Гасне при форсиране до 1500 оборота 320CI 2000г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Гасне при форсиране до 1500 оборота 320CI 2000г.
Здравейте колеги ! Имам следният проблем :
Колата: е46 320ci 2000г. (преди фейса)
Проблема: Колата гасне при форсиране до 1500 оборота. Когато натисна газта леко да не качи над 1500 оборота и я пусна ... и след това я натисна пак преди да е стигнала 800-900 оборота пак до 1500 ... на третият или четвъртия път при падане на стрелката почва да се колебае м/у 700-900 оборота и накрая гасне. (Проблема го решавам като я форсирам над 1500 оборота и колебанието изчезва). Първоначално не знаех как точно да предизвикам гасненето, а ми се случваше когато маневрирам за да паркирам и т.н. (явно тогава съм подавам подобни обороти) ... след като отидох при един от изявилите се във форума майстори още със сядането зад волана я форсира до 1500 няколко пъти и тя загасна. Беше сигурен че проблема е в клапана на картерните газове. Оказа се че дори има напукани маркучи към въпросният клапан. Смених го - не това е проблема. Наистина има подобрение.. вече доста трудно гасне ... колебанието в оборотите се коригира само за около 5-6 сек.(без да я форсирам над 1500), но понякога си гасне както преди. Говорих пак с майстора и той каза, че може проблема да е в алтернатора и токовете които пуска, но не можело да се хване и единственият вариант е да го сменя с друг. По принцип става въпрос за колегата от форума NAPSTERS и изобщо не поставям под съмнение мнението му и съм адски доволен от отношението и професионализма му. Просто ми е интересно, ако е често срещан проблем дали ще се намери някой с по-просто решение.
Благодаря ви предварително и се надявам да съм бил достатъчно изчерпателен.
Колата: е46 320ci 2000г. (преди фейса)
Проблема: Колата гасне при форсиране до 1500 оборота. Когато натисна газта леко да не качи над 1500 оборота и я пусна ... и след това я натисна пак преди да е стигнала 800-900 оборота пак до 1500 ... на третият или четвъртия път при падане на стрелката почва да се колебае м/у 700-900 оборота и накрая гасне. (Проблема го решавам като я форсирам над 1500 оборота и колебанието изчезва). Първоначално не знаех как точно да предизвикам гасненето, а ми се случваше когато маневрирам за да паркирам и т.н. (явно тогава съм подавам подобни обороти) ... след като отидох при един от изявилите се във форума майстори още със сядането зад волана я форсира до 1500 няколко пъти и тя загасна. Беше сигурен че проблема е в клапана на картерните газове. Оказа се че дори има напукани маркучи към въпросният клапан. Смених го - не това е проблема. Наистина има подобрение.. вече доста трудно гасне ... колебанието в оборотите се коригира само за около 5-6 сек.(без да я форсирам над 1500), но понякога си гасне както преди. Говорих пак с майстора и той каза, че може проблема да е в алтернатора и токовете които пуска, но не можело да се хване и единственият вариант е да го сменя с друг. По принцип става въпрос за колегата от форума NAPSTERS и изобщо не поставям под съмнение мнението му и съм адски доволен от отношението и професионализма му. Просто ми е интересно, ако е често срещан проблем дали ще се намери някой с по-просто решение.
Благодаря ви предварително и се надявам да съм бил достатъчно изчерпателен.
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Гасне при форсиране до 1500 оборота 320CI 2000г.
Здравей!
Аз имам същия проблем, ето тема с това което съм направил -> viewtopic.php?f=34&t=340352
На кратко, ревизирах алтернатор, сменени свещи, проверени лули, сменени бобини, проверена за да не смуче въздух, ревизиран ванос, смених датчик за позицията на вала и датчик за температура на входящия въздух, пробвах и с 3 дебитомера, проверихме и сменихме и стъпковия мотор и диса клапата.
Като подобрение усетих от смяна на бобините, защото едната беше заминала.
В момента колата е при @shopaza и премахва изцяло картерната вентилация + клапана и слага ойл кеч танк и сменя гарнитура на всмукателния колектор, защото може и от нея да дърпа въздух. След като взема колата ще пиша какво е положението и единствения друг вариант който остава е дроселовата клапа (която я чистих с ултразвук).
Аз имам същия проблем, ето тема с това което съм направил -> viewtopic.php?f=34&t=340352
На кратко, ревизирах алтернатор, сменени свещи, проверени лули, сменени бобини, проверена за да не смуче въздух, ревизиран ванос, смених датчик за позицията на вала и датчик за температура на входящия въздух, пробвах и с 3 дебитомера, проверихме и сменихме и стъпковия мотор и диса клапата.
Като подобрение усетих от смяна на бобините, защото едната беше заминала.
В момента колата е при @shopaza и премахва изцяло картерната вентилация + клапана и слага ойл кеч танк и сменя гарнитура на всмукателния колектор, защото може и от нея да дърпа въздух. След като взема колата ще пиша какво е положението и единствения друг вариант който остава е дроселовата клапа (която я чистих с ултразвук).
Re: Гасне при форсиране до 1500 оборота 320CI 2000г.
Мерси за отговора колета... направо не ми се мисли като чета колко много неща си сменил. Яд ме е защото не ми дава никакви други проблеми, а това се оказва страхотна мистерия. Пиши като вземеш колата. Поздрави
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Гасне при форсиране до 1500 оборота 320CI 2000г.
След смяната на гарнитурата на колектора и поставянето на ойл кеч танк, на мястото на картерната вентилация, колата стана много по-отзивчива и рязка, но оборотите продължават да играят.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани