Дискусия: къси vs. дълги скорости
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- t060
- ентусиаст
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
Re: е36
РА8318АХ написа:не са ми много далги скоростите ама на 3-та 140км
Блазе ти, във форума има хора, които на 100-110 трябва да включат 5-та, за да не излязат буталата през капака. Късите скорости/диф стават само за рали и светофарни гонки, в другите случаи не са за предпочитане.
От тогава русото не е на мода.
монтирахме на Баба Яга ново сърчице без да сменям дифа и кутията сега е с диф 4.45 и 20-ковата кутия и върви много яко от 1-ва на втора с трима души тръгва на страни докараха ми цяла кола 525-ца оргиналния диф е 3.73 карах я преди да прехвърлим моторите и върви доста по слабо отколкото в момента макс сега правя 220 на 6500оборота но ги набира много яко стана много яко за дрифт и съм много доволен
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
- bavareca_86
- Ох, на баба!
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
- барабчо
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 318и е36
- Мечтае да кара: м3
колеги чакаите да се изкайа и аз малко неподготвен има е 36 318 казвате 4е за каси драпки е добре каси скорости .при мене не6то не се полу4ажа назнам кви са тея 4исла и каф ми е дифа но на моито 1ва до 50 на втора дига 80 на 3 -110 което ми се вижда доста малко 6тото губя време при превклучването .дарпаьме се с един приятел с негожия голф 3 1.8 90 коня аз му дарпам на 1 и на втора на 3та дигам кам 100 и малко и ве4е си реве за 4етварта а тои голфа го изцеди о6те до кам 130 и там се полу4ажа дарпането и подле ве4е нема стигане то 4е моито бмв не си варви така е ама 4ак толко .ИНТЕРЕСУВА МЕ САМО ПРИ МЕНЕ ЛИ СА ТАКИВА СКОРОСТИТЕ
една тънка бяла линия разделя фантазията от реалноста
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Да се изкажа и аз... не че не съм го написал в 200 теми но ако ти е слаб мотора и искаш сила най-лесното и евтино ти излиза да сложиш един къс диф. и да си питашат онова.
ще дам пример със себе си
колата е Е36 компакт 316, нямах пари а ми трябваше сила... какво направих... отидох и си купих един диф. от Е30 320 който е 4.10
преместих шпер касетата от моя който беше 3.38 и само срещу 50 лв. получих сила за която не бях си и помислял че може да става дума...
вярно сега скоростите ми са отвратително къси... максимална скорост 160-170 със 110 км/ч съм на 4000 оборота на 5-та скорост но пък аз гоня други цели... колата съм я взел за да се уча да дрифтя, а не за извънградски гонки. дано съм бил полезен
П.С. на сбирката в Търново ме караха да отварям капака... не ми вярваха че 316-ка с джанта 17" има толкова сила
ще дам пример със себе си
колата е Е36 компакт 316, нямах пари а ми трябваше сила... какво направих... отидох и си купих един диф. от Е30 320 който е 4.10
преместих шпер касетата от моя който беше 3.38 и само срещу 50 лв. получих сила за която не бях си и помислял че може да става дума...
вярно сега скоростите ми са отвратително къси... максимална скорост 160-170 със 110 км/ч съм на 4000 оборота на 5-та скорост но пък аз гоня други цели... колата съм я взел за да се уча да дрифтя, а не за извънградски гонки. дано съм бил полезен
П.С. на сбирката в Търново ме караха да отварям капака... не ми вярваха че 316-ка с джанта 17" има толкова сила
Интересна тема и доста полезна.
Личното ми мнение е, че за градско/извънградско най-добрите скорости са фабричните на автомобила.
Иначе то е обяснено още в началото на темата: Къси скорости = ускорение, дълги скорости = висока максимална скорост. Естествено, това е най-общо казано, моторът също има дума в случая.
П.П.
Ogi, братле, кажи ми, че имаш и кола за дълги пътувания, 'щото тая 316-ка на магистралата сигурно харчи 20/100.
Личното ми мнение е, че за градско/извънградско най-добрите скорости са фабричните на автомобила.
Иначе то е обяснено още в началото на темата: Къси скорости = ускорение, дълги скорости = висока максимална скорост. Естествено, това е най-общо казано, моторът също има дума в случая.
П.П.
Ogi, братле, кажи ми, че имаш и кола за дълги пътувания, 'щото тая 316-ка на магистралата сигурно харчи 20/100.
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
archie написа:А някой знае ли как мога да направя голямото прасе от предавателно число 3.15 на 3.45 или нещо подобно ,говоря за дифа на 25-цата(е36)???
купуваш си отворен диф 3.45 (голямото прасе от Е36 задължително) и му слагаш шпер касетата от твоя
П.С. имам си кола и за извънградско въпреки че повече пътувам с 16-ката а разход над 10 извън града неможе да даде... а градско даже падна малко защото по булевардите се движа на 5-та скорост с 50
Заглавие: Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
здравеите колеги зна4и имах 318компакт на 3та праи6е 140-150 ся имам 320купе на 3та прави 120-130някаде там незнам то4но штото нямам прекасва4
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Според мен двигателя е най-важен, каквото и да си говориме. И въобще не съм убеден че като сложиш мн къс диф ще промениш динамиката на автомобила в положителна посока. Има известен смисъл за дрифт и каране по завои по голямо изкачване, но според мен за драг не винаги това е правилното решение.Например скоростите на IS и 320i E36 с диф 3.45 са достатъчно къси и няма никакъв смисъл да се слага друг диф, осевен ако не се използва за горепосочените цели, за драг според мен няма никакъв смисъл. Например Астра Ц20ХЕ има доста дълги скорости, но за динамиката и на драг мисля че просто не се нуждае от коментар, някой ще кажат- да ама тя е мн. лека, добре тогава Вектра със същия мотор има същите скорости, но ако е читава върви също доста добре, в смисъл по добре от 320../ имам Е36 ИС, не ме разбирайте погрешно/. Та от къси скорости, още повече от къс диф не може да се компенсира на драг или ако има някаква разлика е супер минимална. По важно е предавките да са ДОБРЕ ПОДРЕДЕНИ.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
- DANGER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Скоростите се подбират според мотора. По-тромави мотори с голям въртящ момент и малко коне се представят по добре с по-дълги скорости (като дизелите и тежките V8). По-малките и по-пъргави мотори се представят по добре на високи обороти (там им идва силата) и съответно са с по-къси скорости за да може по-бързо да се развърти до високите обороти и да се поддържа в обороти мотора при превключването на скоростите.
За всеки мотор си има графики които показват при какви обороти се достига максималния въртящ момент и съответно коне, така че, всичко зависи от характеристиките на двигателя.
Аз лично мощна кола (за драг примерно) с къси скорости не съм виждал (минимум 60-70 на 1-ва) и т.н.т. иначе започва да губи от много въртене на гуми на старта и честа смяна на предавки.
За всеки мотор си има графики които показват при какви обороти се достига максималния въртящ момент и съответно коне, така че, всичко зависи от характеристиките на двигателя.
Аз лично мощна кола (за драг примерно) с къси скорости не съм виждал (минимум 60-70 на 1-ва) и т.н.т. иначе започва да губи от много въртене на гуми на старта и честа смяна на предавки.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани