525d 2000 година - проблем с помпата (ГНП) !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

525d 2000 година - проблем с помпата (ГНП) !!!

Мнение от vodkarulez » 21 Авг 2006, 17:43

Здравейте !!!

Днес се получи един проблем с новата ми 525д (commonrail) 2000 година. Колата както си вървеше изведнъж спря да пали. В сервиз на БМВ ми казаха , че това е клапан който регулира високото налягане на помпата .... Като се има в предвид , че досега не е имало признаци да има проблем с колата , всичко си беше наред. Случи се изведнъж. Възможно ли е това ? На някой ако му се е случвало да каже .. или пък има някви наблюдения по ппроблемите на тая кола ?

Въобще давайте съвети и акъли ... :)

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: София

Мнение от bibipec » 22 Авг 2006, 10:44

Има ли грешка на BC?
Аз смених помпа наскоро, но ми изписа грешка за проблем в системата за подаване на горивото и мотора угасна след 2 минути някъде.
Удоволствието по смяната на помпата се оцени на 2К лева в Камор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

...

Мнение от vodkarulez » 22 Авг 2006, 11:19

Явно проблема е същия! Имам само един въпрос, преди да смениш помпата, и въобще преди да ти изпише проблема, колата имаше ли проблеми (признаци)?
Защото при мене, както всичко си беше наред и изведнъж повече не поиска да запали!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: София

Мнение от bibipec » 22 Авг 2006, 11:22

Никакви признаци, мен ми угасна на магистралата в 23 вечерта на връщане от Бургас. Но беше избила нафта, още мирише.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

....

Мнение от vodkarulez » 22 Авг 2006, 11:56

Нова помпа ли е това, или твойта заменена с отремонтирана в германия друга помпа?
Защото знам, че така правят специално с помпите (и естествено доплащане).

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: София

Мнение от bibipec » 22 Авг 2006, 14:19

Не знам дали е нова, старата ми я върнаха. Помпата е 1.5Клв + 0.5Клв труд. Има 2 години гаранция. До сега в Камор винаги са ми връщали счупените неща. За един ден я оправиха. С новата помпа върви по добре от преди.


Ето какво казва Дару:

Справка за част
Номенклатурен номер : 13517787632
Описание : АТ-Г.Н.ПОМПА
Ед.цена (с ДДС) : 1501.14 BGL
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

..

Мнение от vodkarulez » 23 Авг 2006, 9:07

Всичко вече е ясно , за съжаление....

Ще сменям и аз ГНП , явно това им е детска болест на commonraila 2.5d ...

В тази ситуация човек просто няма избор....

bibipec , благодаря ти за коментара и компетенцията :)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Авг 2006, 14:32

Всички възли и детайли в колата са изчислени за технологичен цикъл до 300'000 км!!!
Сами си правете сметка какво караме и по колко км!!! :evil:
... и защо поддръжката ни излиза "майка си и баща си"!!!
Последна промяна ICE на 24 Авг 2006, 16:28, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 24 Авг 2006, 14:33

Абе те са изчислени, ама гаранцията ти е до 100 000 км.
Така че ако ти се счупи нещо не значи, че задължително си над 300 000.
А и в гаранционния период се чупят части.
Touring & windsurf club

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook