M54 320i - маслото изчезна
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- govedarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: M54 320i - маслото изчезна
За 3000 км долях 2 литра първия път , сега като минах около 2500 км днес долях около 1 литър и 300 грама. Ще видя сега колко ще мина и ще го мисля. Колата си върви на пушка.
Да пробвам ли да го сменя и да сложа 15в40 масло с някаква добавка ?
Да пробвам ли да го сменя и да сложа 15в40 масло с някаква добавка ?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: M54 320i - маслото изчезна
govedarov написа:За 3000 км долях 2 литра първия път , сега като минах около 2500 км днес долях около 1 литър и 300 грама. Ще видя сега колко ще мина и ще го мисля. Колата си върви на пушка.
Да пробвам ли да го сменя и да сложа 15в40 масло с някаква добавка ?
15-40 вече идва много гъсто,обаче разхода е стабилен.Има една добавка трябва да я видя утре каква точно беше гъста е като мед сипваш вътре спира да пуши и пускаш да се продава и търсиш кола с читав мотор другия вариянт е да го правиш този или взимай друг мотор.
- govedarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: M54 320i - маслото изчезна
Абсурд аз колата я взех за 7 хиляди и със всичко + музика и газовата ми излезна 10 бона , ще си я карам пък каквото ще да става. Абсолютно никва гаранция нямам , че ако я продам ще намеря по добра щото освен това други проблеми нямам до момента.
Ако ти е удобно виж там каква е тази добавка и кажи какво масло да и сипя ако трябва по гъсто не знам дали е проблем ама да не харчи толко много
Ако ти е удобно виж там каква е тази добавка и кажи какво масло да и сипя ако трябва по гъсто не знам дали е проблем ама да не харчи толко много
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: M54 320i - маслото изчезна
Пак да те попитам, с какво масло караш и откъде го взимаш Щото тия ментаци, дето казват, че са BMW масло,
са навсякъде. Oще ли караш с това т.нар. BMW масло
са навсякъде. Oще ли караш с това т.нар. BMW масло
Последна промяна zAcK на 23 Окт 2014, 21:01, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- govedarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: M54 320i - маслото изчезна
Маслото ми го сипаха в сервиза в който си обслужвам колата. Маслото е наливно Castrol за BMW , 10w40 - около 10 лева литъра. Сервиза се намира в Лозен и хората там само BMW правят и ремонтират. Има ли възможност това харчене на масло да е от некачествено масло в крайна сметка ?
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: M54 320i - маслото изчезна
govedarov написа:Има ли възможност това харчене на масло да е от некачествено масло в крайна сметка ?
Питах, защото прочетох това -
govedarov написа:Маслото е Bmw Longlife 10w40 наливно от варел но с гаранция е читаво а не менте.
Последна промяна zAcK на 23 Окт 2014, 21:00, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
Re: M54 320i - маслото изчезна
От тоя Лозенския варел и аз съм сипвал на три коли до сега и никога не съм имал проблем.
Според мен, както казах по-горе, си за гумички на клапи. А това което колегата ти е изброил е прав, но разбира се от бюджетна гледна точка може да съкратиш някои процедури (и това след като отворите и прегледате какво се случва).
А за това да слагаш по-нататък друг двигател, според мен не е оферта. Сметни си разходите двигател + изваждане на твоя + слагане на другия + оправяне в КАТ + да се молиш да не захапе и той маслото. По евтино и добре е да си направиш обслужването на твоя.
Според мен, както казах по-горе, си за гумички на клапи. А това което колегата ти е изброил е прав, но разбира се от бюджетна гледна точка може да съкратиш някои процедури (и това след като отворите и прегледате какво се случва).
А за това да слагаш по-нататък друг двигател, според мен не е оферта. Сметни си разходите двигател + изваждане на твоя + слагане на другия + оправяне в КАТ + да се молиш да не захапе и той маслото. По евтино и добре е да си направиш обслужването на твоя.
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: M54 320i - маслото изчезна
Слагай 10в60 масло, ама читаво и разхода ще ти намалее значително. Мойта барака 10в40 си го ядеше стабилно литър на 2000км си пиеше от раз. Сега с 10в60ката eurol съм сипал като марка разхода намаля значително. 15в40 не е много оферта, защото е с непостоянни мазилни свойства- на студен мотор е гъсто, а при висока температура става рядко. 10в60 е истината за нашите бараки на по 300-400к, ако смениш и гумичките на клапаните нещата ще си дойдат съвсем на мястото, но там не е малко разправията и затова и аз не съм се хванал да ги сменям.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M54 320i - маслото изчезна
10/60 е "дебело" масло и при минусови температури студения старт хич не е препоръчителен
карал съм с такова, но държах колата в гараж, и не смятам, че е добра идея ..., а и проблема не се решава
освен това м54 не е проетиран за това масло, то си е за м-моторите, които са маалко по различни и измислени за това масло
карал съм с такова, но държах колата в гараж, и не смятам, че е добра идея ..., а и проблема не се решава
освен това м54 не е проетиран за това масло, то си е за м-моторите, които са маалко по различни и измислени за това масло
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Psysky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 66
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2002 E46 2.2
Re: M54 320i - маслото изчезна
Колега, като чета перипетиите ти, сякаш имам дежаву. Аз още си карам моята с М54, но като я купих в началото си беше точно така. Явно собствениците започват да ги продават когато стигнат този момент. Що туби съм наливал по бензиностанциите на магистралата като светне лампата не е истина. Очевидно си е сериен проблем при тези двигатели като "понатрупат опит" към 200,000 км. Та при мен каквото и масло да слагах си беше зле от към разход, накрая и датчика му писна да свети и сега колкото и да е малко той не се обажда, та започнах да вадя щеката през 200-300 км и да доливам. Филма е много дълъг и протяжен, но се толерираше. Обаче се стигна до един момент където сценария претърпя негативен обрат. Започна да ми присвятква червената лампа на маслото и светна чек-а. Тогава се оказа, че 2 бутала има много лоша компресия (едното почти 0 другото 2) и се стига до неизбежното - смяна сегменти и съпътстващите ремонта им елементи. После нерви, още филми, изпразване семейния бюджет ... Колата я оправихме, но проблемите не свършиха с това, продължи да си гори масло, но ми казаха, нормално е в началото докато "слегнат" сегментите. След сигурно 5000-6000 км горене на масло и съмнения сега вече наистина спя да гори. Минаха 2 години от тогава... и ми превътя един биелен лагер... но това е за друга тема
Та, вероятно просто и ти си за смяна на сегментите, но смяната на този шестак излиза солена и не си струва. Карай си и си гледаш щеката често за да си ти е сигурно. Избери си някакво място близо до дома ти, на което да си мериш и да имаш сигурен еталон за това колко ти е било нивото предния път. Аз от всичкото мерене съм забелязал, че съвсем малък наклон дава сериозно отклонение в стойностите, а това може да те вкара в безпочвено съмнение, че маслото си е същото или много по-малко от предния път и да се зарадваш/шокираш.
Правилния начин на мерене е паркираш, изчакваш 10-на минути и тогава гледаш щеката. Имай и друго предвид - зима идва, не експериментирай с по-дебели масла. Само ще изтормозиш повече двигателя. Не опитвай да спреш горенето на всяка цена.
И така, дано не съм те изплашил, но така е с тези двигатели, имам и други познати, които са на същия хал. Всеки ще ти каже че разход за основния ремонт ще надхвърли разхода за доливане на масло поне в следващите 100,000км, математически погледнато този ремонт е неудачен. Пожелавам ти успех, дано не вървиш и ти по моя трънлив път.
Та, вероятно просто и ти си за смяна на сегментите, но смяната на този шестак излиза солена и не си струва. Карай си и си гледаш щеката често за да си ти е сигурно. Избери си някакво място близо до дома ти, на което да си мериш и да имаш сигурен еталон за това колко ти е било нивото предния път. Аз от всичкото мерене съм забелязал, че съвсем малък наклон дава сериозно отклонение в стойностите, а това може да те вкара в безпочвено съмнение, че маслото си е същото или много по-малко от предния път и да се зарадваш/шокираш.
Правилния начин на мерене е паркираш, изчакваш 10-на минути и тогава гледаш щеката. Имай и друго предвид - зима идва, не експериментирай с по-дебели масла. Само ще изтормозиш повече двигателя. Не опитвай да спреш горенето на всяка цена.
И така, дано не съм те изплашил, но така е с тези двигатели, имам и други познати, които са на същия хал. Всеки ще ти каже че разход за основния ремонт ще надхвърли разхода за доливане на масло поне в следващите 100,000км, математически погледнато този ремонт е неудачен. Пожелавам ти успех, дано не вървиш и ти по моя трънлив път.
- govedarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 4.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
- Мечтае да кара: M3
Re: M54 320i - маслото изчезна
Честно казано въобще не ме бърка това да доливам по 1,5 литра масло на 2500 километра обаче ме притеснява да не стане така , че това доливане и горене да прецака вървенето на колата защото си ми харесва как се набира и въобще да не прецакам нещата ако не си оправя двигателя.
Другото което е не става ли с някаква добавка да се запечатат там гумички , сегменти има хора ми обесняват , че имало ефект и значително намалявали горенето и въобще има ли някъде обяснено защо гори масло и как се получава този процес на практика ?
Освен това малко ми е странно кола на 217 хиляди км да гори толкова масло , колата си е на абсолютно реални километри , бмв двигателите уж се славят със здравина и надеждност а такъв проблем на никакви километри. ?
Смешното е , че на старата ми кола 3 години си доливах антифриз през няколко дена а сега ще трябва да почна да доливам масло на новата ама това е положението.
Другото което е не става ли с някаква добавка да се запечатат там гумички , сегменти има хора ми обесняват , че имало ефект и значително намалявали горенето и въобще има ли някъде обяснено защо гори масло и как се получава този процес на практика ?
Освен това малко ми е странно кола на 217 хиляди км да гори толкова масло , колата си е на абсолютно реални километри , бмв двигателите уж се славят със здравина и надеждност а такъв проблем на никакви километри. ?
Смешното е , че на старата ми кола 3 години си доливах антифриз през няколко дена а сега ще трябва да почна да доливам масло на новата ама това е положението.
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: M54 320i - маслото изчезна
govedarov написа:Освен това малко ми е странно кола на 217 хиляди км да гори толкова масло ,
колата си е на абсолютно реални километри , бмв двигателите уж се славят със здравина и надеждност а такъв проблем на никакви километри. ?
Повечето коли, които са по-нови имат някакви проблеми, които се проявяват, няма как
На една са гумичките, на друга някакви банани на друга биелни лагери, на четвърти пеперуди и те така
Хубавото е, че тия неща са ясни, оправят се и се кара още едни 100-200 000 км.
Има и корави мотори, но това е някъде до М52, М60 и т.н. после всеки двигател
си има някакви шибани косури, дето могат да го доведат до пълен разпад
Но какво от това. Колите ни са си много приятни за каране, та с малко желание и внимание, можем да им се наслаждаваме
Лошото е не това, че колите имат проблеми, а че няма читави майстори и ние трябва да ставаме такива
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M54 320i - маслото изчезна
govedarov написа:Честно казано въобще не ме бърка това да доливам по 1,5 литра масло на 2500 километра обаче ме притеснява да не стане така , че това доливане и горене да прецака вървенето на колата защото си ми харесва как се набира и въобще да не прецакам нещата ако не си оправя двигателя.
Освен това малко ми е странно кола на 217 хиляди км да гори толкова масло , колата си е на абсолютно реални километри , бмв двигателите уж се славят със здравина и надеждност а такъв проблем на никакви километри. ?
Скапана поддръжка ... от тва идват повечето проблеми, освен ако не е производствен дефект.
Тия добавки... за*би. Няма да стане, дори да има ефект ще е минимален. Тва може да помогне ако гори 2л на 10-8хил км... а не 1.5л на 2к км - лично мнение.
За да решиш какво да правиш, най-реалистичния вариант е следния... сядаш и РЕАЛНО решаваш колко време ще я караш.... примерно 5г. Смяташ колко км ще й навъртиш средно, колко масло ще й долееш през тва време. Ако ти понася тая сметка, карай и сипвай. Имай предвид, че си 30% от цената назад ако продавач усети тая схема или си съвестен и му кажеш (спрямо "нормална" кола от тоя модел и км). Примерно
Ако не те кефи тая аритметика и искаш да правиш 15-20г кола ... гледаш из форума за града в който живееш проверени места(автомонтьори) , отиваш и питаш за цена за труд + си калкулираш ОЕМ части/аналог .
Теглиш чертата и тва е. Всякви други схеми и магически решения ... са си
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: M54 320i - маслото изчезна
Май най безболезненото ще е да сложиш двигател M52TU - b20,b23,b28 !
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: M54 320i - маслото изчезна
Nedko Anev написа:Май най безболезненото ще е да сложиш двигател M52TU - b20,b23,b28 !
M52B23 такъв мотор няма,има М52Б25(който се води 2,3 преди фейса)
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани