Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 700
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DoesNot » 09 Ное 2023, 14:14

Murcho написа:Здравейте, защо гумените уплътнения, които държат капака на клапаните, при бобините се сцепват на втория ден, след поставянето им, уплътненията са чисто нови от БМВ, когато започна да стягам уплътненията излизат от шайбата от едната страна.

Защото много ги затягаш. На 10 NM трябва да са.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 3.10.2023
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 318i 143 k.с. 2.0

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivokar » 10 Ное 2023, 16:38

Моля дайте контакт на майстор, който ще смени гумичките на клапаните без да сваля главата. За предпочитане Варна и региона, но в краен случай балканският полуостров :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от streetz » 20 Ное 2023, 16:35

Подгряването на термостата подлежи ли на програмиране? Доколкото разбирам се управлява от DME-то, тоест на теория е възможно?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.04.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bmwstraxo » 20 Ное 2023, 18:52

Здравейте питал съм на доста места в форумите на БМВ и доста съм походил по майстори, но проблема си остана. Моля без научкване само ако някой се е сблъсквал с този проблем да ме насочи... Колата е е46 325 192 кс бензин (вече и газ) но проблема го имаше още от преди когато я карах попти година на бензин. Сутрин особено когато температурите са по ниски паля колата и при натискане на газта оборотите падат и гасне. Ако оставя да работи на място оборотите не мърдат падат на 800 и заковават дори в лек наклон нагоре мога да тръгна само на съединител без да пипам педала на газта без проблем, но дори и в движение примерно тръгвам на съединител колата си върви на първа предавка и при опит да ускоря като натисна леко газта тя все едно натискам спирачка и гасне. Всичко това е докато е студена като загрее няма проблем. А на газ проблем няма дори ако изчакам на място да прехвърли на газ или запаля авариино на газ проблен НЯМА.. Отчаян съм вече и дори съм готов на другия край на България са отида но да знам, че отивам при човек който знав проблема и ше го реши.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 1.08.2019
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от DiscontroL » 20 Ное 2023, 20:11

Възможно е. Обаче ако искаш да свалиш работната температура на мотора, то подгрева на термостата трябва да работи почти постоянно. На теория така ще му се съкрати живота.. По-добър вариант е ако има как да се смени термостата с такъв, който работи на по-ниска температура и няма подгрев.
Race cars is my escape from all bullshit in life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от streetz » 20 Ное 2023, 23:22

Аз не искам да свалям температурата, но след смяна на радиатора и термостата на кутията (автоматична) преди няколко месеца градусите паднаха лятото до 80, а сега направо са под 70 при извънградско каране. Преди това винаги държеше 92-94, което би трябвало да е правилния порядък. Имам подозрения, че в сервиза са бутнали нещо, за да смъкнат градусите, умишлено или не ... та затова ми беше чуденката. Благодаря!
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от abracadabra » 23 Ное 2023, 10:10

Горивен филтър, гледам че сега са на промоция... Не съм го сменял на Е46-цата ми от 8г.( а преди това не знам дели е сменян). Но, пък нямам проблеми, как мислите, да го сменям ми?
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от v_p_m » 23 Ное 2023, 22:42

abracadabra написа:Горивен филтър, гледам че сега са на промоция... Не съм го сменял на Е46-цата ми от 8г.( а преди това не знам дели е сменян). Но, пък нямам проблеми, как мислите, да го сменям ми?

Къде го гледаш колега че ще сменям на моята.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от v_p_m » 23 Ное 2023, 22:44

streetz написа:Аз не искам да свалям температурата, но след смяна на радиатора и термостата на кутията (автоматична) преди няколко месеца градусите паднаха лятото до 80, а сега направо са под 70 при извънградско каране. Преди това винаги държеше 92-94, което би трябвало да е правилния порядък. Имам подозрения, че в сервиза са бутнали нещо, за да смъкнат градусите, умишлено или не ... та затова ми беше чуденката. Благодаря!

АКо се съмняваш в подгрева на термостата просто му откачи буксичката и ще си покаже , аз залагам на проблем със самия термостат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 31.10.2015
Местоположение: Където дойде
Пол: Мъж
Кара: BMW 3 E46 ,E90
Мечтае да кара: 850 CSI E31
Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Moni_BMW » 28 Ное 2023, 9:36

abracadabra написа:Горивен филтър, гледам че сега са на промоция... Не съм го сменял на Е46-цата ми от 8г.( а преди това не знам дели е сменян). Но, пък нямам проблеми, как мислите, да го сменям ми?


Това някъв майтап ли е ? За 8 години много ясно,че вече е за смяна.
///M power

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 6.05.2023
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Viksana22 » 04 Дек 2023, 19:11

Може ли някой да ми каже какво точно трябва за смяната от m43b19 e46 към m44b19 e36(is) и ако някой го е правил да даде мнения благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: bmw е36

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kokobaroko13 » 06 Дек 2023, 8:56

Може ли да ми кажете при БМВ е46 кабелите за аудиото са зелен с черна ивица и само зелен това е от лявата врата кой е плус и кой минус.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.10.2019
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 E83; BMW 525 E61
Мечтае да кара: BMW M5 E60

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от outofcontrol94 » 14 Дек 2023, 20:03

Изображение

Здравейте, имам следния проблем с е46 комби.Първоначално колата отключваше и заключваше с дистанционното само след престой, след известно време отказа напълно, с ключа нямам проблеми, също така не работи и прозореца на багажника.От няколко дни забелязах, че вече не се включват и аварийните при заключване с ключа.На диагностика излизат само бушони, които проверих и са здрави, и нямам проблем с грешките, които е записала.Инсталацията в пантите на багажника е проверена, там всичко е наред.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 325i
Детайли за колата: сива

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от empar » 15 Дек 2023, 9:16

Bmwstraxo написа:Здравейте питал съм на доста места в форумите на БМВ и доста съм походил по майстори, но проблема си остана. Моля без научкване само ако някой се е сблъсквал с този проблем да ме насочи... Колата е е46 325 192 кс бензин (вече и газ) но проблема го имаше още от преди когато я карах попти година на бензин. Сутрин особено когато температурите са по ниски паля колата и при натискане на газта оборотите падат и гасне. Ако оставя да работи на място оборотите не мърдат падат на 800 и заковават дори в лек наклон нагоре мога да тръгна само на съединител без да пипам педала на газта без проблем, но дори и в движение примерно тръгвам на съединител колата си върви на първа предавка и при опит да ускоря като натисна леко газта тя все едно натискам спирачка и гасне. Всичко това е докато е студена като загрее няма проблем. А на газ проблем няма дори ако изчакам на място да прехвърли на газ или запаля авариино на газ проблен НЯМА.. Отчаян съм вече и дори съм готов на другия край на България са отида но да знам, че отивам при човек който знав проблема и ше го реши.


Алтернатор. ;)
Дискутирано е във форума доста пъти подобно поведение при М54.
Имах същия казус преди 4 години с реле-регулатор менте.
Смених целия алтернатор с втора ръка такъв от М52 и от скоро пак имам същия казус. Ще си рециклирам от-до стария и ще го върна него.

пп. Малко вероятно, но пробвай да си изчистиш клапана за празен ход(ICV). Аз го свалям почти всяка година и винаги за запекъл - ефект нито положителен, нито отрицателен върху работата на двг.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.04.2019
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bmwstraxo » 21 Дек 2023, 13:24

Възможно ли да е алтернатор като зареждането си е отлично и акумулатора е силен. Моторчето е почистено. Имам едни наблюдения понякога някои от светлините по таблото почти изгасват или светят много леко и изведнъж се оправя и светяат ярко, но това мислих че го прави от някоя маса и щях да търся проблема след като оправя този. Имам и друго наблюдение възможно ли да тпс на дросела? Дросела изглежда като нов мисля, че е сменян трябва ли през компютър да се калибрира някак...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook