :yes: :bchug: ЕДНО ОГРОМНО БЛАГОДАРЯ!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 1987 e30

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от nabora » 18 Яну 2010, 0:36

Кофти случка, и аз съм патил от тези бушони. Топи се, но не прекъсва веригата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 27.06.2005
Местоположение: на масата

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от benzin » 18 Яну 2010, 1:04

ужас колега, как не ти идва да се саморазправиш с тия не знам... само на препоръчани места трябва да се ходи, че с тия експерименти глей кво става...
www.bmwпрофесори-bg.net

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от стан » 18 Яну 2010, 15:23

Предусещам че съвсем скоро ще си уговориш нова среща с тях :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 18.01.2010

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от avtorespect » 18 Яну 2010, 22:25

Моля, уговорките и разясненията на ЛС или по телефона!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 17.08.2009
Местоположение: Australia
Пол: Мъж
Кара: e31 850i ,f10 520d
Мечтае да кара: Детско багерче

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от BMWgiunter » 19 Яну 2010, 11:29

Ееееее колега нямам думи просто,много е кофти когато си пазиш колата и искаш всичко да е в изрядно състояние по нея ,някакви пе***и да се изгаврят с нея ,то за тези 200 лева майната им ,ама те вместо да е оправят те са я забатачили още повече ..нямам думи просто.Заслужават да се съберем малко ентусиасти и да им начупим каските от бой....... :banghead: :banghead: :ranting: :ranting: :ranting: :dummy: :dummy: :dummy:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 19.03.2008
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: NISSAN PATROL 2.8 GL&OPEL OMEGA
Мечтае да кара: Alpina / B7 (E65/E66L) / 4.4 i V8 32V L (500 Hp)

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от Stefanov_simeon » 19 Яну 2010, 16:12

Колега винаги ходи при доказали се автомонтьори или препоръчани от тях специалисти.

Аз имах подобен проблем с едниния ми автомобил и понеже е стар и е работен, а проблема беше прост - парното не работеше, реших да се доверя на едно младо майсторче, което сега навлизаше в занаята.
Викам си проста работа е това парно сигурно, защо да не му дам шанс на момчето, сега навлиза в занаята нека и той да изкара някой лев !!!

Но грешка... прави го на 3 пъти за по 3-4 дена, смени всичко със скъпи оригинални части (около 300 лв) и така и така парното не заработи.

В крайна сметка се обадих на моя автомонтьор който е голям стабиляга и много си разбира от работата, но е доста зает . И човека го оправи за 2 дена ама после ми разправя:

- Тез дето са ти слагали новото радиаторче на парното, просто са го пуснали без да го подвържат и закрепят както трябва, объркали трабичките и тн, абе с две думе големи новобравци...


И така вече и за най-малкото нещо се доверявам само на него или в случай когато е нещо по специфично на хора препоръчани от него.

Успех и не го взимай на вътре, това ще ти е за урок, човек докато не се опари не знае :-)))

Поздрави !
:-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 26.06.2009
Местоположение: Варна
Кара: passat b5
Мечтае да кара: без да зарежда и да ремонтира

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от lowshow » 19 Яну 2010, 18:57

много кофти колега, че така ти са е случило тея са еб*ахти тъпаците :bang: :bang:
а иначе аз на сервизи не разчитам особено за нищо щото повечето са много зле... последния път като трябваше да се вкарва колата в сервиз баща ми отиде и казваше на "майсторите" как какво защо каде и т.н. (бивш дългогодишен монтъор)

а иначе за бушоните не знам на бимите как са честно казано ама за мойта си земам бушони от по 20 стотинки и си горят както му е реда ( не че трябва да горят ама като ми даде на късо прекъсва цялата верига) и разбира се не ги вземам от метро или тем подобни ами от магазинче само за такива подобни работи (свързани с електроника) за Варненци магазина се казваше radiox май, намира се срещу окръжна болница на генерал колев ;) :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 10.07.2008

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от kulov » 20 Яну 2010, 20:48

Димо, според мен е глупаво да оставяш нещата така. Ако всеки си трае като го прецакат, до къде ще стигнем?
Имах един случай преди година и половина, трябваше да ми се занули грешка в еърбега (светеше ми лампата на таблото) и ходих при един "много голям майстор". Загуби ми един час (бях излязъл от работа), не можа да я занули, но за сметка на това ме забърса 10 кинта. Направи ми лошо впечатление, че през цялото време коментираше конкурентни на него майстори какви са некадърници, а той колко е добър.
Аз избеснях и писах 3-4 мейла до различни институции, като на мейлите се подписвах с 3те си имена.
Примерно до НАП писах, че в сервиза няма ценоразпис на видно място, не ми е издадена касова бележка и т.н.
До инспекция по труда писах, че в сервиза се навърта някакъв невръстен юноша, синът на майстора, който си позволяваше да се учи на моята кола (което си беше истина).
До защита на потребителя разказах цялата история.
Не се сещам на други места писах ли, но както и да е, на оня агент за 10 кинта яко му се беше дръпнало лайното, познат дето работи на близо ми разправя, че синът му не се е мяркал там месец и нещо, а освен това оня майстор ходил нагоре надолу да разпитва някой познава ли го тоя Михаил Кулов (демек моя милост).

Това е моят съвет - консултирай се с тоз-оня какви магарии можеш да им направиш и си загуби някой друг час да се занимаеш с тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от nakoone » 21 Яну 2010, 9:56

kulov написа:Димо, според мен е глупаво да оставяш нещата така. Ако всеки си трае като го прецакат, до къде ще стигнем?
Имах един случай преди година и половина, трябваше да ми се занули грешка в еърбега (светеше ми лампата на таблото) и ходих при един "много голям майстор". Загуби ми един час (бях излязъл от работа), не можа да я занули, но за сметка на това ме забърса 10 кинта. Направи ми лошо впечатление, че през цялото време коментираше конкурентни на него майстори какви са некадърници, а той колко е добър.
Аз избеснях и писах 3-4 мейла до различни институции, като на мейлите се подписвах с 3те си имена.
Примерно до НАП писах, че в сервиза няма ценоразпис на видно място, не ми е издадена касова бележка и т.н.
До инспекция по труда писах, че в сервиза се навърта някакъв невръстен юноша, синът на майстора, който си позволяваше да се учи на моята кола (което си беше истина).
До защита на потребителя разказах цялата история.
Не се сещам на други места писах ли, но както и да е, на оня агент за 10 кинта яко му се беше дръпнало лайното, познат дето работи на близо ми разправя, че синът му не се е мяркал там месец и нещо, а освен това оня майстор ходил нагоре надолу да разпитва някой познава ли го тоя Михаил Кулов (демек моя милост).

Това е моят съвет - консултирай се с тоз-оня какви магарии можеш да им направиш и си загуби някой друг час да се занимаеш с тях.

Това ми хареса.

по темата:
Човек от любов към колата,понякога върши глупости като се доверява на фирми фантоми.
По добре човек да пусне тема във форума,или да попита за човек или сервиз който наистина разбира от тези работи.
Щом е свършило добре ок.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: Свиленград
Пол: Мъж
Кара: e36
Мечтае да кара: m6

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от Joro_BMW » 21 Яну 2010, 10:14

Много кофти случка колега тези са за трепане бе. Аз когато правя нещо по моята кола избирам свободен ден в който не съм на работа и седя в сервиза докато работят по колата ми една препоръка от мен....
Ние сме гъзетата със BMW-тата такива искате златна треска....яя виж мутресите със мерцедесите такива вземаме за наша сметка..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 901
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от raduslaf » 21 Яну 2010, 15:14

Всеки ден се отчайвам все повече от тази държава и най-вече от гражданите й.Просто не намирам подходящите думи да опиша каква измет сме българите :bang:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от err0r » 21 Яну 2010, 17:42

И при мен бушон 37 се запали... и аз бях ползвал от тия, дето са по 10 в блистърче от бензиностанцията. Става късо, бушонът гори буквално с пламък, а от таблото излиза пушек... :D
Не успях да си изпатя с жичкаджията, защото имам верен и проверен човек, който обслужва моята и още няколко коли (на баща ми и на приятели) без излишни финансови и всякакви други щети. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от m@rtin » 21 Яну 2010, 18:25

Аз бушони си вземам от една морга наблизо,отивам гледам за по-нова кола и за 4-5лв обирам сички бушони 100% оржинал
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Re: Една поучителна историйка...

Мнение от Vlados » 22 Яну 2010, 20:24

avtorespect написа:Моля, уговорките и разясненията на ЛС или по телефона!

Защо? Колегата е написал неговата гледна точка, ако имаш друга по-добре я напиши. Какво значи на ЛС или по телефона. В случая сте страна (и то каква) и е по-добре ако имате някакви аргументи в друга посока да ги изложите...

П.С. Между другото с червен шрифт пишат администраторите...
Изображение

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook