Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
здравейте аз съм нов в групата.
някой дали може да помогне,карам е46 323CI на таблото ми светна лампата EML с контролната лампа и губи мощност.на ниски обороти двигатела работи нормално (не сменя оборотите).свалих (Idle Control Valve)и го проверих според клиповете който изгледах,между другото забравих да спомена че я карах на КОМПУТАР и ми даде грешка (P0505 IDLE AIR CONTROL SYSTEM).РАБОТИ
компютърджийте,защото бяха двама различни ми казаха да сменя(air flow sensor).смених го с втора употреба,но каква е вероятноста и моя и втората употреба тоест и двата да не работят.резултатът е същия.
като запаля двигателя всичко е нормално,но като го изфорсирам веднага светва EML и жълтата контролна лампа
някой дали може да помогне,карам е46 323CI на таблото ми светна лампата EML с контролната лампа и губи мощност.на ниски обороти двигатела работи нормално (не сменя оборотите).свалих (Idle Control Valve)и го проверих според клиповете който изгледах,между другото забравих да спомена че я карах на КОМПУТАР и ми даде грешка (P0505 IDLE AIR CONTROL SYSTEM).РАБОТИ
компютърджийте,защото бяха двама различни ми казаха да сменя(air flow sensor).смених го с втора употреба,но каква е вероятноста и моя и втората употреба тоест и двата да не работят.резултатът е същия.
като запаля двигателя всичко е нормално,но като го изфорсирам веднага светва EML и жълтата контролна лампа
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Какво ще рече грешка 4390 Boost temperature sensor и каде се намира този сензор. Колата е 2003 320д
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Slavi Vatahov
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.02.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e83 3.0d 2004
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, някаква идея къде да търся проблема ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Може ли някой да сподели мнение относно грешка 27B8 CDKPDDSS - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, странно ми е защо няма никакви стойности освен тези за температурата. Колата бмв е46 318I ( N42B20 ) с газов инжексион.
Може ли някой да сподели мнение относно грешка 27B8 CDKPDDSS - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, странно ми е защо няма никакви стойности освен тези за температурата. Колата бмв е46 318I ( N42B20 ) с газов инжексион.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bmw x3 3l petrol
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.11.2020
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги имам проблем с Х3 3л бензин. Кода на грешката е 145 CAN намаляване на въртящ момент. Кутията влиза в авариен режим след смяна на масло и филтър, забива, и на студен мотор не потегля, гасиш, палиш и се оправя до следващия път.Някой да ме насочи къде е проблема? Благодаря предварително
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Привет , колата ми набива грешки 171 165 и 141 , какви може да са причините за да ги набива . Колата е е46 318i m43b19 с ГИ .
BMW 3FF0 (P3263) 320d 150 M47N20
Здравейте колеги , появи ми се грешка 3FF0 (3263) Luftmassenmesser някой имал ли е тази грешка и как е решил проблема със нея , изчетох доста и никъде не намерих отговор . Колата не върви според мен както трябва нещо я спъва на 248 500 км. реални километра е 2005 г. , EGR е почистен , няма абсолютно никакъв черен дим дори във високи обороти , работата на двигателя е равномерна с леко завишен разход . Прикачвам и снимка на част от показанията на диагностика .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте , някой има ли обяснение защо не мога да изтрия грешките от shadola .
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
R.Konkyov написа:Здравейте , някой има ли обяснение защо не мога да изтрия грешките от shadola .
Ако става въпрос за Shadow това е паметта на колата не можеш да я изтриеш нея.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: BMW 3FF0 (P3263) 320d 150 M47N20
Rado8639 написа:Здравейте колеги , появи ми се грешка 3FF0 (3263) Luftmassenmesser някой имал ли е тази грешка и как е решил проблема със нея , изчетох доста и никъде не намерих отговор . Колата не върви според мен както трябва нещо я спъва на 248 500 км. реални километра е 2005 г. , EGR е почистен , няма абсолютно никакъв черен дим дори във високи обороти , работата на двигателя е равномерна с леко завишен разход . Прикачвам и снимка на част от показанията на диагностика .
Здрасти колега,
Най вероятно е дебитомера.
Погледни стойностите на третия ред.
Полетата жалана и реална.
Деботомера лъже колата че вкарва два пъти повече въздух.
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Писах в другият раздел, но там няма отговор - явно никой не влиза или не съм уцелил темата, за това ще попитам и тук.
Имам проблем с INPA/ISTA след като смених колата. На старата ми е53-ка всичко си работеше перфектно, но сега на е70-ката спря да чете колата.
Подозирам, че кабела е виновен, защото го купих преди доста години и няма копче за превключване.
Видях, че 7-8 пин са запоени и се опитах да махна спойката, но нещо не се получи.
Имах някакъв минимален напредък - ISTA прочете колата, но нищо не ми дава да правя.
В едно съм сигурен - колата се чете, защото имам Bluetooth адаптер и виждам всичко с B-Tool Expert и трия, ако има някакви грешки.
Моля за мнение дали правилно съм се насочил към кабела, тъй като не искам да поръчвам нов кабел без да съм сигурен.
ПС: Евентуално някой колега в западните части на София ако има няколко свободни минути и кабел за тест
Имам проблем с INPA/ISTA след като смених колата. На старата ми е53-ка всичко си работеше перфектно, но сега на е70-ката спря да чете колата.
Подозирам, че кабела е виновен, защото го купих преди доста години и няма копче за превключване.
Видях, че 7-8 пин са запоени и се опитах да махна спойката, но нещо не се получи.
Имах някакъв минимален напредък - ISTA прочете колата, но нищо не ми дава да правя.
В едно съм сигурен - колата се чете, защото имам Bluetooth адаптер и виждам всичко с B-Tool Expert и трия, ако има някакви грешки.
Моля за мнение дали правилно съм се насочил към кабела, тъй като не искам да поръчвам нов кабел без да съм сигурен.
ПС: Евентуално някой колега в западните части на София ако има няколко свободни минути и кабел за тест
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Правилно си се насочил. И аз минах през същите въпроси и накрая си купих D-CAN със ключе за 7 и 8 пин.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: BMW 3FF0 (P3263) 320d 150 M47N20
Rado8639 написа:Здравейте колеги , появи ми се грешка 3FF0 (3263) Luftmassenmesser някой имал ли е тази грешка и как е решил проблема със нея , изчетох доста и никъде не намерих отговор . Колата не върви според мен както трябва нещо я спъва на 248 500 км. реални километра е 2005 г. , EGR е почистен , няма абсолютно никакъв черен дим дори във високи обороти , работата на двигателя е равномерна с леко завишен разход . Прикачвам и снимка на част от показанията на диагностика .
Здравей колега,
Аз минах през същият проблем.
От тази снимка се вижда че ЕГР-а не ти работи.
Аз оправих проблема със смяна на ЕГР.
Провери му хубаво вакумите и управлението.
Но по кртинката - 100% егр-а не ти отваря!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте
Някой може ли да ми каже какво означават тези две грешки
None CAN ID DMEL4 / None CAN ID
ASC3
Light module EEPROM error / LM
EEPROM error
Някой може ли да ми каже какво означават тези две грешки
None CAN ID DMEL4 / None CAN ID
ASC3
Light module EEPROM error / LM
EEPROM error
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани