Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Рейка.Втора ръка или рециклиране..
Колеги ,искам съвет за рейка.Вчера се обадих на майсторите до техническия и ми казаха че ремонта е 160-180 лв без разглабяне и монтаж,и мен ме устройва.Дават една година гаранция.Обаче пуснах и тема в "купува" , че търся рейка втора ръка и веднага един колега ми предложи за 150 лв.От различни градове сме ,трябва по куриер да правим сделката.
Въпроса е кое по си заслужава : втора ръка или рециклиране?
Въпроса е кое по си заслужава : втора ръка или рециклиране?
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Според мен по-добре си направи ремонт на твоята,че не е ясно втората употреба на какво дередже е.Аз съм с рециклирана от МИ-то и 2 ра година никакви ядове.И гледам,че нещо цените са паднали.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.
Dozo написа:Според мен по-добре си направи ремонт на твоята,че не е ясно втората употреба на какво дередже е.Аз съм с рециклирана от МИ-то и 2 ра година никакви ядове.И гледам,че нещо цените са паднали.
и аз втора година карам с рециклирана и нямам ядове. като вземеш втора ръка може да се окаже после, че пак е за рециклиране

НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
О BMW, имам лудост в главата си от теб!
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
в какво се изразява рециклирането на рейката? и какви са симптомите когато стане за рециклиране? мерси предварително

!
Рециклирах си рейката.Днес ми я поставиха и утре ще видя дали има теч.Остана обаче едно леко пукане когато завивам .Възможно ли е да не е от рейката,ами нещо друго по кормилната уредба , или пък ходовата(в което се съмнявам). 

- glendower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Veliko turnovo
колега като свиеш пълен ляв или десен ако пука може да е от лагер4етата на мактерсоните горе
поне на мен така ми казаха защото смених абс сичко по ока4ването и пукането си остана и се оказа от тях

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
CLM-Ivo написа:След като цената е еднаква за рециклаж и друга втора ръка кое е по-добре? Да караш с нещо на което са му сменени всички части, които по някакъв начин се износват с нови или друго нещо, което частите му са се износвали вече ~10 години...?! Едното е логично, другото не.
Кой ти каза, че при рециклирането се сменят всички части, които се износват

То ако беше така, едно рециклиране нямаше да струва 150-200лв, а щеше да е минимум 1000лв

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
CLM-Ivo написа:Рейка не съм рециклирал, но при рециклирането на динамото и стартера ми се смениха всички износваеми части... И от там съдя, че рециклиране = основен ремонт.
Смениха ти ротор, статор, четки, волт регулатор, лагери и диодна плочка и ремъчна шайба на динамото и ти излезе по-евтино от ново

Българското рециклиране на рейка се състои в подмяна само и единствено на гумички.То за това е от 150 до 300лв.Съществената час, която се износва е червяка в рейката.Продават се рециклирани рейки с наварени червяци, но са на цени от 500лв до 600Е и гарантирано натягат в края на завъртане на волана.
Преди да си купя моята рейка изчетох всички начини за рециклиране на рейка и в крайа сметка прецених, че по-добрият вариант за мен е нова, при положение, че карам из родните "пътища" с очарователни ями

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Mario Pankov написа:А цената на новата беше около 2800лв в Дару.
2570лв, ако трябва да сме точни.Ето ми я офертата от Варна Карс http://img243.imageshack.us/img243/2174/cci00000gn2.jpg
Eто ги тези рециклираните в германия с наварен червяк http://cgi.ebay.de/Lenkgetriebe-BMW-E39 ... 240%3A1318
Един приятел си взе такава и натяга в двата края на волана.Maйстора, който му я слага каза, че е слагал и други такива и това било съвсем нормално за така рециклирани рейки, но определено е по-добро от смяната само на уплътнения.
Ако можеш да си го позволиш, най-добре си е нова.Някой беше казал, че може да се намери оригинална FK за 2000лв.
!
На мен майсторите казах ,че сменят освен гумички, семеринги и маншони.Но понеже не разбирам незнам какви части ми съдържа рейката.Иначе спря да ми тече ,което е най важното.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: !
Bumer525 написа:На мен майсторите казах ,че сменят освен гумички, семеринги и маншони....
E то семеринги и маншони какво са, все гумички

Мен ми е много интересно, как хората са доволни от рециклирането в БГ, след като сменят всичко друго, но не и износената част

58 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани