Проблем с оборотите M52TUB20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Проблем с оборотите M52TUB20
Въпроса ми е защо колата прави следния проблем който можете да видите на фимчетатаhttp://www.youtube.com/user/gogo91111?feature=mhum#p/a/u/1/TwDN5NIIidc и http://www.youtube.com/user/gogo91111?feature=mhum#p/a/u/0/p-OAomA-ECQ.
Също така през лятото когато е много топло се замисля при рязко подаване на газ от светофара дали да тръгне.
Мога да я накарам да изгасе и просто като играя с педала на газта когато колата е на място.
По принцип проблема се проявява по отчетливо когато двигатела се разтоварва от някакъв товар на празни обороти било то климатик или превключване на скоростите от D на N или Р.Случвало се е да изгасне и до като маневрирам и превключвам от D на R за да паркирам.
Няма грешки записани в ЕКУ-то имам Inpa и DIS и с двете съм ги гледал!!!!
Сменени компоненти:
1-Сменен софтуер ECU и EGS в Дару Кар с последните възможни.
2-Уплатнителите на Ваноса са нови аз ги сменях купени са от http://beisansystems.com/index.html
3-Нови свещи.
4-Нов мотор за празен ход.
5-Нови сензори и на двата разпределителни вала-бяха заминали
6-Нов отделител на маслото или както там се казва и всички маркучи към него.
Колеги поля помогнете!!!
Благодаря Предварително
Също така през лятото когато е много топло се замисля при рязко подаване на газ от светофара дали да тръгне.
Мога да я накарам да изгасе и просто като играя с педала на газта когато колата е на място.
По принцип проблема се проявява по отчетливо когато двигатела се разтоварва от някакъв товар на празни обороти било то климатик или превключване на скоростите от D на N или Р.Случвало се е да изгасне и до като маневрирам и превключвам от D на R за да паркирам.
Няма грешки записани в ЕКУ-то имам Inpa и DIS и с двете съм ги гледал!!!!
Сменени компоненти:
1-Сменен софтуер ECU и EGS в Дару Кар с последните възможни.
2-Уплатнителите на Ваноса са нови аз ги сменях купени са от http://beisansystems.com/index.html
3-Нови свещи.
4-Нов мотор за празен ход.
5-Нови сензори и на двата разпределителни вала-бяха заминали
6-Нов отделител на маслото или както там се казва и всички маркучи към него.
Колеги поля помогнете!!!
Благодаря Предварително
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Доколкото видях от клипчето, като изгасна колата светна лампата за чек на двигателя - после като я прочетеш записала ли е някаква грешка? Да не смуче въздух от някъде? Като работи колата отвори капака и се заслушай около колектора дали има съскане или просвирване, огледай маншоните около дебитомера за скъсано. Виж със Инпа докато работи колата как е сместта на всеки цилиндър - да не е бедна или богата. Това се сещам, ти си сменил доста от нещата, които може да са причина за това глъхнене.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Biankonero написа:Доколкото видях от клипчето, като изгасна колата светна лампата за чек на двигателя - после като я прочетеш записала ли е някаква грешка? Да не смуче въздух от някъде? Като работи колата отвори капака и се заслушай около колектора дали има съскане или просвирване, огледай маншоните около дебитомера за скъсано. Виж със Инпа докато работи колата как е сместта на всеки цилиндър - да не е бедна или богата. Това се сещам, ти си сменил доста от нещата, които може да са причина за това глъхнене.
Когато колата изгасне(не бъде изгасена от ключа) - винаги светва лампата за чек, както и тези за масло и акумулатор. Защото е все едно сте на втори контакт.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Archangel написа:Когато колата изгасне(не бъде изгасена от ключа) - винаги светва лампата за чек, както и тези за масло и акумулатор. Защото е все едно сте на втори контакт.
Ясно, не ми се е случвало, та мислех че не е нормално. Което значи че няма да е записала някаква грешка колата.
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Когато бръкна и подам газ рязко директно от дросела се чува като едно съскане но не знам дали е нормално.
Маркучите съм ги свалял но не видях дупки в тях можеби трябва да проверя пак.
Маркучите съм ги свалял но не видях дупки в тях можеби трябва да проверя пак.

- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Отностно съскането и маркучите към клапана за картерни газове, този уикенд ги подменях и аз заедно с този клапан точно поради това съскане, но имах и записана грешка за обеднена смес и след тестовете с GT1 DIS софтуера ме насочи точно към този клапан. Оказа се че единия ми маркуч е сцепен по дължина, смених го, както и останалите с изключение на този заврения в колекторите и ме съмнява сега дали от него не е това съскане.
Нека ако може някой друг колега със същия двигател сподели, ще съм благодарен
, предполагам и колегата
.
Колега изпитваш ли загуба на мощност или някакви други не характерни за колата симптоми с изключение на гасненето ? Възможно ли е да идва от скоростната кутия, кофти електрически връзки, лулите към свещите примерно и кабелите към тях?
Нека ако може някой друг колега със същия двигател сподели, ще съм благодарен


Колега изпитваш ли загуба на мощност или някакви други не характерни за колата симптоми с изключение на гасненето ? Възможно ли е да идва от скоростната кутия, кофти електрически връзки, лулите към свещите примерно и кабелите към тях?
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Да но аз съм сменил всички маркучи към въпросният филтър и филтъра.
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
gogo911 написа:Да но аз съм сменил всички маркучи към въпросният филтър и филтъра.
Гледам че си от София - драсни едно ЛС да се разберем и мини с колата да я видим ако искаш

Оказа се че единия ми маркуч е сцепен по дължина, смених го, както и останалите с изключение на този заврения в колекторите и ме съмнява сега дали от него не е това съскане
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Той най-трудно се сменя (номер 3), защото е много заврян, а и е най-скъп, защото от двете страни е със накрайници за захващане, а другите са обикновенни гумени маркучи. Имам от стария ми мотор останал, но освен при захващането към клапана за картерните или към колектора не виждам как ще има проблем със самия маркуч - той не е гумен.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Колега,имах подобен проблем и съм описал как случайно го реших!Провери си горивния филтър кога е сменян!!!Гледам и че я припалваш само на изпарения!Няма дебит и налягане в горивонагнетателната ти система!
p.s.аз съм със същия двигател!
p.s.аз съм със същия двигател!
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Горивния филтър е сменен няма значение колко гориво има в резервоара проблема остава.
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Biankonero написа:gogo911 написа:Да но аз съм сменил всички маркучи към въпросният филтър и филтъра.
Гледам че си от София - драсни едно ЛС да се разберем и мини с колата да я видим ако искашЧе така само по описание трудно ще ти помогнем с нещо, различно от съвети и преположения.
Оказа се че единия ми маркуч е сцепен по дължина, смених го, както и останалите с изключение на този заврения в колекторите и ме съмнява сега дали от него не е това съскане
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Той най-трудно се сменя (номер 3), защото е много заврян, а и е най-скъп, защото от двете страни е със накрайници за захващане, а другите са обикновенни гумени маркучи. Имам от стария ми мотор останал, но освен при захващането към клапана за картерните или към колектора не виждам как ще има проблем със самия маркуч - той не е гумен.
Колега когаро сменях филтъра за картерните пари смених и всичките маркучи от картинката но проблема остана.
То и аз не съм си помислял да сменя само него и добре че взех всички защото няма как да ги разкачиш без да счупиш поне един толкова бяха зле.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
Много прилича на Ванос проблем!Някои колеги се оплакват,че при ремонт на ваноса не са им зацепили правилно колелата и т.н.,а и ваноса не излиза на диагностика!
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
dr.peshev написа:Много прилича на Ванос проблем!Някои колеги се оплакват,че при ремонт на ваноса не са им зацепили правилно колелата и т.н.,а и ваноса не излиза на диагностика!
Излиза, при работещ двигател се гледат едни стойности. Ако ваносите не работят, веднага се разбира, даже дали само единия или и двата.
- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
dr.peshev написа:Много прилича на Ванос проблем!Някои колеги се оплакват,че при ремонт на ваноса не са им зацепили правилно колелата и т.н.,а и ваноса не излиза на диагностика!
До колкото знам, двойните ваноси нямат нужда от специално зацепване при отваряне и подмяна на о-пръстените. Със зацепването трябва да се внимава при единичния ванос.
Също така това гаснене едва ли е от ваноса , все пак той работи когато колата е в движение, а до колкото разбрах този проблем го има и на място.
Иначе колегата е прав, с "живата диагностика" може и да полочиш допълнителна информация относно проблема като следиш отделните модули
Re: Проблем с оборотите M52TUB20
g_mihalev написа:dr.peshev написа:Много прилича на Ванос проблем!Някои колеги се оплакват,че при ремонт на ваноса не са им зацепили правилно колелата и т.н.,а и ваноса не излиза на диагностика!
До колкото знам, двойните ваноси нямат нужда от специално зацепване при отваряне и подмяна на о-пръстените. Със зацепването трябва да се внимава при единичния ванос.
Също така това гаснене едва ли е от ваноса , все пак той работи когато колата е в движение, а до колкото разбрах този проблем го има и на място.
Иначе колегата е прав, с "живата диагностика" може и да полочиш допълнителна информация относно проблема като следиш отделните модули
Аз доста добре се бях запознал с темата за свалянето на ваноса и никъде не пишеше че тряба специално зацепване ето го сайта:http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm.
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани