проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ми най-общо казано двигателя е правен за течно гориво, а не за газ... оттам е целия сериал. В дългосрочен план на мотора не му се пише нищо добро за съжаление...
Si non confectus, non reficiat.
- radoendurosport
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318
- Мечтае да кара: Хонда ХР 400
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Газта пази мотора почетете малко.Като отвориш двг карано само на газ вътре е доста чист.При новите двг-та се трупат много грешки на софтуера и се скапват дюзи,ламбди,датчици,това е проблема.Аз съм тествал през годините едно Е30 м10б18и беше само на газ значи без ламда,дебитомер,комп. всичко беше извадено и беше минало 670000км. докато се скапа купето,като разбира се на около 320000км.дежурната гарнитура на главата до 4 цилиндър.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Изобщо не е уместно да сравняваш един първобитен двигател като М10 със що-годе съвременните мотори, които се монтират в Е46.... разликата е огромна
Si non confectus, non reficiat.
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
колеги не започвайте темата За или ПРОТИВ газта. нека да видим какви са реално тия проблеми на Валтрониковите мотори N42, N46, защото и без това няма много теми за тях
- Kristopher
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз само да вметна, че на един приятел Вектрата има обикновена газ от 100000 километра, и не сме и правили никакъв ремонт на двигателя, а двигателя си е като нов, без никакви проблеми
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Брао, а как са и веждите на вектрата?
А като вмяташ казвай поне ква е Вектрата, не че която и да е вектра има място за обсъждане тук!
А като вмяташ казвай поне ква е Вектрата, не че която и да е вектра има място за обсъждане тук!
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- devil_vas
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 161
- Регистриран на: 1.01.2007
- Местоположение: Стм РВ BG
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
никой нищо не кава защо да е най-скапания мотор. за една година каране и около 6000 км (през повечето време не съм си в БГ) съм сменил само разшетилния съд за антифриза - 120 лева М кар, масло и маслен филтър Кастрол 10В40 - 110 лева, и вчера накладки предни и датчик 150 лева. общо взето, като внимаваш какво взимаш после се радваш на автомобил. вчера е закачих и на диагностика. никакви проблеми. стига съм ги хвалил тия БМВ-та ама...
ако колата не е подържана и е карана на утрепия, каквато и да е откъм мотор, марка или модел си е барутник. такива газови, мазови да си ги кара някой друг
ако колата не е подържана и е карана на утрепия, каквато и да е откъм мотор, марка или модел си е барутник. такива газови, мазови да си ги кара някой друг
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Никой нищо не казва защото такива коли са все още редки в БГ. Иначе впечатленията от N42 по чуждите форуми са добри.
Si non confectus, non reficiat.
- Kristopher
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Аз давам просто пример, двигателят си е двигател, какво като не е на BMW, иначе Вектрата е 89 година, 1.6- 75 коня и пак казвам, работи си като нов
K_Ilkov написа:Брао, а как са и веждите на вектрата?
А като вмяташ казвай поне ква е Вектрата, не че която и да е вектра има място за обсъждане тук!
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Kristopher написа:...Вектрата е 89 година, 1.6- 75 коня и пак казвам, работи си като нов
викаш като N42 e баш маторя
нямам нищо против газта макар, че никога не бих си сложил,
но темата не е за това камо ли за 20 и кусур годишна Вектра 1.6 моно на газ
и малко он-топик:
няма такова нещо като най-скапания куц и тн мотор еле пък на БМВ
всяко нещо с подръжката и експлоатацията си
- варианти много според екземпляра и малко шанс все пак
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- koce_dji
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 10.07.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Дежурният седмичен проблем :
Симптоми:
1.Загуба на антифриз
2.Втвърдяване на волана
Диагноза:
Скапана водна помпа
Е те тва е кола с характер а???
всяка седмица сервиз -е баси!
Симптоми:
1.Загуба на антифриз
2.Втвърдяване на волана
Диагноза:
Скапана водна помпа
Е те тва е кола с характер а???
всяка седмица сервиз -е баси!
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ами колега да си я избирал по-внимателно. Казаха ти вече.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- b_velev
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
koce_dji написа:Дежурният седмичен проблем :
Симптоми:
1.Загуба на антифриз
2.Втвърдяване на волана
Диагноза:
Скапана водна помпа
Е те тва е кола с характер а???
всяка седмица сервиз -е баси!
Тотално ли не ти работи сервото или само се е втвърдил леко волана?
- snk1
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 5.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 46, 318i kombi,143ps avtomatik
- Мечтае да кара: Същото
- Детайли за колата: С газов инжекцион
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здрасти колега, казвам се Светлъо и не не си само ти ,аз на мойта и двигателя и смених.
Последно на бензин върви чудесно ,но на газ ми дава ядове. Работи като на 3 цилиндъра
Последно на бензин върви чудесно ,но на газ ми дава ядове. Работи като на 3 цилиндъра
- Sergo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
koce_dji написа:Ами да започна с някои от проблемите до сега:
1.Горене на масло като за световно 1л за 1000км:
Ходих при един дето бил най големия майстор на БМВ в Пловдив,викат му митака(нарочно с малка буква е името).Та той вика колата е супер сменяш филтъра на картерните газове и махаш катализатора и спи града.Да ама не всичко тва ми струва към 370 лв и ефекта е никакъв .Отивам пак при въпросния майстор той погледна колата разправя че колата за нищо не става махай я и т.н.
Смених сегменти и гумички на клапаните и спря да гори масло-Сумата е страшна.
2.Тресене на двигателя:
Сменен клапан на ваноса -двигателя утихна -250лв
3.Отаз на сервото на спирачките :
Не работеща помпа за вакуума на сервото за спирачките.
Не решен проблем : ако някой може да ми помогне ще съм благодарен
4.Сега ново 20-колата гасне от време на време като пуснеш газта ,на бензин по някое време даваш газ -никаква реакция оборотите си стоят същите не мърдат.На газ за сега само гасне понякога .
Съмненията са за това че няма катализатор колата и отчита грешка в ламбда сондите,та ако някой има същия двигател и е махал катализатора да каже има ли някакъв проблем .
Всичко това се случва само за 6 месеца ,не ми се мисли през следващите 6 какво ще изкочи.
КОлега здравей
съжалявам наистиан за приоблемите коуито ти създава колата , надявам се след като ги оправиш поовече да нямаш ядове с нея !
Искам само да те питам за съвет в кой сревиз ходиш в Пловдив и би ли ми препоръчал някой майстор , за съжаление така и не срещнах някой на когото да имам пълно доверие , Последно четох за този митко който е в сервиза зад кауфланд -ама нещо май на вярвам много на тези прехвалиени майстори. Между другото ходил съм при Любака и Росен в Кичука - но и там малко несериозна работа иначе момчетата май си разбират от работата!
Поздрави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани