ТУРБО ИЛИ АТМОСФЕРЕН ДВИГАТЕЛ?
Модератор: cww
Роска напълно съм съгласен с теб, но нашите гледни точки са различни и от там идва разликата в мненията ни. Аз се интересувам най-вече от гонки и затова смятам че там тунинга е просто задължителен ако искаш да си поне малко конкурентно способен. Когато една кола пък била тя и БМВ излиза от завода тя не е предназначена за "кушии", според мен такава кола не е конкурентно способна и винаги е обречена на провал. Друг е въпроса че тунинга скъсява живота на автомобила като цяло и не само на мотора му. Но това се знае от повечето хора които се захващат със него и те са готови да платят цената. Според мен това да сложиш 4.4 литра мотор във твоята петица е също вид тунинг даже и да не дигнеш нито кон отгоре на мотора. Летите джанти, воланите, скоростните лостове също и други подобни също са си тунинг и щом се продават значи има хора които ги купуват и им се кефят. Просто тунинга е за люде на които некои детайли от норналните сериини коли не са им по вкуса и целта им е да си направят колата такава че и те самите да и се кефят и за тях самите тя да е безупречна. Аз лично съм от този тип хора които не харесват нито една сериина кола каквато и да е тя, като я сравня със некой неин тунинг вариянт тази обикновенната ми се струва някак прозрачна, това е просто въпрос на личен вкус. Относно случките като моя със Вектрата и вашия със седмака, мога само да кажа че те са част от този вид гонки и нема просто начин да се избяга от това макар че за мноо хора ако се случи нещо подобно гледат на колата като на барака, морга, счупентия и т.н, но хора като мен и теб които са го изпитали това съгласи се гледат на нещата доста по различно нали. Не знам защо смяташ че това е недопустимо да се случи, аз не смятам че некоя от моите две коли е СЕРИОЗЕН автомобил и абсолютно винаги очаквам нещо да се случи макар искренно да се надявам това да не е на самите гонки, както стана последния път, защото тогава на човек му е най-кофти. Просто при екстеремни натоварвания за каквито не са предназначени нашите коли, гаранция че нищо нема да избуши няма пък била колата сериина или малко понаточена. Пак казвам всичко е въпрос на ПАРИ най-вече и след това на личен избор, защото съм убеден че има хора които си карат колите оригинални само защото немат средства да ги направят по вкуса си, а не защото немат желание за това.
Роска не сменяи темата
Роска не сменяи темата.Никой не казва , че на М-ките им трябват турбокомпресори.Само не мога да разбера защо сравняваш М-ките със турбо чекий.Ако можеш да ме светнеш колко е живота на едно Порше911турбо и дали един такъв автомобил след 2-3г. отива на трупчета???????
Resurrector написа:bawareca написа:Колегата Ресуректор/ квото и да значи това/:
Сичко дет си го написал е наопаки! Ама сичко! Не се излагай така пред хора технически грамотни!
Земи събери някой лев да те ограмоти Роската малко от малко та като се изказваш хората да викат:"Ей тоя как ги чатка нещата, момчето е спец!"
Не мисля, че се излагам. По принцип се излагат хората, които крещят "Я го вижте тоя как се излага".
Много кратичко и спирам:
Чувал ли си за ремонтни китове за турбина има два вида -малък и голям! ФАБРИЧНИ!
за моя двигател е сметнато, че безопасното работно налягане на входа е 1.7 бара.
Друго не е нужно да казваш......
Въпреки пиперливия език и често гневния тон, Роската все повече ме кефи. Bawareca е по-спокоен, гледа да обърне всичко на майтап но във никакъв случай не е по-долу от Роската. Учете се от тях момчета УЧЕТЕ СЕ
Последна промяна rado_rf на 07 Апр 2003, 16:36, променена общо 1 път
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Re: Роска не сменяи темата
Miromilan написа:Ако можеш да ме светнеш колко е живота на едно Порше911турбо и дали един такъв автомобил след 2-3г. отива на трупчета???????
Ти пък къде си виждал Porsche 911 Turbo на 400 000км без да е пипан мотора, защото аз BMW на толкова съм виждал ..!
- Resurrector
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
bawareca написа:Чувал ли си за ремонтни китове за турбина има два вида -малък и голям! ФАБРИЧНИ!
Всъщност, видовете са 3 - имало и среден. Нда, всеки ден ми носи нещо ново. Имаш ли няква представа за цената на тия китове в % от цената на ново турбо?
Я вышел им наперерез!
Да, има ремонтни китове, но аз бих предпочел да си дам турбото на специализирана фирма. Има такива, които се занимават с основен ремонт на турбокомпресори. Освен, че сменят износващите се части, правят и динамичен баланс на ротора (или само го тестват, не знам точно, но имат такива стендове), регулират wаstegate клапата и дори ти почистват корпуса на турбото с песакоструйка, така че става като ново.
Цените са към 400-500 Евро за Германия.
А между другото за възкръсналият колега...Нали ме помоли за разбор.
Ей това ме развесели най-много
Абсолютно! Твърдението е безспорно. Турбото, както и двигателя, има две състояние - или работи и или неработи Е, има и преходни
Надявам се обаче, че не се опитваш да кажеш, че докато работи двигателя, турбото може да си почива
Цените са към 400-500 Евро за Германия.
А между другото за възкръсналият колега...Нали ме помоли за разбор.
Resurrector написа: Турбокомпресора има 2 състояния - той или работи или не работи
Ей това ме развесели най-много
Абсолютно! Твърдението е безспорно. Турбото, както и двигателя, има две състояние - или работи и или неработи Е, има и преходни
Надявам се обаче, че не се опитваш да кажеш, че докато работи двигателя, турбото може да си почива
Само Дизел!
- Resurrector
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 6.04.2003
- Местоположение: София
Смок написа:Да, има ремонтни китове, но аз бих предпочел да си дам турбото на специализирана фирма. Има такива, които се занимават с основен ремонт на турбокомпресори. Освен, че сменят износващите се части, правят и динамичен баланс на ротора (или само го тестват, не знам точно, но имат такива стендове), регулират wаstegate клапата и дори ти почистват корпуса на турбото с песакоструйка, така че става като ново.
Цените са към 400-500 Евро за Германия
Значи във въпросния динамичен баланс беше проблема. Доколкото си спомням, бяха ми казали, че въпросния баланс е адски труден и е почти невъзможно да се направи, поне не и в България. Иначе съм навит на ремонт за 1000 лв., вместо да давам 2000 лв. за ново турбо.
Ей това ме развесели най-много
Абсолютно! Твърдението е безспорно. Турбото, както и двигателя, има две състояние - или работи и или неработи Е, има и преходни
Надявам се обаче, че не се опитваш да кажеш, че докато работи двигателя, турбото може да си почива
Значи, хем твърдението ми е безспорно, хем имало и преходни състояния? Или си противоречиш, или не разбирам хумора ти.
Ако не се лъжа, турбото си "почива", когато двигателя работи на _ниски_ обороти. Или?
Я вышел им наперерез!
Ами я помисли - как може да си почива нещо, което има перка на изхода на изгорелите газове, докато работи двигателя? Работи ли двигателя, турбото се върти, няма друго положение, стига да е наред всичко. Друг е въпросът, че на ниски обороти турбото не създава достатъчно налягане за да се усети осезаемо ефекта от него, НО РАБОТИ! Няма такова нещо, като "включване" и "изключване" на турбото!
Само Дизел!
Resurrector написа: Иначе съм навит на ремонт за 1000 лв., вместо да давам 2000 лв. за ново турбо.
Molia te, ПОВЯРВАЙ НЯМА НОВО турбо zа под 4000-5000лв!!! Колко фирми според вас проиЗвеждат турбини? АЗ се сЩам само zа три...
Да му [beep] [beep] и на скапаните Германци, клавиШите нямат НИЩО обЩо с QWERTY keyboard. Докторееее, HELP!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани