Е39 информация за трансмисия

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Юни 2006, 8:40

Колеги, в крайна сметка закупих автомобила и по първи впечатления (около 1000 км) съм доволен. Колата има доста екстри автопилот, asc, клима,ел пакет, чупещ волан, ксенонови фарове и др..

Има няколко дребни забележки, като например едната пръскалка дясната е счущена и при пръскане водата тече под капака, прецака ми се ръчната спирачка и общо взето това е.

Искам да попитам обаче за няколко неща, които ме притесняват.

1. Скоростния лост има голям луфт, в смисъл че като изключа от скорост и го размърдам се люля във всички посоки съвсем спокойно, не е стегнат. НЯма проблем при превключване на скоростите но това люлеене малко ме притеснява. Някъде бях чел за този проблем.

2. Имало някаква капсула под седалката на шофиора отдолу дето неработи, трябвало да се смени но неразбрах какво точно прави

3. Има едно тресене когато спирам рязко с по-голяма скорост.

Ето какво е сменено по колата

предни дискове и накладки, съединител комплект. По окачването няма луфтове или тропане. Неми остана време да погледна гумите дали са балансирани но при скорост между 90-130 няма вибрация на волана. Амортисьорите са добри.

4. Има един шум при движение, все едно идва от гумите но когато завия по-рязко на лясно шумът изчезва, при завой в обратна посока шумът се увеличава, имам предвит по-рязко кръшкане. Аз се притеснявам да не е лагер.
Говоря за шум от предните гуми

Моля за съвети и мнения.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 06 Юни 2006, 9:48

1. Скоростния лост не е нормално да се люлее.
2. Не е капсула, а пиропатрон и служи при челен удар да притяга колана с тялото към седалката/ вероятно е гърмал - удар/ :(
3. Ако дисковете са нови и не са криви - провери си внимателно предното окачване за луфтове.
4. За шума не мога да ти помогна със съвет - може да е от много неща - провери си пак накладките, ламарините /предпазителите от вътр. страна да не се трие нещо в дисковете/

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.03.2006
Местоположение: софия

Мнение от marionne » 06 Юни 2006, 11:39

ако не е таина какви пари я взе
А за шума при завои е лагер с сигурност но не е толкова страшно
При спиране на висока скорост ако се получат вибрации са криви дисковете
Междо другото доста е писано по темата разрови се по форума
човек е толкова голям колкото са големи мечтите му

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Юни 2006, 14:54

ПРоверих предницата, няма луфтове или прихлопване умишлено карах в дупки и неравности. За пиропатрона под седалката, говорих с човека от който взех колата и той ми каза че е занулявал лампата на еърбега но след, като измият колата на автомивка от вътре под седалката отново се появява индикация за грешка в еърбега. Някъде четох че под седалката има някакава мрежа, която отчита дали има човек на седалката или не, възможно ли е това да ми е проблема. Забравих да спомена че ми свети еърбега, аз затова попитах за пиропатрона но явно несъм разбрал нещо. Относно лагера можели да се смени само лагера или цялата главина се сменя. между другото шума е постоянен не само в завой а и при нормално каране и се появява и при ниска и при висока скорст. Гумите са 225/65/15
Колата я купих за 11500лв.(не е нов внос карана е в БГ/София)
Дайте акъл за този еърбег че съм на тръни дане е блъскана :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 06 Юни 2006, 15:16

Мога само да ти кажа, че докато ти свети лампата и не се отстрани повредата, системата / или това което е останало от нея/ не функционира. В сервиз може би ще ти кажат повече, но обикновено на тези неща се обръща внимание преди покупката. На Е39 почти няма безобидни неизправности /ако така са ти казали преди продажбата бившите собственици/ и ремонта може да ти стъпи доста. :(
Пък и според мен цената е подозрително ниска.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 06 Юни 2006, 15:38

Ще отида до сервиз за диагностика да видя какво ще ми кажат за този еърбег.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 15.01.2006

Мнение от FASH1ON » 06 Юни 2006, 17:49

redex написа:Относно лагера можели да се смени само лагера или цялата главина се сменя

Цялата главина братле, цялата.....

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 06 Юни 2006, 19:07

FASH1ON написа:
redex написа:Относно лагера можели да се смени само лагера или цялата главина се сменя

Цялата главина братле, цялата.....

И един приятелски съвет от мен: Смени си и двете главини, ако имаш финансовата възможност! 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 07 Юни 2006, 12:48

Благодаря за съвета, ще сменя и двете главини, но по-спещно ми е това тресене. ЗАбелязвам че и бавно като карам 30-50 км и натисна спирачката усещам вибрация във волана, при голяма скорост направо се тресе всичко. Нека някой да напише някакви ориентировачни цени на главините и евентуално предните спирачни дискове, защото аз съм от провинцията и като се появя с бмв-то имам чувството че ми свалят повече кожи от колкото трябва:evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 08 Юни 2006, 8:30

Мисля че успях да локализирам проблема с тресенето пти спиране. Снощи разглобих накладките и ми направи впечатление че са износени неравномерно. СПоред мен като са сменени предните дискове са сложени старите накладки и може би това води до вибрациите. След многократно ускоряване и спиране вибрацията намаля чувствително :D , днес ще тормозя още спирачките и дано това ми реши проблема.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 15.01.2006

Мнение от FASH1ON » 08 Юни 2006, 14:08

VALIO_P написа:Ето и на тампоните:

Справка за част

Номенклатурен номер : 31129068753
Описание : ТАМПОНИ НОСАЧ К*Т
Ед.цена (с ДДС) : 162.64 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

Валка пиши ми едно ЛС, please че аз нещо немога да ти пратя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 08 Юни 2006, 18:29

redex написа:. Гумите са 225/65/15

Сега го забелязах - тези гуми не са за теб - високи са ти!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 09 Юни 2006, 7:59

Valio_p извинявай объркал съм размера гумите са 225/60/Р15 но в кинжката на колата дават гуми 205/60/Р15, чудя се след като тези си заминат дали да несложа 205? какво мислиш?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook