Проблем с обороти. M43B19.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Проблем с обороти. M43B19.
Колата е 318i с газ. М43б19
Та проблема е, че оборотите на празен ход доста ми играят, изчетох доста теми и мнения с този проблем, но нищо не ми помогна.
Та в движение и на място когато я освободя оборотите ми падат до към 600/700. Когато завивам също доста ми падат оборотите, но мисля че е от хидравликата и е нормално. На газ и на бензин го прави. Та сменил съм - Дебитомер на Бош, Клапан картерни газове с маркучите, Диса Клапа чисто нова, почистени дросел и стъпков мотор до блясък, сменени малките вакум маркучета, които са отпред на двигателя, сменен датчик разпределителен вал, гофре и маркуча след дебитомера. На диагностика е чиста. На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите. Интересното е ,че като махна малкия вакум маркуч отпред на колектора се вдига леко оборотите и няма проблем. Моля за Помощ..
Та проблема е, че оборотите на празен ход доста ми играят, изчетох доста теми и мнения с този проблем, но нищо не ми помогна.
Та в движение и на място когато я освободя оборотите ми падат до към 600/700. Когато завивам също доста ми падат оборотите, но мисля че е от хидравликата и е нормално. На газ и на бензин го прави. Та сменил съм - Дебитомер на Бош, Клапан картерни газове с маркучите, Диса Клапа чисто нова, почистени дросел и стъпков мотор до блясък, сменени малките вакум маркучета, които са отпред на двигателя, сменен датчик разпределителен вал, гофре и маркуча след дебитомера. На диагностика е чиста. На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите. Интересното е ,че като махна малкия вакум маркуч отпред на колектора се вдига леко оборотите и няма проблем. Моля за Помощ..
Последна промяна Atanasoww019 на 03 Дек 2022, 13:54, променена общо 1 път
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Проблем с обороти.
За да изключиш проблеми породени от газовата система, намери бушона за газовата и го извади след което покарай 30-40 км и виж дали ще има промяна.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Никаква разлика. Интересното е, че изключих стъпковия мотор и абсолютно всички проблеми изчезнаха единствено където държи леко повечко оборот към 900/950 ,но не мърдат и милиметър поне за сега.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Atanasoww019 написа:Колата е 318i с газ. М43б19
Та проблема е, че оборотите на празен ход доста ми играят, изчетох доста теми и мнения с този проблем, но нищо не ми помогна.
Та в движение и на място когато я освободя оборотите ми падат до към 600/700. Когато завивам също доста ми падат оборотите, но мисля че е от хидравликата и е нормално. На газ и на бензин го прави. Та сменил съм - Дебитомер на Бош, Клапан картерни газове с маркучите, Диса Клапа чисто нова, почистени дросел и стъпков мотор до блясък, сменени малките вакум маркучета, които са отпред на двигателя, сменен датчик разпределителен вал, гофре и маркуча след дебитомера. На диагностика е чиста. На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите. Интересното е ,че като махна малкия вакум маркуч отпред на колектора се вдига леко оборотите и няма проблем. Моля за Помощ..
С оглед на това че проблемите се проявяват само на загрял мотор - изключи ламбда сондите (и двете, ако и задната е включена), покарай и виж как ще се държи мотора, независимо от това че ще ти светне чека. Катализатор има ли все още, предполага се че не?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
От няколко дни карам с изключена букса на стъпковия мотор, проболемите с оборотите изчезнаха , единственото е ,че при първия старт оборотите са малко ниски към 800/850., това е минуса след около 4,5 минути се оправя и без никакви проблеми. Което си е видно ,че стъпковия мотор е за смяна, в момента карам така без букса, пък по на там ще видим.
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Здравейте колеги, закупих въпросното стъпково моторче чисто ново на марка Bosch,монтирах го и проблема си остана , незнам вече на къде да се насоча почти всичко съм сменил и проблема остава, единствено с изключен стъпков мотор нямам проблеми освен при първият студен старт ... Моля за помощ..
- rakita
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118 hp
- Мечтае да кара: 1936 Mercedes Benz 500k Cabriolet C
Re: Проблем с обороти. M43B19.
"На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите"
Този номер го прави и от кислородния датчик, пробвай с изключен и ако се оправи префлашни екуто на евро 0.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Този номер го прави и от кислородния датчик, пробвай с изключен и ако се оправи префлашни екуто на евро 0.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем с обороти. M43B19.
... По-горе написах мнение, но явно никой не ме чу.
Към автора - колата отдавна е без катализатор, нали така? Още повече си с газ... Изключваш предварително И двете сонди, и отиваш при някой работещ с WinKFP. За пет минути ти вкарва софт с номер 7503304. Толкова.
Към автора - колата отдавна е без катализатор, нали така? Още повече си с газ... Изключваш предварително И двете сонди, и отиваш при някой работещ с WinKFP. За пет минути ти вкарва софт с номер 7503304. Толкова.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Колата е с изключени ламбда сонди и никаква разлика, пръсках с спрей за карбуратори ,но нищо..
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем с обороти. M43B19.
А опита с клапана за картерните газове направи ли? Без диагностика и някакви живи данни всичко ще е на проба-грешка.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с обороти. M43B19.
На моята кола имам датчик върху хидравличната помпа и като маневрирам бавно в крайно дясно и крайно ляво подава сигнал на ЕКУ и леко вдига оборотите .
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
The Heartlistener написа:А опита с клапана за картерните газове направи ли? Без диагностика и някакви живи данни всичко ще е на проба-грешка.
Затапих клапана и оставих маркуча от капака на клапаните все същото е освен миризмата в купето, на диагностика я качихме на живи данни всичко си е в норма, пръсках с спрей за карбуратори на всякъде, но нямаше разлика в работата на мотора, остава да му пусна дим в всмукателната система пък да видим.
EDIT:
Значи още нещо, когато колата е студена и я тръгна и видя, че вече колата в към горе долу 70,80 градуса и я поизпържа малко в по критични обороти и като я освободя и колата гасне.
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Колега, провери гарнитурата на всмукателния колектор. Има голяма вероятност да се е прокъсала и оттам да идват проблемите с оборотите.
BMW 320i, 2005, 150hp
- Atanasoww019
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Колега сменени са 4-те О-пръстена на всмумателния колектор, на диагностика "понякога" излиза само една грешка и то от време на време и тя е за температурния датчик на главата.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Atanasoww019 написа:Колега сменени са 4-те О-пръстена на всмумателния колектор, на диагностика "понякога" излиза само една грешка и то от време на време и тя е за температурния датчик на главата.
А защо не си го казал досега? Температурният датчик на главата е много важен компонент за смесообразуването. Той дава информация на еку-то за температурата на двигателя, с неадекватни данни проблемите са налице . Какво точно е описанието на грешката?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани