Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Тройката 204 коня върви страхотно, а ако се чипоса - тръгва зверски. Тук половината се изказват все едно не слизат от коли над 500 коня, а всъщност са ги гледали само в топ гиър. За парите си е46, 330д е супер количка. И пежо 307 едно и четири има дюзи, турбо, маховик и демпферна. Аз не знам кво се бълнува, че 200 коня кола е скъпа за поддържане? Като 1,4 моно инжекция ли трябва да е?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Maxmadness
- ентусиаст
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
KPETEH написа:Поинтересувай се, във форума има доста теми и общото мнение е, че читава 30-ка дизел раздава бинокли на м3
......................................
Надявам се,че се шегуваш колега
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
vvasilev1 написа:Тройката 204 коня върви страхотно, а ако се чипоса - тръгва зверски. Тук половината се изказват все едно не слизат от коли над 500 коня, а всъщност са ги гледали само в топ гиър. За парите си е46, 330д е супер количка. И пежо 307 едно и четири има дюзи, турбо, маховик и демпферна. Аз не знам кво се бълнува, че 200 коня кола е скъпа за поддържане? Като 1,4 моно инжекция ли трябва да е?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Можеш ли да развиеш така по-подробно връзката м/у поддръжката и конски сили и общото с Пежо?
Нещо не ти хващам логиката.
Поддръжката зависи от сложноста на един агрегат, а не колко коня е
330д е чуден автомобил със своите си предимства и недостатъци.
Лошото е, че намирането на читав е трудно, а солените разходи неминуеми на тези години
И ако купувате гледайте да е от някой дето не знае колко зверски върви
Дизела е чуден мотор, но не е за ахмашко ръчкане като струга м30 примерно
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
K_Ilkov написа:vvasilev1 написа:Тройката 204 коня върви страхотно, а ако се чипоса - тръгва зверски. Тук половината се изказват все едно не слизат от коли над 500 коня, а всъщност са ги гледали само в топ гиър. За парите си е46, 330д е супер количка. И пежо 307 едно и четири има дюзи, турбо, маховик и демпферна. Аз не знам кво се бълнува, че 200 коня кола е скъпа за поддържане? Като 1,4 моно инжекция ли трябва да е?
Sent from my HTC One using Tapatalk
Можеш ли да развиеш така по-подробно връзката м/у поддръжката и конски сили и общото с Пежо?
Нещо не ти хващам логиката.
Поддръжката зависи от сложноста на един агрегат, а не колко коня е
330д е чуден автомобил със своите си предимства и недостатъци.
Лошото е, че намирането на читав е трудно, а солените разходи неминуеми на тези години
И ако купувате гледайте да е от някой дето не знае колко зверски върви
Дизела е чуден мотор, но не е за ахмашко ръчкане като струга м30 примерно
Какво да ти развивам? Не са ли еднакви сумите за ремонт на дюзи, турбо и съединенител на пежо 307 и и46 тройка дизел?
Sent from my HTC One using Tapatalk
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Все тая брат ... за кво си говорим за пежо? Шестак ли е тва пежо? като ми говориш за дюзи ...
Квото имах казах
Всеки има право да си счупи главата по желан от него начин ...
ПРосто помислете, прочетете, посмятайте преди да изберете.
Няма лош избор, има неинформиран ...
Квото имах казах
Всеки има право да си счупи главата по желан от него начин ...
ПРосто помислете, прочетете, посмятайте преди да изберете.
Няма лош избор, има неинформиран ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Исках да кажа, че всеки съвременен команрейл има турбо, дюзи, маховик и демпферна. Дали ще е бмв, ауди, ситроен или форд - все е едни пари. За един е скъпо, за друг не чак толкова.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
vvasilev1 написа:Исках да кажа, че всеки съвременен команрейл има турбо, дюзи, маховик и демпферна. Дали ще е бмв, ауди, ситроен или форд - все е едни пари. За един е скъпо, за друг не чак толкова.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Вярно е това, че и дизели в калпави марки са цифра, ама 330д е кола от 2003та. И то висок клас кола от 2003та. Средните километри на е46 330д са 400 000+++, което е бааая повече от километрите на "градска кола".
А пък съвсем отделно си е доста тъпо да си купиш френско/италианско кашонче комън-рейл на което задължителния ремонт е 2 пъти по-скъп от колата.
- cacao_user
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 4.08.2009
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Карам 330д 204 10000км. Първи дизел и съм меко казано очарован.Колата върви прилично не знам как колегата по-горе реши , че не обича да и се дава газ.Не е донамична като бензин, но дава секунда надежда на тия където ти се напъват и след тая секунда всичко свършва Има си лаг, особенно автомата като в моя случай.Гори 10-12 градско и 5-7 извън.С 200 на темпомат 7,5.Обслужването е 200лв с отстъпките.Мисля ако се пипне и докара в първо здраве е мн добър вариант
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
cacao_user написа:Карам 330д 204 10000км. Първи дизел и съм меко казано очарован.Колата върви прилично не знам как колегата по-горе реши , че не обича да и се дава газ.Не е донамична като бензин, но дава секунда надежда на тия където ти се напъват и след тая секунда всичко свършва Има си лаг, особенно автомата като в моя случай.Гори 10-12 градско и 5-7 извън.С 200 на темпомат 7,5.Обслужването е 200лв с отстъпките.Мисля ако се пипне и докара в първо здраве е мн добър вариант
- за кой свършва всичко - за 318ките ли? Колегата имаше предвид, че дизела не обича да се пили на високи обороти и да се кара на макс. В ежедневието не е нужно, но все пак ако искаш максималната динамика трябва да достигаш 4500 оборота, което пък не е много здравословно. Не че няма изключение, има много колеги които си карат колите на уволенение и са ок, но все пак броя на тия които влизат в сервиза заради такива изпълнения е по-голям.
Не знам до колко има смисъл темата - колата вече е избрана. Скоро собственика само ще си прецени
- Maxmadness
- ентусиаст
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
cacao_user написа:Карам 330д 204 10000км. Първи дизел и съм меко казано очарован.Колата върви прилично не знам как колегата по-горе реши , че не обича да и се дава газ.Не е донамична като бензин, но дава секунда надежда на тия където ти се напъват и след тая секунда всичко свършва Има си лаг, особенно автомата като в моя случай.Гори 10-12 градско и 5-7 извън.С 200 на темпомат 7,5.Обслужването е 200лв с отстъпките.Мисля ако се пипне и докара в първо здраве е мн добър вариант
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Тя мойта тръгва на 2500/3000 оборота, не знам как да и върна педала тогава. Колата е ужасно добра като динамика и възможности да се тунингова, единствения и проблем са килограмите.
Всеки път даваме на Олег колата за пример. Той самия казва, че единственото което е правил е чип + прилежащите му неща по нея... колата раздава бинокли на E46 M3. Ако това сте се опитали да кажете
Всеки път даваме на Олег колата за пример. Той самия казва, че единственото което е правил е чип + прилежащите му неща по нея... колата раздава бинокли на E46 M3. Ако това сте се опитали да кажете
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
bscsystem написа:колата раздава бинокли на E46 M3
"Opel Forum:Моята Корса няма никаква ръжда! СЕРИОЗНО! (темата изтрита от модератора)"
така че продължавайте в същия дух!
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
dr.peshev написа:bscsystem написа:колата раздава бинокли на E46 M3
"Opel Forum:Моята Корса няма никаква ръжда! СЕРИОЗНО! (темата изтрита от модератора)"
така че продължавайте в същия дух!
Аз не мога да разбера защо всяка една такава тема се превръща или в бензин с / у дизел или в "аз мразя дизел". По темата м57 е един от най здравите доказали се мотори на бмв. Относно димамика ..специално конкретния модел е доста приличен 204 к.с 410 нм...предостатъчно за да си караш спокойно и изпревариш безопасно. Човека не иска да и прави ремапи и доработки така че това му е достатъчно като инфо. Що се отнася до биноклите и конкретната кола..при 380 коня и 780 нм ...е съвсем нормално. Със здраве и успех на човека с темата.
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Благодаря на включилите се колеги. Тествахме няколко 330д, 204 коня, но за момента все още не изпада добър и читав екземпляр, затова покупка не е имало. Аз също карах за проба, тъй като не бях карал тоя двигател и най-малкото ми беше любопитно. Въпреки че съм почитател на бензиновите коли, смело мога да заявя че усещането за тяга, която прави тази кола на 3-та предавка е нечовешко. Лаг има, но не е толкова дразнещ колкото на някои други, по-малки дизели, които съм карал. Общо-взето в диапазона 1800-3500 е супер приятна. Ако не поглеждам километража, пътното платно и не знам колко коня е, бих казал че е 300-400, хохо. Не виждам никаква нужда от чипове, освен ако човек не иска да се гони.
- jordan_vik
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 11.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330д 204к.с.
- Мечтае да кара: E92 335д
- Детайли за колата: Чипосан фърколет!
Re: Въпрос относно динамиката на 330д, 204 коня
Една година търсех читава 330ка, 204к, автомат, заредете се с търпение колеги , за мен лично това е най добрия дизел на германците, преди това бях на 150 коньовия комън рейл, след обстоен преглед и диагностика-смяна само на малък термостат , и вече една година само нафта и масло с филтри.Не знам за турбо лага, но от1400-1500оборота колата започва да полудява;),вече няколко пъти се хващам в компромати как посядвам отстрани и си я гледам..хохохо, абе влюбен съм в тая кола
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани