Търся сервиз за смяна на сегменти

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от d0tc0m » 08 Апр 2024, 20:34

Здравейте колеги,

Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.

Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от The Heartlistener » 09 Апр 2024, 20:11

N42 не страда от износване на сегменти. Направете една промивка (разкоксоване). Ако на мотора никога не са сменяни гумички на клапани - харчът на масло е оттам, колкото и невероятно да изглежда (като количество) за разни сервизни разбирачи. Това е болежката на тоя двигател. Задължителна смяна на гумички, клапан картерни газове, както и на всички о-пръстени на свещите + гарнитури. Ако километрите са повечко, е добре да се съчетае с ревизия на глава, клапани и смяна на веригата.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 30.10.2013
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: '02 E46 325i
Детайли за колата: сива

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от empar » 10 Апр 2024, 8:09

The Heartlistener написа:N42 не страда от износване на сегменти. Направете една промивка (разкоксоване). Ако на мотора никога не са сменяни гумички на клапани - харчът на масло е оттам, колкото и невероятно да изглежда (като количество) за разни сервизни разбирачи. Това е болежката на тоя двигател. Задължителна смяна на гумички, клапан картерни газове, както и на всички о-пръстени на свещите + гарнитури. Ако километрите са повечко, е добре да се съчетае с ревизия на глава, клапани и смяна на веригата.


По-точно обяснено едва ли може! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от zvetiko » 10 Апр 2024, 10:36

d0tc0m написа:Здравейте колеги,

Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.

Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?


Колега, като начало нека се провери откъде се губи компресията. Причината за ниската компресия не винаги е идентична с причината за загуба на масло. Ако са сегменти със сигурност ще изникнат и други неща при смяната им. Трябва да си определиш приоритетите, бюджета, ако си решил да отстраниш всички проблеми- дали изобщо искаш да харчиш хиляди левове за тази кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от d0tc0m » 10 Апр 2024, 10:46

The Heartlistener написа:N42 не страда от износване на сегменти. Направете една промивка (разкоксоване). Ако на мотора никога не са сменяни гумички на клапани - харчът на масло е оттам, колкото и невероятно да изглежда (като количество) за разни сервизни разбирачи. Това е болежката на тоя двигател. Задължителна смяна на гумички, клапан картерни газове, както и на всички о-пръстени на свещите + гарнитури. Ако километрите са повечко, е добре да се съчетае с ревизия на глава, клапани и смяна на веригата.


Благодаря много. Иначе съвсем не е на много километри - 135 хил. Не са сменяни гумички на клапани.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от d0tc0m » 10 Апр 2024, 10:55

zvetiko написа:
d0tc0m написа:Здравейте колеги,

Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.

Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?


Колега, като начало нека се провери откъде се губи компресията. Причината за ниската компресия не винаги е идентична с причината за загуба на масло. Ако са сегменти със сигурност ще изникнат и други неща при смяната им. Трябва да си определиш приоритетите, бюджета, ако си решил да отстраниш всички проблеми- дали изобщо искаш да харчиш хиляди левове за тази кола.


Аз ходих в Дару Кар и там ми направиха оферта, която отива към 5 цифрена сума, което очевидно не е вариант. Очаквах, че може да изкара доста повече двигателя преди да се стигне до такива проблеми. Колата е на 135 хил км. Мислих, ако има варинат, в друг сервиз да се постегнат нещата поне временно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от streetz » 11 Апр 2024, 8:41

Записвам се да следя темата.
Като цяло е мъчна работа, ако питаш за София, да намериш някой за повече от смяна на масло, накладки и вериги. Особено пък на нещо различно от F и G серия. Научиха на хляба мекото.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 13.11.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
Мечтае да кара: M

Re: Търся сервиз за смяна на сегменти

Мнение от volk » 25 Апр 2024, 22:35

Ако колата е на описаните километри би трябвало да си заслужава да се стегне. Щом аз съм сменил сам верига и гумички без да свалям главата, то всеки т.нар. майстор може да го направи. Колко внимателно ще го направи е друг въпрос. Моята е на 270 000км и съм направил не малко неща по нея, но не мисля, че ще я продам изобщо. Просто съм вложил много труд и пари.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook