Може Ли да се мехне ел. ограничител на скороста ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
не се съмнявам че имаш Е46 320, но тази 320-ка наистина ли стига ограничител от 250км/ч? колко коня е това чудо ?
правил ли си му нещо?
толкова ли са добри е46 320 ...
Освен това турбо БМВ-тата в БГ се броят на пръстите на едната ми ръка и за това силно се съмнявам, че ще може да излезне още едно и то Е46-ца ... но все пак ти пожелавам успех
Обикновено турбо колите са някакви по старички - като на bawareca например но всъщност няма никакво значение колко са стари
правил ли си му нещо?
толкова ли са добри е46 320 ...
Освен това турбо БМВ-тата в БГ се броят на пръстите на едната ми ръка и за това силно се съмнявам, че ще може да излезне още едно и то Е46-ца ... но все пак ти пожелавам успех
Обикновено турбо колите са някакви по старички - като на bawareca например но всъщност няма никакво значение колко са стари
- BMW_320i_E46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: Stara Zagora
Малко Инфо за моята кола
Колата като цяло е произведена и купена от Германия (купил сам я Нова на 0км) като сега е на 23 500 км.Максималната мощност БЕШЕ 170к.с като с тази мощност колата постигаше не чак кой знае колко добри характеристики максималната скорост достигаше 240-245 км/ч. Ускорението ставаше 0-100 км/ч за Около 8 секунди.Преди 3-4 Месеца добавих Чип тунинг, Пален Ремус, и K&N Sport Air Filter,като мощноста от 170к.с незнайно скокна до 200к.с + и това се усети Ускорението ставаше за под 7сек.Максималната Скорост вече стана 250 км/ч. 100% можеше още. но това неможа да стане поради наличието на ел. ограничител .Скоро един колека от Германия ми спомена за възможността да се добавят две турбинки от по малка кам по голяма кам 2.2 литровия 6 цилиндров двигател споменаха че мощноста може да достигне 300к.с и това ме заинтригува.Апак и цената не беше много голяма 3500евро+аксесоарите и поставянето
Колата като цяло е произведена и купена от Германия (купил сам я Нова на 0км) като сега е на 23 500 км.Максималната мощност БЕШЕ 170к.с като с тази мощност колата постигаше не чак кой знае колко добри характеристики максималната скорост достигаше 240-245 км/ч. Ускорението ставаше 0-100 км/ч за Около 8 секунди.Преди 3-4 Месеца добавих Чип тунинг, Пален Ремус, и K&N Sport Air Filter,като мощноста от 170к.с незнайно скокна до 200к.с + и това се усети Ускорението ставаше за под 7сек.Максималната Скорост вече стана 250 км/ч. 100% можеше още. но това неможа да стане поради наличието на ел. ограничител .Скоро един колека от Германия ми спомена за възможността да се добавят две турбинки от по малка кам по голяма кам 2.2 литровия 6 цилиндров двигател споменаха че мощноста може да достигне 300к.с и това ме заинтригува.Апак и цената не беше много голяма 3500евро+аксесоарите и поставянето
BMW 320i E46 210hp 2002g. & BMW X5 4.4L 2003g.
- BMW_320i_E46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: Stara Zagora
Във връзка с предавателната кутия, казаха ми че мога да сложа 6 степенна с по големи предавателни саотношения
BMW 320i E46 210hp 2002g. & BMW X5 4.4L 2003g.
- deliveryman
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
naskoksan написа:абе защо имам чувството че тоз пич с тез
много вентилатори нещо не е много в час
с нещата
за кой говориш??
- BMW_320i_E46
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2004
- Местоположение: Stara Zagora
Аве не сам кой знае колко наясно с нещата ама поне мога да карам кола парите не ме ебат а и друго не ми треа сани да вари колата
BMW 320i E46 210hp 2002g. & BMW X5 4.4L 2003g.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани