Рециклиране на шарнири

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 23 Май 2009, 12:04

matematic написа:А някакви телефони дали има че не съм от София и ще пътувам по работа във Вторник. Та ако може направо ще му я оставя да я направи докато си свърша работата.
0895748339-Краси ;)
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 3.01.2009

Мнение от matematic » 24 Май 2009, 9:17

Чух се по телефона с Жан и ми поиска 130 лв. :shock: това не е ли малко множко за рециклиране на носач. От ebay може да си поръчаш за малко лев отгоре MEYLE

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 24 Май 2009, 10:04

matematic написа:Чух се по телефона с Жан и ми поиска 130 лв. :shock: това не е ли малко множко за рециклиране на носач. От ebay може да си поръчаш за малко лев отгоре MEYLE

а защо не си направи труда да прочетеш цялата тема ... цената я има написана на всяка една страна ...
поръчай си каквото искаш ... никой нищо не те кара ...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 24 Май 2009, 10:51

мдам , купувайте фебита и мейле и чакай да мине 50к км :D Посления хит дойде от Варна Карс където обявиха powerflex тампоните на старата ми Е46ца за смяна :shock: :shock: Били много твърди и натоварвали шарнирите :shock: :shock: Всичко добре , но чак такава некомпетентност от официален БМВ сервиз ... :confused: Може би факта , че за 2 години колата има навъртяни 70-80к км без да излиза извън БГ ги е притеснил , за този период щяха да са направили 3 смени на носачи поне :D

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 3.01.2009

Мнение от matematic » 24 Май 2009, 11:43

Само подпитвам, ако са толкова качествени рециклираните - супер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 24 Май 2009, 12:49

V-max написа:мдам , купувайте фебита и мейле и чакай да мине 50к км :D Посления хит дойде от Варна Карс където обявиха powerflex тампоните на старата ми Е46ца за смяна :shock: :shock: Били много твърди и натоварвали шарнирите :shock: :shock: Всичко добре , но чак такава некомпетентност от официален БМВ сервиз ... :confused: Може би факта , че за 2 години колата има навъртяни 70-80к км без да излиза извън БГ ги е притеснил , за този период щяха да са направили 3 смени на носачи поне :D


Никой тук не успорва фгакта че тампоните които продаваш и добре рекламираш са добри.Темата не е за тампони а за носачи /шарнири/.Убеждавай хората че новите носачи ще минат 10к километра само че това е смешно.За мен е леко некоректно да убеждаваш хоата 4е нови носачи ще минат 10к километра.Ако си с прецакани амортисьори и скъсани тампони,-разбира се предвид бг пътищата.И тук не говорим за мексикански,китаиски и турски носачи а за немски.Става дума за немски нови носачи на цена 50-70лв над рециклирането.Всеки сам си решава едни рециклират други сменят но не виждам защо убеждаваш хората в нещо невярно....10к километра е смешен пробег ако всичко друго ти е в ред(най-вече амортуисьори и тампони) :?:

П.С не казвам че рециклирането е лош вариант ,-не успорвам че може да се направи добре,-просто успорвам твърдението че новите са много по лоши от рециклираните.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 24 Май 2009, 17:54

"леко и некоректно" ти споделям личния си опит от последните 2-3 години, доста км и доста Е46ци ми минаха през ръцете и мисля , че имам база за сравнение и малко повече от средната техническа мисъл ЗА ДА МОГА да кажа нещо вярно :D И аз като теб скочих на евтината алтернатива първия път и след точно 10к км подчукването отдолу се беше завърнало с пълна сила .... вярно , зависи от стила на каране изискванията към един автомобил могат да бъдат доста разминаващи се и тн детайли при употребата на една кола в родната ни действителност... Относно тампоните , оставям рекламата на доволните от продукта ,но това явно ти е убягнало . А каква е връзката между разбиването на шарнира и здравината на тампона е голяма загадка ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 24 Май 2009, 19:41

V-max написа:"леко и некоректно" ти споделям личния си опит от последните 2-3 години, доста км и доста Е46ци ми минаха през ръцете и мисля , че имам база за сравнение и малко повече от средната техническа мисъл ЗА ДА МОГА да кажа нещо вярно :D И аз като теб скочих на евтината алтернатива първия път и след точно 10к км подчукването отдолу се беше завърнало с пълна сила .... вярно , зависи от стила на каране изискванията към един автомобил могат да бъдат доста разминаващи се и тн детайли при употребата на една кола в родната ни действителност... Относно тампоните , оставям рекламата на доволните от продукта ,но това явно ти е убягнало . А каква е връзката между разбиването на шарнира и здравината на тампона е голяма загадка ...


Тъй като аз пуснах темата, и смея да кажа че преди това купих оригинални "lemfoerder" алуминиеви носачи с тампоните отзад.... тампоните на първите 10К км единият беше аут, а на 15К км шарнира на другия носач със здравия тампон и той се разхлопа. Наистина колата я карам както съм казвал многократно като крадена... но от както рециклирах оригиналния носач, биалетките и сложих powerflex-a смея да кажа че до момента нищо не е мръднало. Имаите предвид че преди това бях сменил и амортисьорите.
Незнам tOnkO_lOnkO какво се пениш толкова... и никой не те кара да правиш подобна процедура.
Отделно V-max лично аз смея да му вярвам безрезервно предвид опита му. Достатъчно пъти ми е помагал и не само на мен... а на много хора тук.
Мисля че тук няколко човека ти потвърждават това че рециклирания кара повече... и то с опита си най-вече. Разбирам ти да си рециклирал и да не си доволен.... което не е невъзможно.. но все пак >? Тук повечето сме карали и с рециклирани и с нови... и аз лично съм адски доволен от цената/качеството !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Мнение от b_velev » 26 Май 2009, 15:30

Аз искам да попитам за сервиза на въпросния Жан. Носачите свалени ли си ги носите или там ги махат? Аз минах само информативно да попитам понеже ми се е разхлопала предницата, но не знам дали е от носачите и те ми предложиха да ми прегледат окачването и ако се налжи ще ги рециклират . Какво ще препоръчате- да откарам колата директно там или първо в друг сервиз?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 26 Май 2009, 15:35

voodoo_child написа:Аз искам да попитам за сервиза на въпросния Жан. Носачите свалени ли си ги носите или там ги махат? Аз минах само информативно да попитам понеже ми се е разхлопала предницата, но не знам дали е от носачите и те ми предложиха да ми прегледат окачването и ако се налжи ще ги рециклират . Какво ще препоръчате- да откарам колата директно там или първо в друг сервиз?

мойте ми ги смениха там - взеха ми по 50 лева на носач за смяната. Вземат твоите и ти слагат вече рециклирани ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 26 Май 2009, 17:46

netsurfer_bg написа:
voodoo_child написа:Аз искам да попитам за сервиза на въпросния Жан. Носачите свалени ли си ги носите или там ги махат? Аз минах само информативно да попитам понеже ми се е разхлопала предницата, но не знам дали е от носачите и те ми предложиха да ми прегледат окачването и ако се налжи ще ги рециклират . Какво ще препоръчате- да откарам колата директно там или първо в друг сервиз?

мойте ми ги смениха там - взеха ми по 50 лева на носач за смяната. Вземат твоите и ти слагат вече рециклирани ...


ахам и как разпознаваме оригинални рециклирани от неоригинални?
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.05.2009
Кара: '01 318iA Touring

Мнение от peneff » 11 Юни 2009, 0:46

Здравейте колеги,
аз съм съвсем "пресен" участник във форума, но следя някои теми отдавна. Та, по същество: беше ми се разтропал левия носач /шарнирите де/, предполагам е бил оригиналния, т.к. десния го смених преди около 35к км с Лемфьордер от Ауто плюс. Всъщност и десния мноого леко потропваше, едва доловимо. Сериозният ми проблем обаче беше, че воланът ми беше лек - изобщо не усещам пътя, имаше луфт, автомобилът "сееше", ....ясно ви е.
Интересното е, че това се случи след като оставих колата на "приятели" за 10-на дни и след като си я взех, не беше същата - така и не ми казаха как са я любили :evil: . Това обаче се появи около 15к км. преди да се разтропат шарнирите. Ходих на няколко сервиза тогава, вкл. и в Дару кар, всички на едно мнение - перфектна, като само в Дару ми правиха реглаж и като че ли беше една идея по-добре.
Карах си я така, разтропаха се и шарнирите и четейки форума, реших да ги рециклирам при Жан. Взеха моите и ми сложиха някакви, казаха, че са оригинални, с тампони които им занесох - оригинални от Вари 2000. Първите 300 км след операцията воланът беше супер стегнат, като топка, както казвате. После започна отново да омеква, луфта отново се появи дори се увеличи, усеща се и на място и при ниска скорост - 40-50 км/ч, от високата вече ме е страх. И пак сервизи, реглажи, пак Дару кар /там като видяха носачите, ме изпроводиха със съвет да сложа оригинални и пак да отида, но бях много настоятелен с конкретни и логични въпрости, та решиха да я покарат, защото не откриха проблем в окачването /не е рейка, накрайници, тампони стабилиз. щанга, задни тампони, шарнирни втулки и т.н./ и казаха да си направя тест на амортисьорите/. Направих тест в D&N, където си правя през 15-на к км., на един и същи стенд - не са мръднали за последните 40к км. И на въпроса най-сетне - възможно ли е без да тропат нещо да са се размекнали шарнирите след рециклирането /минал съм 3к км. от тогава/?
Имам усещането, че когато карам съвсем бавно и правя някаква маневра, гумите все едно стъпват на криво, все едно непрекъснато се променя страничния им наклон, както и че все едно волана и ходовата част са "вързани с ластик" - въртя малко - нищо, въртя още - реагира лигаво и непрецизно. Пример: карам с около 50-60 км//h завъртам рязко волана 45' надясно, след това рязко изправям и 45' наляво. При здрава кола ще изглежда все едно загрявам гумите като във F1, а сега колата по-скоро се чуди накъде да тръгне и се посуква една такава, почти не се отклонява от правия път. Абе откачам вече, а като ми намекне някой "майстор", че си въобразявам, ми иде да ги гърмя вече.
Благословен да бъде този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София

Мнение от Bavar40 » 12 Юни 2009, 13:28

Здравейте на всички фенове на марката с голямо М - БМВ.
Както може би ще стане ясно от въпросите ми към Вас разбиращите, аз съм новобранец в сферата на БМВ автомобилите, а в случая на Е46 318. В потвържедение на това искам да се допитам до онези, които знаят къде мога да си рециклирам предните носачи на Баварчо (така си наричам любимеца), тъй като може и да ми се наложи (все още сме на фаза само заден тампон на левия преден носач, но не се знае докога :D ). От прочетеното по темата разбрах за т.нар. Жан, както и за място (сервиз) намиращ се някъде около ЗООпарка (споделено от уважаемия от мен В мах, който лично не познавам все още 8) , но съм на път да му стана клиент за тампони). Та ... моля споделете някви цени на тампони, за рециклиране на носачи и адреси в София, тъй като явно Вие колегите от форума ги знаете и съответно не ги назовавате в темите (за адресите иде реч), а може би само в ЛС. Много ще съм благодарен на всички за мненията, но най-вече на онези, които ме информират за цени, АДРЕСИ или телефони за връзка на ЛС.

Голямо благодаря,
Скромността не е добродетел

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Юни 2009, 14:11

На първа страница в темата има два адреса за рециклиране на носачите ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София

Мнение от Bavar40 » 12 Юни 2009, 15:58

kriso85,
благодаря ти за подадената насока, но именно от тази първа страница разбрах за съществуването на "Жан", който много от колегите във форума хвалят, както и факта, че сервизът му се намира Някъде на Окръжна болница, но съгласи се, че "Окръжна" не е никак малка и именно поради това реших да отправя въпрос към Вас знаещите за по-точен ориентир. Също така да си кажа, че ще съм особено благодарен ако споделите къде точно, за коя "Газ станция" до ЗООПАРКА има сервиз за "рециклаж" на носачите.

Отново поднасям своите адмирации за помощта ти 8)
Скромността не е добродетел

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook