не работи добре на студен двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
аз ги чистих дюзите ама нямаше никакво подобрение пак си прекъсва.
Дебитомера го смених преди 3 месеца ако е от него ще ми светне чека поне така беше преди да го сменя.
Дебитомера го смених преди 3 месеца ако е от него ще ми светне чека поне така беше преди да го сменя.
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Сменил си дебитомер и си почистил дюзи и не се оправи
Кабели, свещи , бобини ..... Нещо от това проверил ли си?
На диагностика какво излиза
Кабели, свещи , бобини ..... Нещо от това проверил ли си?
На диагностика какво излиза
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
на диагностика изкарваше грешка Р0170 но лампата не свети свещите са нови на Дензо.
Проблема е че като запаля и подам по рязко газ забива между1500 и 2500 оборота във високите е добре иначе пали от първия път.
Като загрее се пооправя съвсем леко забива.
Не знам от какво е мерих наляганет на помпата на празен ход е 2,4 а при газ вдига до 2,9 бара сменил съм горивен филтър и вече не знам от какво е.
На диагностика не могат да ми кажат всичко и работи уж а колата не работи
Проблема е че като запаля и подам по рязко газ забива между1500 и 2500 оборота във високите е добре иначе пали от първия път.
Като загрее се пооправя съвсем леко забива.
Не знам от какво е мерих наляганет на помпата на празен ход е 2,4 а при газ вдига до 2,9 бара сменил съм горивен филтър и вече не знам от какво е.
На диагностика не могат да ми кажат всичко и работи уж а колата не работи
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега това забиването много ми прилича на дебитомер...
Ти какъв дебитомер сложи
Принципно ако е някой от китайските,италянски, турски и всекви други има нужда от препрограмиране. И може пак да не стане. Грешка няма да изкарва , но колата няма да работи като хората.
Пробвай с откачен от буксата дебитомер. Ако колата заработи добре значи трябва да пробваш да ти препрограмират твоя дебитомер (в някой сервиз със софтуер за БМВ) или да си купиш дебитомер Бош , който е плуг анд плей
Ти какъв дебитомер сложи
Принципно ако е някой от китайските,италянски, турски и всекви други има нужда от препрограмиране. И може пак да не стане. Грешка няма да изкарва , но колата няма да работи като хората.
Пробвай с откачен от буксата дебитомер. Ако колата заработи добре значи трябва да пробваш да ти препрограмират твоя дебитомер (в някой сервиз със софтуер за БМВ) или да си купиш дебитомер Бош , който е плуг анд плей
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
дебитомера е Бош взех го 313 лв както и сондата е бош от универсалните. Това с буксата го правих само ми наби грешка но работата си е същата а като смених дебитомера не забиваше всичко си беше наред и след таво почна да прави тия мизерии до ден днешен
Re: не работи добре на студен двигател
някои може ли да ми каже какво ще стане ако не се почистят на време дюзите налага ли се след това смяна на дюзите???????
- alfredo
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i e46 2001 god M-paket
- Детайли за колата: problem s dvigatela
Re: не работи добре на студен двигател
колеги и моето БМВ 318и също така прекъсва до 3000 оборота като подам ряско гас и майсторите не могат да намерят проблема , съмняваха се в клапаните на втория цилиндър сменихме ги , след тва сменихме валветроника , а преди тва сме сменили свещи бобини всякакви видове филтри и няма оправяне някой знаели от какво мое да е проблема
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: не работи добре на студен двигател
alfredo написа:колеги и моето БМВ 318и също така прекъсва до 3000 оборота като подам ряско гас и майсторите не могат да намерят проблема , съмняваха се в клапаните на втория цилиндър сменихме ги , след тва сменихме валветроника , а преди тва сме сменили свещи бобини всякакви видове филтри и няма оправяне някой знаели от какво мое да е проблема
Имаш ли газова уредба на колата аз това забравих да те питам в предишната ти тема
- alfredo
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: pazardjik
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i e46 2001 god M-paket
- Детайли за колата: problem s dvigatela
Re: не работи добре на студен двигател
не нямам газова уредба
Re:
oci написа:колеги ходих при един майстор на площадчето на средсело в Княжево, та той като чу как работи колата каза че най вероятно е дюза взима 20 кинта на дюза чисти ги с ултразвук в петък ще я карам и ще пиша има ли подобрение.
Колеги и при мене е същият проблема, като запаля сутринта колата и подам газ тя забива все едно не и стига гориво има някакво заглъхване, като позагрее се поооправя но пак се усеща все едно че е спъната.Колата е Е46 1.9.Слагах в бензина някяква професионална добавка за почистване на дюзите на инжекциона, но никаква промяна.Около 300 километра минах с нея на магистралата, но никаква промяна.Добавката беше някъде окло 30 лв. и се слагаше в 50 литра бензин.Искам да допълня, че колата е с газова уредба и е поставяна в Италия, но на газ такива проблеми нямам.Може ли някой да ме насочи къде може да е проблема?Мисля да ходя на диагностика, но и за диагностиката ми казаха, че може и да не се разбере от къде е проблема.Сменил съм и филтъра за бензина, който е между резервоара и двигателя.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Re:
Yankov68 написа:oci написа:колеги ходих при един майстор на площадчето на средсело в Княжево, та той като чу как работи колата каза че най вероятно е дюза взима 20 кинта на дюза чисти ги с ултразвук в петък ще я карам и ще пиша има ли подобрение.
Колеги и при мене е същият проблема, като запаля сутринта колата и подам газ тя забива все едно не и стига гориво има някакво заглъхване, като позагрее се поооправя но пак се усеща все едно че е спъната.Колата е Е46 1.9.Слагах в бензина някяква професионална добавка за почистване на дюзите на инжекциона, но никаква промяна.Около 300 километра минах с нея на магистралата, но никаква промяна.Добавката беше някъде окло 30 лв. и се слагаше в 50 литра бензин.Искам да допълня, че колата е с газова уредба и е поставяна в Италия, но на газ такива проблеми нямам.Може ли някой да ме насочи къде може да е проблема?Мисля да ходя на диагностика, но и за диагностиката ми казаха, че може и да не се разбере от къде е проблема.Сменил съм и филтъра за бензина, който е между резервоара и двигателя.
няма шанс да не се разбере от къде е проблема ако диагностика знае какво прави още повече на този мотор диагностиката е най-елементарна.
На теб проблема ти е в дебитомера, откачи му буксата и виж как колата просто ще литне
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: не работи добре на студен двигател
Мамка им златни дебитомери бош - цялата мощност отива на кино - като умре тая лайняна 5 см. платка и баварката става матиз 0.8
молиш и се да ти изкачи баира...минах през етап купуване на чисто нов и сега се моля вече да издържи поне 90-100 000 км.
молиш и се да ти изкачи баира...минах през етап купуване на чисто нов и сега се моля вече да издържи поне 90-100 000 км.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Re:
oci написа:Yankov68 написа:oci написа:колеги ходих при един майстор на площадчето на средсело в Княжево, та той като чу как работи колата каза че най вероятно е дюза взима 20 кинта на дюза чисти ги с ултразвук в петък ще я карам и ще пиша има ли подобрение.
Колеги и при мене е същият проблема, като запаля сутринта колата и подам газ тя забива все едно не и стига гориво има някакво заглъхване, като позагрее се поооправя но пак се усеща все едно че е спъната.Колата е Е46 1.9.Слагах в бензина някяква професионална добавка за почистване на дюзите на инжекциона, но никаква промяна.Около 300 километра минах с нея на магистралата, но никаква промяна.Добавката беше някъде окло 30 лв. и се слагаше в 50 литра бензин.Искам да допълня, че колата е с газова уредба и е поставяна в Италия, но на газ такива проблеми нямам.Може ли някой да ме насочи къде може да е проблема?Мисля да ходя на диагностика, но и за диагностиката ми казаха, че може и да не се разбере от къде е проблема.Сменил съм и филтъра за бензина, който е между резервоара и двигателя.
няма шанс да не се разбере от къде е проблема ако диагностика знае какво прави още повече на този мотор диагностиката е най-елементарна.
На теб проблема ти е в дебитомера, откачи му буксата и виж как колата просто ще литне
Колега OCI откачих буксата на дебитомера и невероятно се получи просто Бавареца наистина литна, страхотен форсаж, но се появи друг проблем когато е с откачена букса и автомобила е на свободна скорост на тихи обороти, не по всяко време, но когато й скимне стрелката на оборотомера изведнъж пада на нула и автомобила гасне или пък не поддържа едни и същи обороти-ту падат, ту си отиват в нормата за тихи обороти.Искам да попитам трябва ли да се смени дебитомера за да се оправят тези проблеми или те не са от него и може автомобила да се кара с откачена букса на дебитомера.
- svetozar94
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 11.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83 LCI 3.0D
- Мечтае да кара: самолет
Re: не работи добре на студен двигател
Колега неможе да я караш с откачена букса на дебитомера, така колата работи в авариен режим и записва грешка на компа! Така се пробва дали ти е заминал дебитомера. Сменяй го и ще усетиш разликата
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани