Е46 318и мени оборотите на празен ход?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Е46 318и мени оборотите на празен ход?
не е постоянно, но се случва все по-често. в началото си мислех че е от скапания бензин(95) но реших да ви питам вас на какво друго може да се дължи това. от нормални(мисля че са 900) оборотите падат рязко и колата почти гасне
п.с.:на някой друг случва ли му се това неприятно явление?
мерси!
п.с.:на някой друг случва ли му се това неприятно явление?
мерси!
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
виж стъпковото моторче по4истиго с ВД40 спреи да излезе мръсотията и ако не се оправи диагностика,също провери и гуфрето да не е спукано и да не сму4е въздух от някъде.Успех и пиши какво е било;)
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Има една пластмасова клапа до дебитомера, много често тя се преебва (заедно с маркучлето до нея). Също така си смени и свещите ако е дошъл момента
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- pretendeer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.07.2005
- Местоположение: София
И много по-просто. Провери си дебитомера и горивния филтър. Горивен филтър-250лв. Bosch. Горивен филтър - около 50лв.
- prel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Ако е дебитомер, ще имаш проблеми и с вървежа на колата при нормални обороти - ще губи мощност, ще се дави и т.н.
Това, което ти казваш най-вероятно е моторчето дето регулира празния ход. Ако не е това може да гледаш за тия теща: токове (кабели, слаби връзки), други датчици - TPS, MAP, ламбда. Ако е ламбдата като запалиш колата студена би трябвало да нямаш такъв проблем за кратко.
Това, което ти казваш най-вероятно е моторчето дето регулира празния ход. Ако не е това може да гледаш за тия теща: токове (кабели, слаби връзки), други датчици - TPS, MAP, ламбда. Ако е ламбдата като запалиш колата студена би трябвало да нямаш такъв проблем за кратко.
ми като е студена колата оборотите са постоянно малко над 1000 което мисля е нормално. но като загрее при преминаването от 1100(примерно) на 900 колата почти гасне. а и след това докато чакам на някой светофар забелязвам как оборотите постоянно "играят" леко нагоре-надолу, а понякога(рядко) падат доста и двг. почти гасне.
но явно трябва да я погледне майстор че вие изброихте над 10 възможни проблема
мерси много за мненията колеги
но явно трябва да я погледне майстор че вие изброихте над 10 възможни проблема
мерси много за мненията колеги
- prel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Хм, може и да не е моторчето.
Иди на диагностика, ама не само да закачат компютъра и да кажат "Няма нищо, карай!", ами да ти направят и газов анализ и да ти видят запалване, токове и т.н. Ще ти кажат 100% откъде е проблема.
Иди на диагностика, ама не само да закачат компютъра и да кажат "Няма нищо, карай!", ами да ти направят и газов анализ и да ти видят запалване, токове и т.н. Ще ти кажат 100% откъде е проблема.
- Zlatex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 5.05.2007
- Местоположение: Шопландия
- Пол: Мъж
- Кара: Бясно
- Мечтае да кара: по добри пътища
- Детайли за колата: Е61, 525D
При мен проблема е същия само че като загрее се оправя.Сменил съм свещи и всички филтри.Явно е няква хронична болест на този двигател-М 43.Даже почистваха някакъв клапан в Камор,но не се оправи.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани