Рециклиране на шарнири

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 20 Юни 2009, 8:33

и ако не е тайна къде ви рециклираха скърцащите носачи?
че и на мен ми предстои подобна интервенция и сега малко се стъписвам за рециклирането...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.05.2009
Кара: '01 318iA Touring

Мнение от peneff » 20 Юни 2009, 13:08

zmeyan написа:и ако не е тайна къде ви рециклираха скърцащите носачи?
че и на мен ми предстои подобна интервенция и сега малко се стъписвам за рециклирането...

Моите при Жан.
Истината за моя основен проблем - непрецизното управление, халтавия волан и т.н., се изясни или поне така се надявам, преди малко. Ходих в ХЕЕД 91 - отново за преглед на ходовата част и евент. реглаж. Стенда в този сервиз е космически, даже майстора каза, че е измислен от НАСА преди доста време за скачане на космически кораби....Може да ме е бъзикнал, но звучеше доста сериозно. Та стенда си е с прибори за всяко колело, но на всеки прибор има нещо като плочка с размер 30x30 или 40x40 см. с някакви кръгове в тях. Срещу автомобила има два високи пилона като на всеки има нанизано някакво устройство, което се движи автоматизирано нагоре-надолу по самия пилон. Плочките от всяко колело имат "видимост" към утройствата от левия, съотв. десния пилон. Та си обменят информация по този начин. Човека започна да върти волана, а на монитора имаше сума ти дъги, градуси, траектории и т.н., които разбира се се променяха в реално време.
После хладнокръвно ми каза, че проблема е в лявото колело, което реагира доста по-бавно от дясното при развъртане на волана до 1/4 оборот. При по-голям завой си се пооправя сходимостта. А тя точно до към 1/4 оборот колата се чуди накъде да тръгне. Показа му точно къде е проблема - крив шенкел и ляв кормилен накрайник. Явно не са много криви, защото при обичайния реглаж на предница не се хващат. Т.е. в статично положение реглажа на колата изглежда перфектен, но като се завърти волана, геометрията се нарушава заради кривия шенкел. Каза ми да сменя рециклираните носачи, т.к. нямат демпфер шарнирите /гумено-металната връзка/ и не се движат свободно и по правилен начин. Прегледа със стенда е 12 лв. и преглед на ходова част 12 лв - общо 24 лв. с ДДС, без пари... Ще сменя само шенкела и накрайника и ще пиша отново. Извратен проблем....
Благословен да бъде този, който няма какво да каже, но въпреки това мълчи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Мнение от ясен николов » 05 Юли 2009, 9:14

един маистор да каже че в шарнира има демфер ,сега като прочетох темата да споделя и аз ,когато рециклирате носачите си ,,шарнирите,,те стават автоматично без демфер :mhihi: и затова ви става предницата като на картингите :mhihi: и я усещате по стегната ,демфера които е на самия шарнир се слага за по малко износване на същтия и за по голям комфорт ,така че по хубаво от ново оригинално за мене няма ;) от тук на татък всеки си решава според джоба как да деиства . ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 06 Юли 2009, 19:21

ясен николов написа:един маистор да каже че в шарнира има демфер ,сега като прочетох темата да споделя и аз ,когато рециклирате носачите си ,,шарнирите,,те стават автоматично без демфер :mhihi: и затова ви става предницата като на картингите :mhihi: и я усещате по стегната ,демфера които е на самия шарнир се слага за по малко износване на същтия и за по голям комфорт ,така че по хубаво от ново оригинално за мене няма ;) от тук на татък всеки си решава според джоба как да деиства . ;)

Най-приятелски да попитам, какво става ако рециклирането на носачите става с шарнири от е36 - набиват се нови шарнири.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.01.2009

Мнение от tOnkO_lOnkO » 06 Юли 2009, 21:23

baga написа:
ясен николов написа:един маистор да каже че в шарнира има демфер ,сега като прочетох темата да споделя и аз ,когато рециклирате носачите си ,,шарнирите,,те стават автоматично без демфер :mhihi: и затова ви става предницата като на картингите :mhihi: и я усещате по стегната ,демфера които е на самия шарнир се слага за по малко износване на същтия и за по голям комфорт ,така че по хубаво от ново оригинално за мене няма ;) от тук на татък всеки си решава според джоба как да деиства . ;)

Най-приятелски да попитам, какво става ако рециклирането на носачите става с шарнири от е36 - набиват се нови шарнири.


Само единият се може да се смени другият не може.
Сега някой от форума ще каже че този който не може(дългият) почти не се разбива, обаче това изобщо не е така,-разбива се и той и то здраво.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 07 Юли 2009, 19:48

Точно така, само единия се сменя, а другия се рециклира. При мен дългия не беше много разбит, но го рециклирах. Големите пък сложих от е36 /лемфьордер/ и работата заспа. Дългите, са поне два пъти по-малъки и според мен основното натоварване пада на големите, но всеки сам си преценява. Аз съм доволен вече 25к км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Мнение от oci » 08 Юли 2009, 14:15

Колега имаш Л.С

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 14.02.2009
Местоположение: obl Pleven
Пол: Мъж
Кара: E-46
Мечтае да кара: M3 E-46

Мнение от 6anata » 10 Юли 2009, 17:14

колеги кажете за плевен некои майстор дет ги рецеклира :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 10 Юли 2009, 22:13

6anata написа:колеги кажете за плевен некои майстор дет ги рецеклира :help:


едва ли! по-добре намери координатите на Жан или някой друг от столицата и пращай с куриер, платеж и т.н.!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Мнение от ясен николов » 11 Юли 2009, 9:59

колеги ето и цени за рециклиране на носач ;късия шарнир 50 лв.,дългия 40 лв,и работа свързана с монтаж демонтаж на носача 50 лв.тел за връзка 0888777117 ясен николов ;) а да не забравя гаранцията е 6 месеца ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 6.12.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Tsv » 11 Юли 2009, 13:11

Колеги, от къде ги купуваме тия PowerFlex тампони?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 11 Юли 2009, 13:34

От колегата V-max тук във форума...иначе може и на друго място да ги продават! :D :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София

Рециклиране на носачи

Мнение от Bavar40 » 13 Юли 2009, 14:11

Колеги,
Да Ви се похваля, че Bavar40 вече е по-тих и от муха. Реших да споделя мнение относно рециклирането на носачи и ремонта по ходавата част на моят първенец. Та така...
Реших да се доверя на мненията на мнозина от Вас, които изразиха своите предпочитания към рециклиране на оригиналния(ните) носачи пред закупуване на такива с различна от истински лемфьордер марка. Да, изчитайки доста мнения разбрах, че и други марки (производители на части) заслужават вниманието ни и може би на са лоши, но все пак като за първи ремонти по ходовата част на колата прецених, че ще е по-добре да се опитам да съживя оригинала, от колкото да си монтирам нещо, в качествата което да не съм особено сигурен. Ще спомена, че рециклирах в сервиза на Симеоновско за 120лв. на носач, като ползвах и услугите на много приятен сервиз позволяващ престой на колата при тях по време на рециклажа. Интересното бе, че цената, която ми обявиха (50лв.) за сваляне, занасяне на носачите за рециклиране, качване на същите и смяна на биелети си остана същата и след приключване на работата по колата. Да Ви кажа, много се учудих като чух за кви пари ще направят всичко това! Именно затова очаквах като си взимам колата да ми кажат, че нещо се е наложило да преправят, че нещо не било както трябва при рециклирането или там някви подобни оправдания ползвани от разни мизерни майсторчета само и само да лапнат някоя и др. кинта отгоре. С две думи съм адски доволен за вече близо 2к, като возията е много добра, стегнат волан, липса на шум, леко, безпроблемно и най-вече безшумно преминаване през неравности (не разбирай кратери 'щот се стремя да ги избягвам). Смяната на задните тампони в едно с нови тампони ми излезе 70лв., което ще рече, че цялата работа по прохождането на колицата ми е излязла 360лв. включващи нови Тампони (плътни), Биелети(Moog или нещо подобно), рециклирани носачи и работа
Скромността не е добродетел

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: '08 535d
Мечтае да кара: F10 M550d

Мнение от bojky » 13 Юли 2009, 20:04

И аз мисля,че рециклирането е добър варянт...за тази цел на мен ми трябват два разбити носача,ако някой има и не му трябват нека пише,ще се разберем за някаква символична цена :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i '00
Мечтае да кара: BMW E65

Мнение от mittko » 19 Юли 2009, 13:27

Здравейте колеги искам да ви питам при рециклирането на шарнир не набиват такъв от е36 а си отстава стария нали? също така искам да знам като се рециклира трябва ли нови тампони или ако старите са добре си остават те? мисля да карам колата при ЖАН...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook