Рециклиране на шарнири

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от Gqbriel » 31 Май 2017, 8:04

vvasilev1 написа:Радвай се, че не се набута с лев за тая смехория в Казанлък.

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

Да ти кажа,не те разбирам въобще - наистина.
За тези от Казанлък незнам,46ците индвете ми бяха със сменяни шарнири по метода на избиването,едната по спомен 3години не беше сменяно нищо по носачите,другата от време на време я карам - 5та година не са меъднали,нито са изкочили.Има логика в думите ти,но незнам зашо мислиш че Лемфьодер или Мейле,които са масови на пазара са истински,масово са реплики...
Мисля,че този спор е излишен - а за "правилна" поддръжка - всичко,което не е от дилър си е рисково (за мен така стоят нещата,не че съм сменял с оригинални части окачването).
Големи хора сте,спрете да се джавкате един друг.



Sent from my iPhone using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от bioz » 31 Май 2017, 10:31

И аз не знам за какво е спора. Всеки знае, че с оригинално/ново е най-добре дори най-големия глупак. Колегата не е открил топлата вода с това. Само, че темата е кръстена "рециклиране на шарнири" и не знам какво точно преповядва в нея. Аз като човек пробвал всички варианти, нови, рециклирани, набивани, изказвам мнение. И то е че когато се налга рециклиране без значение причината по-добрия вариант е набиване на шарнири от е36.

Иначе рециклиране по метода в Казанлък правят и на много други места... Не казвам, че там не могат да ги правят, казвам, че метода не е за препочитане.

Мейле не знам кви ментаци може да са като са ребрандирани китайци, не бих заложил на тях най-малко за окачване, като се зима ново ще е лемфьодер, ако е бюджетно ще е трв.

Аз приключвам с тая тема които разбрал разбрал .. :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от Kurtov » 31 Май 2017, 11:48

vvasilev1 написа:Не съм карал с разпробивани. Като искате да карате със сменями шарнири, вземете си мейле и карайте.

Да не си бил в инженерния екип на е46, че знаеш такива подробности?

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk


Не съм бил в инженерния екип на е46, но съм разгледал окачването на по-старите и истински БМВ-та, където не са капсуловани шарнирите за носачите и пак не излизат шарнирните болтове, че и са по-здрави :winky:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от Lenco » 31 Май 2017, 14:25

Александър89 написа:Ако бях знаел, че такъв лют спор ще възникне като попитам за тази фирмичка в Казанлък, нямаше изобщо да го задавам този въпрос ! :lol: :lol: :lol:

Е тя темата е точно за това, а че някой не е разбрал 24 страници не е твой проблем.
Великия лемфьордер също е друга тема, но в България с всички отстъпки е на цената на турските носачи.
В началото на демокрацията рециклираха шарнири, като ги пълниха с втечнена пластмаса и ставаха твърди и се разбиваха бързо.
Тези в Казанлък, ако ги рециклират по начина, даден по снимките, ако са уцелили материала на чашката, мазилото и маншона, резултатите трябва да са добри, въпреки неграмотно направената страница.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от Zubcho » 16 Авг 2017, 20:49

Долни криви носачи някой рециклирал ли е в Казанлък ?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 891
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от mustang1986 » 16 Авг 2017, 21:08

Аз 3та година нямам проблем :)

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от CTORH » 17 Авг 2017, 11:41

bioz написа:... когато се налга рециклиране без значение причината по-добрия вариант е набиване на шарнири от е36. ...

И колко пъти може да го направиш това на скапаните алуминиеви носачи?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от bioz » 17 Авг 2017, 12:22

CTORH написа:
bioz написа:... когато се налга рециклиране без значение причината по-добрия вариант е набиване на шарнири от е36. ...

И колко пъти може да го направиш това на скапаните алуминиеви носачи?


1-2 пъти макс! При положение, че слагаш качествени шарнири може да те изкарат докато си собственик на колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от CTORH » 18 Авг 2017, 13:55

Не случайно го зададох тоя въпрос. Всеки си мисли, че като смени по тоя начин шарнирите и вече има вечен носач със сменяеми шарнири, а то не е така. Може би това е и причината, поради която вътрешния шарнир е направен несменяем - за да може докато смениш 2 пъти външния, да се скапе и вътрешния и тогава да си принуден да си вземеш нов носач. Защото иначе, ако продължаваш да сменяш само шарнирите на мекия алуминиев носач, дето с всяка смяна леглото на шарнира става все по-хлабаво, е ясно в един момент какво ще стане.
Моите носачи също са направени по тоя начин, със сменяеми шарнири, но тогава не бях наясно с тея подробности. Сега тая процедура я намирам за малко безсмислена, защото когато сменихме вътрешния шарнир по тоя начин, външния вече го бях сменил преди няколко месеца. Сега като се разбие външния някой ден отново, ако искам пак да го сменя само него, това дефакто ще е трети външен шарнир за тоя носач (заводския, новия от предишната смяна и бъдещия нов). А това ми се струва малко рисковано и тогава вероятно ще трябва да се сменят целите носачи.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от cgm » 05 Сеп 2017, 11:38

Здравейте колеги,

Искам да ви попитам следното:
Ако се смени външният шарнира с такъв от Е36 (става въпрос за оригиналните носачи) но само на единият носач дали ще е поблем?
Дали след интервенцията габаритите му остават като на оригинален?
Защото при мен се е разбил само външният шарнир на десният носач.

Поздрави,

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от bioz » 05 Сеп 2017, 12:20

cgm написа:Здравейте колеги,

Искам да ви попитам следното:
Ако се смени външният шарнира с такъв от Е36 (става въпрос за оригиналните носачи) но само на единият носач дали ще е поблем?
Дали след интервенцията габаритите му остават като на оригинален?
Защото при мен се е разбил само външният шарнир на десният носач.

Поздрави,


не е проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.09.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Рециклиране на шарнири

Мнение от petko_shiqkov » 15 Сеп 2017, 11:30

Здравейте, колеги.
В София къде могат да рециклират носачите качествено ?

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: streetz

Последни теми
Facebook