проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Zagy » 25 Дек 2010, 19:20

Ми най-общо казано двигателя е правен за течно гориво, а не за газ... оттам е целия сериал. В дългосрочен план на мотора не му се пише нищо добро за съжаление...
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 8.02.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 318
Мечтае да кара: Хонда ХР 400

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от radoendurosport » 26 Дек 2010, 19:35

Газта пази мотора почетете малко.Като отвориш двг карано само на газ вътре е доста чист.При новите двг-та се трупат много грешки на софтуера и се скапват дюзи,ламбди,датчици,това е проблема.Аз съм тествал през годините едно Е30 м10б18и беше само на газ значи без ламда,дебитомер,комп. всичко беше извадено и беше минало 670000км. докато се скапа купето,като разбира се на около 320000км.дежурната гарнитура на главата до 4 цилиндър.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Zagy » 26 Дек 2010, 21:47

Изобщо не е уместно да сравняваш един първобитен двигател като М10 със що-годе съвременните мотори, които се монтират в Е46.... разликата е огромна :angel:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от devil_vas » 27 Дек 2010, 17:57

колеги не започвайте темата За или ПРОТИВ газта. нека да видим какви са реално тия проблеми на Валтрониковите мотори N42, N46, защото и без това няма много теми за тях :dunno:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Kristopher » 27 Дек 2010, 22:31

Аз само да вметна, че на един приятел Вектрата има обикновена газ от 100000 километра, и не сме и правили никакъв ремонт на двигателя, а двигателя си е като нов, без никакви проблеми
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от K_Ilkov » 28 Дек 2010, 10:43

Брао, а как са и веждите на вектрата?

А като вмяташ казвай поне ква е Вектрата, не че която и да е вектра има място за обсъждане тук!
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 161
Регистриран на: 1.01.2007
Местоположение: Стм РВ BG
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330Cd и понякога RS6 1000hp

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от devil_vas » 28 Дек 2010, 12:24

никой нищо не кава защо да е най-скапания мотор. за една година каране и около 6000 км (през повечето време не съм си в БГ) съм сменил само разшетилния съд за антифриза - 120 лева М кар, масло и маслен филтър Кастрол 10В40 - 110 лева, и вчера накладки предни и датчик 150 лева. общо взето, като внимаваш какво взимаш после се радваш на автомобил. вчера е закачих и на диагностика. никакви проблеми. стига съм ги хвалил тия БМВ-та ама... :mhihi:

ако колата не е подържана и е карана на утрепия, каквато и да е откъм мотор, марка или модел си е барутник. такива газови, мазови да си ги кара някой друг :no:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Zagy » 28 Дек 2010, 12:26

Никой нищо не казва защото такива коли са все още редки в БГ. Иначе впечатленията от N42 по чуждите форуми са добри.
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Kristopher » 28 Дек 2010, 13:44

Аз давам просто пример, двигателят си е двигател, какво като не е на BMW, иначе Вектрата е 89 година, 1.6- 75 коня и пак казвам, работи си като нов :D
K_Ilkov написа:Брао, а как са и веждите на вектрата?

А като вмяташ казвай поне ква е Вектрата, не че която и да е вектра има място за обсъждане тук!
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от K_Ilkov » 28 Дек 2010, 14:36

Kristopher написа:...Вектрата е 89 година, 1.6- 75 коня и пак казвам, работи си като нов :D

викаш като N42 e баш маторя :mhihi:

нямам нищо против газта макар, че никога не бих си сложил,
но темата не е за това камо ли за 20 и кусур годишна Вектра 1.6 моно на газ :yes:

и малко он-топик:
няма такова нещо като най-скапания куц и тн мотор еле пък на БМВ
всяко нещо с подръжката и експлоатацията си
- варианти много според екземпляра и малко шанс все пак :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 10.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от koce_dji » 29 Дек 2010, 19:27

Дежурният седмичен проблем :
Симптоми:
1.Загуба на антифриз
2.Втвърдяване на волана

Диагноза:
Скапана водна помпа

Е те тва е кола с характер а???
всяка седмица сервиз -е баси!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Archangel » 29 Дек 2010, 22:37

Ами колега да си я избирал по-внимателно. Казаха ти вече. ;)
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от b_velev » 29 Дек 2010, 23:11

koce_dji написа:Дежурният седмичен проблем :
Симптоми:
1.Загуба на антифриз
2.Втвърдяване на волана

Диагноза:
Скапана водна помпа

Е те тва е кола с характер а???
всяка седмица сервиз -е баси!


Тотално ли не ти работи сервото или само се е втвърдил леко волана?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 46, 318i kombi,143ps avtomatik
Мечтае да кара: Същото
Детайли за колата: С газов инжекцион

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от snk1 » 03 Яну 2011, 13:14

Здрасти колега, казвам се Светлъо и не не си само ти ,аз на мойта и двигателя и смених.
Последно на бензин върви чудесно ,но на газ ми дава ядове. Работи като на 3 цилиндъра

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Sergo » 04 Яну 2011, 21:22

koce_dji написа:Ами да започна с някои от проблемите до сега:
1.Горене на масло като за световно 1л за 1000км:
Ходих при един дето бил най големия майстор на БМВ в Пловдив,викат му митака(нарочно с малка буква е името).Та той вика колата е супер сменяш филтъра на картерните газове и махаш катализатора и спи града.Да ама не всичко тва ми струва към 370 лв и ефекта е никакъв .Отивам пак при въпросния майстор той погледна колата разправя че колата за нищо не става махай я и т.н.
Смених сегменти и гумички на клапаните и спря да гори масло-Сумата е страшна.
2.Тресене на двигателя:
Сменен клапан на ваноса -двигателя утихна -250лв
3.Отаз на сервото на спирачките :
Не работеща помпа за вакуума на сервото за спирачките.


Не решен проблем : ако някой може да ми помогне ще съм благодарен
4.Сега ново 20-колата гасне от време на време като пуснеш газта ,на бензин по някое време даваш газ -никаква реакция оборотите си стоят същите не мърдат.На газ за сега само гасне понякога .
Съмненията са за това че няма катализатор колата и отчита грешка в ламбда сондите,та ако някой има същия двигател и е махал катализатора да каже има ли някакъв проблем .

Всичко това се случва само за 6 месеца ,не ми се мисли през следващите 6 какво ще изкочи.



КОлега здравей
съжалявам наистиан за приоблемите коуито ти създава колата , надявам се след като ги оправиш поовече да нямаш ядове с нея !
Искам само да те питам за съвет в кой сревиз ходиш в Пловдив и би ли ми препоръчал някой майстор , за съжаление така и не срещнах някой на когото да имам пълно доверие , Последно четох за този митко който е в сервиза зад кауфланд -ама нещо май на вярвам много на тези прехвалиени майстори. Между другото ходил съм при Любака и Росен в Кичука - но и там малко несериозна работа иначе момчетата май си разбират от работата!
Поздрави
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook