Рециклиране на шарнири
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Рециклиране на шарнири
Здравейте, някой ползвал ли е услугите на този майстор??? Някакви мнения ??? http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Рециклиране на шарнири
По снимките, това изпълнение е много добро. Само не разбрах, кой трябва да достави шарнирите и какъв модел са.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
BMW_TO написа:Здравейте, някой ползвал ли е услугите на този майстор??? Някакви мнения ??? http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
Аз. Рециклирах при него преди месец.
Става бетон. Изчезват всички шумове, волана малко се вдървява.
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:BMW_TO написа:Здравейте, някой ползвал ли е услугите на този майстор??? Някакви мнения ??? http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
Аз. Рециклирах при него преди месец.
Става бетон. Изчезват всички шумове, волана малко се вдървява.
A новите шарнири, кой ги набавя, те или ти и какъв модел са?
Re: Рециклиране на шарнири
RaHzElChO написа:Ъпдейт към днешна дата! Колеги, рециклирайте, но никога не давайте да ви сложат Lemforder, защото до 1000 км ще я правите колата отново. Lemforder имат демпферна подложка, която се смазва за отрицателно време. Двама колеги хвърлихме около 200 лв и после правихме наново. Този път заложихме на Meyle HD, които нямат нищо общо с онова подобие на шарнир!
Както виждате, разлика от земята до небето.
Купувате си ги и ги носите, където искате да ги набият на преса!
Аз да задам въпрос за закупуването на шарнирите на Meyle HD.
Ще трябва и аз да мина по този път да попитам за парт номера.
До сега се рових в сайта на Мейле и там за Х окачване не дават отделен шарнир.
Този отделния шарнир излиза само за не Х-овото окачване като номер:
316 010 0003/HD
Това ли е HD шарнира, който ми трябва и който ще стане на Х-ово БМВ?
Демек късия, външен шарнир е един и същ за двата типа окачване?
п.п. Намерих информация директно пратена ми от Германия за тия шарнири и Х-ово окачване:
- Does Not Fit OE M3 Version Arms
- Not Designed for 325 xi, 330 xd, 330 xi
Каквото и да значи второто тире. Не ми отговориха дали не става или просто не е предназначен. Това им давал производителя, това ми предават и на мен.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Рециклиране на шарнири
JTD написа:RaHzElChO написа:Ъпдейт към днешна дата! Колеги, рециклирайте, но никога не давайте да ви сложат Lemforder, защото до 1000 км ще я правите колата отново. Lemforder имат демпферна подложка, която се смазва за отрицателно време. Двама колеги хвърлихме около 200 лв и после правихме наново. Този път заложихме на Meyle HD, които нямат нищо общо с онова подобие на шарнир!
Както виждате, разлика от земята до небето.
Купувате си ги и ги носите, където искате да ги набият на преса!
Аз да задам въпрос за закупуването на шарнирите на Meyle HD.
Ще трябва и аз да мина по този път да попитам за парт номера.
До сега се рових в сайта на Мейле и там за Х окачване не дават отделен шарнир.
Този отделния шарнир излиза само за не Х-овото окачване като номер:
316 010 0003/HD
Това ли е HD шарнира, който ми трябва и който ще стане на Х-ово БМВ?
Демек късия, външен шарнир е един и същ за двата типа окачване?
п.п. Намерих информация директно пратена ми от Германия за тия шарнири и Х-ово окачване:
- Does Not Fit OE M3 Version Arms
- Not Designed for 325 xi, 330 xd, 330 xi
Каквото и да значи второто тире. Не ми отговориха дали не става или просто не е предназначен. Това им давал производителя, това ми предават и на мен.
За 36-ца са моите, същите са и за 46 без х. С набиване на преса стават. Важи само за външните, вътрешните само оригнални!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
vavilon написа:vvasilev1 написа:BMW_TO написа:Здравейте, някой ползвал ли е услугите на този майстор??? Някакви мнения ??? http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
Аз. Рециклирах при него преди месец.
Става бетон. Изчезват всички шумове, волана малко се вдървява.
A новите шарнири, кой ги набавя, те или ти и какъв модел са?
Те не слагат нови шарнири. Ползват оригиналния шарнирен болт и шлайфат сферата, поставят нови втулки и запечатват.
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:vavilon написа:vvasilev1 написа:BMW_TO написа:Здравейте, някой ползвал ли е услугите на този майстор??? Някакви мнения ??? http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
Аз. Рециклирах при него преди месец.
Става бетон. Изчезват всички шумове, волана малко се вдървява.
A новите шарнири, кой ги набавя, те или ти и какъв модел са?
Те не слагат нови шарнири. Ползват оригиналния шарнирен болт и шлайфат сферата, поставят нови втулки и запечатват.
Не е ли по - добре нови шарнири да се набият !!??
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Рециклиране на шарнири
Естествено, че е по-добре! Но не всеки има достъп до майстор, който да го направи.
Всичко това вече е коментирано в предните мнения в темата!
Всичко това вече е коментирано в предните мнения в темата!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
zmeyan написа:Естествено, че е по-добре! Но не всеки има достъп до майстор, който да го направи.
Всичко това вече е коментирано в предните мнения в темата!
Кое му е естественото? Ти пробвал ли си този вариант, при който не се набива нов шарнир?
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:zmeyan написа:Естествено, че е по-добре! Но не всеки има достъп до майстор, който да го направи.
Всичко това вече е коментирано в предните мнения в темата!
Кое му е естественото? Ти пробвал ли си този вариант, при който не се набива нов шарнир?
Аз съм пробвал и 2та метода и мога да кажа, че варианта при който не се набива нов ами се прави стария абсолютна загуба на време и пари !!!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
Все пак зависи и кой то прави рециклирането, не мислиш ли?
- zmeyan
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Рециклиране на шарнири
Естествено е, защото едното е ново и оригинално, а другото е преправено старо, дори и да е оригинал.
Но не ми се влиза в спор дали новото или "поправеното" старо е по-добро, това всеки за себе си може да го прецени.
Другият момент е, че наистина зависи кой и как поправя старото, т.е. ако не се направи както трябва, то ще е много по-зле. Ако все пак се направи както трябва - то тогава ще е "поправено" старо, а не ново.
И да - пробвал съм и двата варианта.
Съвсем друг е въпросът дали е по-добре да се смени носача с такъв на Мейле със сменяеми шарнири или да се набиват на стария носач шарнири, но тук не става въпрос за това.
И както казах - прочетете мненията по-напред в темата - всичко вече е коментирано!
Но не ми се влиза в спор дали новото или "поправеното" старо е по-добро, това всеки за себе си може да го прецени.
Другият момент е, че наистина зависи кой и как поправя старото, т.е. ако не се направи както трябва, то ще е много по-зле. Ако все пак се направи както трябва - то тогава ще е "поправено" старо, а не ново.
И да - пробвал съм и двата варианта.
Съвсем друг е въпросът дали е по-добре да се смени носача с такъв на Мейле със сменяеми шарнири или да се набиват на стария носач шарнири, но тук не става въпрос за това.
И както казах - прочетете мненията по-напред в темата - всичко вече е коментирано!
- vavilon
- старши ентусиаст
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:vavilon написа:vvasilev1 написа:BMW_TO написа:Здравейте, някой ползвал ли е услугите на този майстор??? Някакви мнения ??? http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
Аз. Рециклирах при него преди месец.
Става бетон. Изчезват всички шумове, волана малко се вдървява.
A новите шарнири, кой ги набавя, те или ти и какъв модел са?
Те не слагат нови шарнири. Ползват оригиналния шарнирен болт и шлайфат сферата, поставят нови втулки и запечатват.
По снимките останах с впечетлението, че разстъргват отвора на шарнира и набиват нов (примерно от Е36 оригинал), а то какво било!
Ами колега не е по добре техният вариянт, ама изобщо не е добре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани