Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от Mileitiii » 25 Апр 2012, 21:08

Става и с къси ако се пробие долу близо до бензиновите (поне при е60). А ако някой иска нови щуцери на нови места на старите бодвате по едно болче и е готово :). На един джип имаше такива проблеми и трипати го бяха дупчили. Едните дупки запушени с течен метал другите с болчета на третите накрая дълги щуцери които се явили лечението му :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от Nedialkov » 25 Апр 2012, 21:24

Не е въпроса как става, а как е най-добре да се направи. След като обиколих всички хора в София, може би най-добрите в София който се занимават с романо. Реших твърдо, че няма да си доверя колата на никой от тях. Сега съм решил да отида до другия край на България за да си я монтирам при надявам се читав човек (след като сложа тогава ще се видим дали съм направил правилният избор). В София никой от хората които видях не слага дълги щуцери. Аз не искам някой да си прави експерименти на моята кола. Крайно съм разочарован от видяното по сервизите и най вечен от отношението. В крайна сметка ако аз не сядам омазан в колата си няма да дам на някой да ми сяда в колата мръсен да дупчи където и както си иска и да ми затапва колектора с болтчета и на всичкото отгоре да му платя все едно е магистър по ремонт на летяща чиния. Това на някоя друга кола не и на моята.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от uCnaHeTcA » 25 Апр 2012, 23:44

Nedialkov написа:Не е въпроса как става, а как е най-добре да се направи. След като обиколих всички хора в София, може би най-добрите в София който се занимават с романо. Реших твърдо, че няма да си доверя колата на никой от тях. Сега съм решил да отида до другия край на България за да си я монтирам при надявам се читав човек (след като сложа тогава ще се видим дали съм направил правилният избор). В София никой от хората които видях не слага дълги щуцери. Аз не искам някой да си прави експерименти на моята кола. Крайно съм разочарован от видяното по сервизите и най вечен от отношението. В крайна сметка ако аз не сядам омазан в колата си няма да дам на някой да ми сяда в колата мръсен да дупчи където и както си иска и да ми затапва колектора с болтчета и на всичкото отгоре да му платя все едно е магистър по ремонт на летяща чиния. Това на някоя друга кола не и на моята.

И къде е това другия край на България, ако не е тайна :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от Nedialkov » 26 Апр 2012, 7:56

Защо пък да е тайна. Но за момента не мога да кажа нищо преди да съм отишъл и видял с очите си. Видях направени коли от човека чух се с него и така. След като сложа тогава ще мога да кажа къде съм отишъл и дали съм доволен или не. Като цена няма да ми излезе по евтино от колкото в София, тъй като имам разходи за гориво и тн, но пък се надявам да ми спести ядове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от nikolae » 26 Апр 2012, 9:05

Mileitiii написа:Става и с къси ако се пробие долу близо до бензиновите (поне при е60). А ако някой иска нови щуцери на нови места на старите бодвате по едно болче и е готово :). На един джип имаше такива проблеми и трипати го бяха дупчили. Едните дупки запушени с течен метал другите с болчета на третите накрая дълги щуцери които се явили лечението му :)


то при мене беше така - с късите
да караше се, имаше и моменти, в които работеше добре
но сега е съвсем различно, много :-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от Mileitiii » 26 Апр 2012, 9:28

nikolae написа:
Mileitiii написа:Става и с къси ако се пробие долу близо до бензиновите (поне при е60). А ако някой иска нови щуцери на нови места на старите бодвате по едно болче и е готово :). На един джип имаше такива проблеми и трипати го бяха дупчили. Едните дупки запушени с течен метал другите с болчета на третите накрая дълги щуцери които се явили лечението му :)


то при мене беше така - с късите
да караше се, имаше и моменти, в които работеше добре
но сега е съвсем различно, много :-)

Това е супре. Тъпото е, че след разправии и дълго време престой на колата в сервиза се оравят тези неща. Проблема не е от маките щуцери проблема е от това как се поставят, с дългите щеш не щеш внмаваш .............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от nikolae » 26 Апр 2012, 13:07

дългите и късите бяха поставени по един и същ начин според мене - ако визираш ъгъла на дупчене

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от landolin » 27 Апр 2012, 8:52

Nedialkov написа:Не е въпроса как става, а как е най-добре да се направи. След като обиколих всички хора в София, може би най-добрите в София който се занимават с романо. Реших твърдо, че няма да си доверя колата на никой от тях. Сега съм решил да отида до другия край на България за да си я монтирам при надявам се читав човек (след като сложа тогава ще се видим дали съм направил правилният избор). В София никой от хората които видях не слага дълги щуцери. Аз не искам някой да си прави експерименти на моята кола. Крайно съм разочарован от видяното по сервизите и най вечен от отношението. В крайна сметка ако аз не сядам омазан в колата си няма да дам на някой да ми сяда в колата мръсен да дупчи където и както си иска и да ми затапва колектора с болтчета и на всичкото отгоре да му платя все едно е магистър по ремонт на летяща чиния. Това на някоя друга кола не и на моята.


Колега имай в предвид поддръжката на газовата, няма проблем да сложиш газовата и в съседна страна, важно е в твоя град да има сервиз на същата фирма за гаранционната поддръжка :) - имаш смяна на филтри на всеки 10к км, в началото малко повече настройки и т.н.

Ако за гаранционен период от 100к (примерно) отидеш 10 пъти за смяна филтри до другия край на страната и още 10-15 пъти за настройки (в най добрия случай), като плащаш всеки път и по 30-50лв за филтрите, ще ти излезнат други сметките.

Мен фобос ме цакат всеки път по 50лв за смяна на филтри, които струват 12лв, но пък всички диагностики, настройки, гаранционни замени и т.н са безплатни до 100к км, и пак едно отиване и връщане от Бъкстон до сервиза им в Долни Богоров ми е 30+ км, което е супер време отнемащо :banghead:

Това не значи да се метнеш на първия сервиз, но моят съвет е да потърсиш добри майстори близо до теб :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от mladfen » 30 Апр 2012, 21:28

Днес слагах на едно М52 газ и се сетих да ви снимам къде се дупчи колектора.
Щуцерите които ползвам за тези двигатели са с дължина на резбата 70мм.
Дупчи се перпендикулярно на фланците на смукателя!
ИзображениеИзображение
Последна промяна mladfen на 28 Май 2012, 20:24, променена общо 1 път
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 6.05.2012
Местоположение: Spain
Пол: Мъж
Кара: Toyota Avensis 2.0D
Мечтае да кара: BMW M4

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от gustav_ » 05 Май 2012, 23:12

Здравейте драги съфорумници! : )
Имам един конкретен въпрос към вас и много ще се радвам ако ми помогнете. Колебая между няколко марки автомобили, по точно 2. Пежо и БМВ. За Пежото прочетох достатъчно в техния форум относно модела който ме интерсува - 607 3.0 210 коня. А сега се обръщам към вас и искам да ви попитам за Е46 и известния баварски 6 цилиндров редови двигател - бензин! Подлежи ли на "газификация"? Съответно някакви проблеми с които бих могъл да се сблъскам след поставянето на ГИ?
И относно двигателя ако можете да споделите впечатления от вървеж, евентуално най често срещани проблеми и т.н. Какво ще кажете за автоматика, колко степени е? Маховика на ръчните демпферен ли е, евентуално на какви цени вървят.
Поздрави!
Марто :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от landolin » 09 Май 2012, 8:25

Колега към доста различни коли си се насочил, за 607 ще ти отива повече e39/e60. Не знам какво точно търсиш, ако търсиш повече динамика и по спортно каране е46/е90 са за теб.

Относно въпроса ти - няма кола която да не може да се газифицира :) има много шест-цилиндови БМВ-та на газ, така че въпроса ти трябва да е не може ли, а къде, в кой сервиз :idea: - ето ти едно от многото четива, излизащи с търсачката viewtopic.php?f=35&t=295791

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2118
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от nikolae » 09 Май 2012, 10:12

Сигурно малко извън темата /не колкото горния пост/, но да попитам

Има ли го някой от вас следното:
подавате газ, връщате педала и след малко колата хълца един-два пъти ?

Понякога го имам, понякога не. На бензин също понякога го има, но много по-малко, в смисъл почти не се усеща.
Става въпрос за обороти.. под 2500.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от ilia1984 » 12 Май 2012, 14:14

Здравейте предлагат ми Газов инжекцион за моята кола М43TU STAG-300 изпарител tomasseto и рейка RAIL apache за 890лв. струва ли си за тези пари и цената реална ли е? При монтажа трябва ли да се свалят колекторите защото от газовият сервиз казаха че няма да ги свалят ? Имали си особености при монтаж-а на уредбата ? Сервиза е ФАГУ гр. Пловдив какво ви е мнението за тях?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: София/Свиленград
Кара: с удоволствие
Мечтае да кара: по хубави пътища
Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от g_mihalev » 14 Май 2012, 14:24

nikolae написа:
dido0o``` написа:
nikolae написа:моята я направихме така и е доста удобно
http://www.stargas-bg.com/index.php?opt ... 21&lang=bg

Някои сложил ГИ да има проблеми с хидравликата и ниските обороти? При мене се наблюдава следния случаи: при въртене на волана от време на време ми падат сериозно оборотите в следствие на което инжекциона не смогва да пусне газ и гасне колата. На бензин положението е същото само че сама си качва оборотите .. на газ също го прави, но се случва и да не успее и тогава угасва.



Аз имам горе-долу подобни проблеми - гасне понякога на свободна. Това с хидравликата, въртяхме завойчета и забелязахме, че налягането в изпарителя пада за момент и не компа не може да компенсира и гасне.
Ефекта го заобиколихме, като направиха следното: когато се случи - налягането да падне, оборотите да са под 500 ако не е лъжа, да преминава на бензин /долу на индикатора не се вижда, че минава на бенз, нито свети червено за бенз/
Сега остана единствено, от една седмица не го е правила, но като се движа на свободна, да спирам към някой светофар, чат-пат гасне. Без да натискам педали, може би леко спирачка /тя също вдига малко оборотите нали така ?/ Пробвали сме с два други изпарителя - но пак техни, както и с друг комп. - същия ефект.

uCnaHeTcA:
Цената на лс
На бензин два пъти съм правил проба - пълен резервоар - 100км - пълнете до горе само извънградско.
Единия път - София - Плд - ~ 140 - на борда пишеше 8.7 аз го сметнах към 9.4-9.5 - същото каране на газ - 10-11 газ
Втория път беше много айляк каране - 90-100 с леко натискане на педала - София - Карлово на борд 7.7 - по колонка 8 - 8.1, на газ същото под 9.
Забелязал съм, че на юркане - рязко натискане, бутане на предавки, климатик - повече от 13 газ не ми е давала.
В София различно - давала е 13/100, 15/100, зимата 16-17/100 газчица
Има разлика във вървежа, но не огромна, а разликата в цените на горивата е драстична...


Разходите са ми подобни като на колега (колата е 320и М52Б20ТУ). Инжекциона е ЛандиРенцо ОМЕГАС.
Относно гасненето проблема е идентичен. Не съм обръщал внимание за хидравликата ще проверя. Иначе относно спиране и намаляване към светофар го прави както му скимне (в един ден 2-3 пъти, после може цяла седмица да не го направи). Иначе оборотите са супер стабилни, никакво играене. Заковава си ги на 710-720.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.04.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E70 3.5d

Re: Газов инжекцион за Е46 М52Б28ТУ - мнения и препоръки

Мнение от genuine » 14 Май 2012, 14:46

Колеги и на мен ми прави същият проблем с хидравликата. Вече веднъж ходих да коригират и газаджията каза, че е много богата сместа която се подава при ниски обороти, след което намали малко. В момента е по-добре от преди, но понякога пак гасне ( за свободен ход нямам проблеми да ми гасне ). Инжекциона е на Романо слаган във Варна.
Засякох колко гори извънградско - 120 на темпомат 8.5л./100км
Сега засичам градско колко ще е ... но мисля че ламята яко смуче :mhihi:
:driving:
Кефа цена няма!!! Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook