Рециклиране на шарнири
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Рециклиране на шарнири
Моите са на MOOG и ги рециклирах тук http://boltmin.blogspot.com/p/blog-page_1251.html
Станаха супер вече ги накрам над 6000 км. не са мръднали
Станаха супер вече ги накрам над 6000 км. не са мръднали
- sucre
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: ///MPower G30
- Детайли за колата: BMW E60 530d 231к.с. 2007
Re: Рециклиране на шарнири
Така и аз да попитам карам 330Д с оргинални носачи съм и тези дни установих, че всички шарнири са за смяна и от ляво и от дясно и късия и дългия.
От всичко прочетено разбрах, че към момента вече се смея и късия и дълги. Искам да попитам дали съм разбрал правилно за късия купувам №316 010 0003/HD и за дългия №316 010 4305/HD на Myele избиват се на преса и 2-та и се слагат новите с тези номера на Myele. Ако нещо бъркам Моля кажете.
Благодаря предварително
От всичко прочетено разбрах, че към момента вече се смея и късия и дълги. Искам да попитам дали съм разбрал правилно за късия купувам №316 010 0003/HD и за дългия №316 010 4305/HD на Myele избиват се на преса и 2-та и се слагат новите с тези номера на Myele. Ако нещо бъркам Моля кажете.
Благодаря предварително
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
sucre написа:Така и аз да попитам карам 330Д с оргинални носачи съм и тези дни установих, че всички шарнири са за смяна и от ляво и от дясно и късия и дългия.
От всичко прочетено разбрах, че към момента вече се смея и късия и дълги. Искам да попитам дали съм разбрал правилно за късия купувам №316 010 0003/HD и за дългия №316 010 4305/HD на Myele избиват се на преса и 2-та и се слагат новите с тези номера на Myele. Ако нещо бъркам Моля кажете.
Благодаря предварително
Не точно, късия ще успееш да го избиен, НО дългия НЕ той се фрезова.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Рециклиране на шарнири
@sucre разгледай клипчетата в линка който съм дал над твоето мнение
- sucre
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: ///MPower G30
- Детайли за колата: BMW E60 530d 231к.с. 2007
Re: Рециклиране на шарнири
Благодаря за инфото явно ще ги пращам в Казанлък ако не намеря някъде в София че много време ще ми отнеме тая работа с куриерите.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
sucre написа:Благодаря за инфото явно ще ги пращам в Казанлък ако не намеря някъде в София че много време ще ми отнеме тая работа с куриерите.
Колега,
Не те съветвам да го правиш...аз правих там моите...за експеримент и ги хвърлих след няма и 10 000 км.
Луфтовете изчезват, но управлението става много зле...волана става адски тежък и дъвен!!! Изобщо управлението става лада 1500.
Рейката почва да се товари зверски!!! После почнаха едни паразитни шумчета...посркъцвания...гадост.
Това, което прави този човек в Казанлък няма нищо общо с другия вид рециклиране, което се описва във форума, а именно със смяната на шарнирите!
Накрая сложих два нови истински Лефьордера носачи и два маслени тампона за носачите Лемфьордер и като седнах в колата се чудех, с коя ръка да се кръстя...то стана някво чудо стана си истинското БМВ, стъпва като коте, волана реагира, вози мазно, леко, изчезнаха всякакъв вид шумчета и прочие дразнители ... съветвам по възможност нови носачи и тампони. Първо е за сигурност на пътя и втора караш БМВ, а не АЗЛК.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Рециклиране на шарнири
Нормално волана да ти става тежък... ходи ли на реглаж след смяната... предницата след смяната на носачите ми беше отворила с 3мм и от двете страни. Ако не си отишъл е нормално да ти е тежък волана не знам даже защо се учудваш Вече 8000км ги карам не са мръднали нито има шумове нито нищо, аз съм адски доволен за парите
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
Nedko Anev написа::kuku: Нормално волана да ти става тежък... ходи ли на реглаж след смяната... предницата след смяната на носачите ми беше отворила с 3мм и от двете страни. Ако не си отишъл е нормално да ти е тежък волана не знам даже защо се учудваш Вече 8000км ги карам не са мръднали нито има шумове нито нищо, аз съм адски доволен за парите
Естетсвено, че ходих на реглаж. Майстора е много точен.
Поне имах възможността да направя разлика преди и след.
Ако ти дам да пробваш моя автомобил съм сигурен, че ще останеш безкрайно очуден
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Рециклиране на шарнири
Не няма нужда, но от БГ носачи няма да си купя
Един приятел си взе нови и след 3000км искаха да изпадат шарнирите,
та по добре да ми е тежък волана, въреки че моя няма никаква разлика след реглажа ,
както казах доволен съм, мой приятели също нямат проблем пак правиха там шарнирите.
Досега от 4-5 човека който знам,че са минали през тях ти си първия който се оплаква
Един приятел си взе нови и след 3000км искаха да изпадат шарнирите,
та по добре да ми е тежък волана, въреки че моя няма никаква разлика след реглажа ,
както казах доволен съм, мой приятели също нямат проблем пак правиха там шарнирите.
Досега от 4-5 човека който знам,че са минали през тях ти си първия който се оплаква
- onicks
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Рециклиране на шарнири
В София с.Лозен има един майстор който рециклира.Повето ми колеги с ауди и пасати си ги правят там,аз водих баща ми с буса фиат дукато.За 140 лв му ги рециклира и двата и засега след 6000 км няма ядове,буса е товарен.Момчето се казва Стефчо 0894602110 има и обява с обяснения в олх
- sucre
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: ///MPower G30
- Детайли за колата: BMW E60 530d 231к.с. 2007
Re: Рециклиране на шарнири
Когато сменях гумите видях, че тампоните са трагнали и викам ще ги сменя взех на Meyle HD като мислех, че тропането е от тях, но когато майстора свали носача се оказа, че шарнирите си се местят на където си искат свободно. Странното от цялата ситуация, е че от едната страна на единия носач (не помня кой късия или дългия) шарнир беше с различна гайка мисля 19 не помня и викам тези си се сменят, явно не е така. А сега гледам тук много мнения и все още се чудя какво да правя . Да си купя нови носачи със сменяеми шарнири да рециклирам ли? Къде да рециклирам? А и все пак единия вариант в х пари другия е 1/2 х пари. Някой може ли да ми каже за късия някакъв номер нали се сменя от Е36.
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:sucre написа:Благодаря за инфото явно ще ги пращам в Казанлък ако не намеря някъде в София че много време ще ми отнеме тая работа с куриерите.
Колега,
Не те съветвам да го правиш...аз правих там моите...за експеримент и ги хвърлих след няма и 10 000 км.
Луфтовете изчезват, но управлението става много зле...волана става адски тежък и дъвен!!! Изобщо управлението става лада 1500.
Рейката почва да се товари зверски!!! После почнаха едни паразитни шумчета...посркъцвания...гадост.
Това, което прави този човек в Казанлък няма нищо общо с другия вид рециклиране, което се описва във форума, а именно със смяната на шарнирите!
Накрая сложих два нови истински Лефьордера носачи и два маслени тампона за носачите Лемфьордер и като седнах в колата се чудех, с коя ръка да се кръстя...то стана някво чудо стана си истинското БМВ, стъпва като коте, волана реагира, вози мазно, леко, изчезнаха всякакъв вид шумчета и прочие дразнители ... съветвам по възможност нови носачи и тампони. Първо е за сигурност на пътя и втора караш БМВ, а не АЗЛК.
Много добре написано и най-важното самата истина,и аз ;рециклирах;моите носачи в казанльк с обещанието ще изкарат много време и километри ,но нищо подобно не стана няма и 3000км след ремонта взе да скьрца предницата,пьрво от едната страна и по кьсно от другата страна ,а за инфо не карам в бг ,така че причина за това не са пьтищата.И за кой ли пьт сьжалявам че не купих нови носачи.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
Затова няма рециклиране а направо се сменят и четирите шарнира с чисто нови и на практика носачите стават оригинални със сменяеми шарнири
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на шарнири
oci написа:Затова няма рециклиране а направо се сменят и четирите шарнира с чисто нови и на практика носачите стават оригинални със сменяеми шарнири
Тук единствения въпрос е дали е безопасно това и при самото разпробиване, не е ли възможно да се промени геометрията на носача?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Рециклиране на шарнири
vvasilev1 написа:oci написа:Затова няма рециклиране а направо се сменят и четирите шарнира с чисто нови и на практика носачите стават оригинални със сменяеми шарнири
Тук единствения въпрос е дали е безопасно това и при самото разпробиване, не е ли възможно да се промени геометрията на носача?
Възможно е ако го прави бай Пешо в гаража с бормашината иначе не. Има колеги които карат с така направени носачи и във форума и до сега не е изкочила тема с проблем от това нещо.
Моята я направих така, карах си моето семейство с нея 4 години и сега едно момче я кара със същите носачи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани